نوشته شده توسط : sukabulie

چگونه می توان از اسکنر تشخیصی Autel MaxiSys MS908S Pro برای راه اندازی اولیه واحد کنترل موتور برای مرسدس بنز C کلاس W204 استفاده کرد؟ این پست را بخوانید تا از روش کار آن مطلع شوید.

Autel MaxiSys MS908S Pro را به پورت OBD2 وسیله نقلیه متصل کنید ، به منوی اصلی دسترسی پیدا کنید:

عیب یابی >> VIN >> ردیابی خودکار >> مرسدس بنز (اروپایی) >> خوب

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

تأیید >> بله >> برنامه نویسی >> برنامه نویسی / کدگذاری >> الکترونیک موتور

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

راه اندازی اولیه ماژول کنترل >> راه اندازی اولیه ماژول کنترل از قبل نصب شده >> ادامه >> ادامه >> بله

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

دستورالعمل ها را دنبال کنید ، جرقه زنی را خاموش و روشن کنید ، سپس "تأیید" را فشار دهید.

ادامه >> ادامه دهید

جرقه را خاموش کنید ، "تأیید" را فشار دهید.

جرقه را روشن کنید ، "تأیید" را فشار دهید.

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

"بعدی" را فشار دهید ، تکمیل شد!

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

عملیات کامل فیلم:

https://www.youtube.com/watch؟v=65giMH7rJSM&t=3s

این یک نمایش سریع از استفاده از Autel MS908S pro OBD2 ابزار اسکن برای انجام واحد کنترل موتور راه اندازی اولیه در مرسدس W204 است. آموزشهای بیشتر برای به روز رسانی

https://www.auteldiag.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

به عنوان ترکیبی از ویژگی های Autel Maxicheck Pro و Autel MD802 ، اسکنر تشخیصی Autel MaxDiag MD808 Pro می تواند یک تشخیص تمام سیستم را انجام دهد و تمام عملکردهای OBD2 را ارائه دهد. این دستگاه همچنین عملکردهای پیشرفته ای را انجام می دهد و از اکثر وسایل نقلیه سازگار با OBD2 که از سال 1996 تولید شده اند و اتومبیل های جدید و کامیون های سبک داخلی ، اروپایی و آسیایی پشتیبانی می کند. این گزینه ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک اسکنر خودکار obd2 با قیمت مناسب خریداری کنند. اگرچه ممکن است جایگزین ارزان تری مانند اسکنر Autel AL619 پیدا کنید ، اما چند ویژگی پیشرفته که MD808 دارد را از دست خواهید داد.

از آنجا که Autel MD808 Pro به صورت فشرده طراحی و مجهز شده است و دارای ویژگی های آسان برای استفاده است ، از همه مهمتر ، می تواند تمام سیستم های موجود را از جمله موتور ، SRS ، سیستم انتقال قدرت و ABS را اسکن کند ، این یک ابزار شگفت انگیز برای دارندگان اتومبیل ، مکانیک های مبتدی و اتومبیل است. علاقه مندان

Autel MaxiDiag MD808 Pro Scan Tool Review 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، می توانیم شرح همه جانبه آن را از TEN ASPECTS بررسی کنیم .

1. ساخت و ساز فشرده و محکم

اگر بدنبال دستگاهی بوده اید که مدتی دوام داشته باشد و سالها استفاده از آن را به شما ارائه دهد ، اسکنر Autel MaxiDiag ابزاری عالی برای شما خواهد بود. این دستگاه به صورت بادوام از مواد پلاستیکی سخت ساخته شده است که می تواند در برابر ضربه و خرد شدن در اثر استفاده روزانه مقاومت کند. علاوه بر این ، از یک آستین لاستیکی استفاده می کند که نه تنها یک چسبندگی محکم ارائه می دهد بلکه همچنین دستگاه را از خرد شدن یا آسیب دیدن تصادفی هنگام سقوط محافظت می کند. همچنین در برابر آب و چربی مقاوم است. بنابراین ، کاملاً برای کف گاراژ ساخته شده است.

2. سبک و قابل حمل

این دستگاه با ابعاد 13 10 10.5 4 4 اینچ ، دستگاهی بسیار جمع و جور است که به راحتی توسط یک دست بزرگسال قابل کنترل است. همچنین وزن آن در حدود 3.4 پوند است ، که به این معنی است که هنگام بازرسی یا نگهداری از وسایل نقلیه مشتری خود ، وزن کمی دارد و برای حمل بار نیست. علاوه بر این ، آن دارای یک کیف حمل است که باعث می شود کارها حتی در مورد ذخیره سازی و حمل و نقل مناسب ابزار نیز برای کاربر راحت تر باشد.

3. پوشش وسایل نقلیه گسترده

چه با وسایل نقلیه اروپایی ، اتومبیل های آسیایی یا وسایل نقلیه داخلی سرو کار داشته باشید ، این ابزار بیشتر آنها را پوشش می دهد. از کلیه وسایل نقلیه سازگار با OBD2 که از سال 1996 و جدیدتر تولید شده اند پشتیبانی می کند. از جمله اتومبیل های مشهوری که شامل آن می شود شامل GM ، Ford ، Benz ، BMW ، نیسان ، تویوتا ، بنتلی ، VW ، ولوو ، آکورا ، کیا ، هوندا ، جگوار ، لندرور و غیره است. و دریابید که آیا این مدل و سال وسیله نقلیه شما را پوشش می دهد.

4. توابع اساسی و پیشرفته

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این ابزار عملکردهای اسکنرهای Autel Maxicheck Pro و Autel MD802 را با هم ترکیب می کند. بنابراین ، شما قادر به انجام توابع اساسی و برخی توابع پیشرفته خواهید بود. شما می توانید کدهای خطا را بخوانید و پاک کنید ، کدهای ABS / SRS را بخوانید و پاک کنید ، مشاهده داده های قاب ثابت ، مشاهده ، نمودار ، ذخیره و پخش داده های زنده ، خواندن و پاک کردن کدهای انتقال ، تعاریف کد نمایش ، انجام وضعیت آمادگی I / M و انجام خدماتی مانند تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان ، تنظیم مجدد نور روغن ، سرویس نگهداری باتری ، سرویس ترمز دستی الکترونیکی و سرویس بازسازی فیلتر ذرات دیزل.

5. چهار تشخیص اصلی سیستم

جدا از انجام بسیاری از عملکردها ، این ابزار اسکن همچنین می تواند تمام سیستم های اصلی مانند موتور ، انتقال قدرت ، ABS و SRS را اسکن کند. برای تعیین کدهای خاص خودرو ، به طور خودکار مارک ، مدل و سال خودرو را مشخص می کند. بنابراین ، دستگاه هیچ چیز را شانس نمی گذارد زیرا به طور خودکار خطاهای موجود در همه سیستم های موجود را اسکن می کند.

6. رابط کاربری بصری

اسکنر Autel MD808 Pro از یک رابط کاربری بصری برخوردار است. در نتیجه ، حتی یک مبتدی نیز با استفاده از این ابزار کار راحتی خواهد داشت. هیچ کلید پیچیده ای وجود ندارد زیرا همه دکمه ها به وضوح برچسب گذاری شده اند. علاوه بر این ، این یک صفحه نمایش بزرگ رنگی TFT با رزولوشن 840 80 480 دارد. این تصاویر و آیکون های واضح را برای استفاده آسان فراهم می کند. در صورت مشاهده چالش ، فقط به راهنمای کاربر در مورد اقدامات بعدی مراجعه کنید.

7. منوی چند زبانه

مشابه سایر اسکنرهای Autel ، دستگاه خواننده کد تشخیصی MaxiDiag MD808 با منویی چند زبانه ارائه می شود. در این حالت ، MD808 pro 3 زبان انگلیسی (زبان پیش فرض) ، اسپانیایی و فرانسوی را ارائه می دهد. برای تغییر زبان ابزار اسکن خود با تیم پشتیبانی Autel تماس بگیرید.

8. سازگار با Android ، iOS و Windows

برخلاف برخی از کد خوان های موجود در بازار ، بیشتر اسکنرهای Autel را می توان در هر سیستم عاملی به روز کرد. این مورد در مورد MD808 pro وجود دارد زیرا می تواند در دستگاه های ویندوز ، Android یا iOS به روز شود. بنابراین ، بدون توجه به سیستمی که استفاده می کنید ، مشکلی نخواهید داشت.

9. به روز رسانی رایگان در طول زندگی

برای اینکه از به روزرسانی های مادام العمر رایگان توسط Autel لذت ببرید ، باید با ثبت اسکنر Autel شروع به بارگیری و به روزرسانی ها را بارگیری کنید. با به روزرسانی رایگان نرم افزار مادام العمر ، دیگر نگران منسوخ شدن ابزار یا توانایی مدیریت آخرین مشکلات اتومبیل نخواهید بود. برای داشتن جدیدترین نرم افزارها و رفع اشکالات ، هر از گاهی آن را به روز کنید.

10. ضمانت یک ساله

اتل به خریداران محصول یک سال ضمانت ارائه می دهد. این بدان معناست که در صورت دریافت محصول آسیب دیده یا نقص در مواد و یا کار ، شما آزادانه می توانید محصول را پس دهید.

حتی اگر Autel MaxiCheck Pro یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان برای آن اختصاص داده اند ، هنوز هم معایبی دارد. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر سه معایب وجود دارد:

1. این به عملکرد باتری ماشین بستگی دارد. یکی از بزرگترین چالشهای استفاده از این اسکنر Autel این است که به عملکرد باتری ماشین متکی است. این به این معنی است که وقتی ماشین خاموش است ، دستگاه روشن نمی شود.

2. قبل از استفاده باید به روز شود. این بسیار ناامید کننده است ، به خصوص اگر شما فوراً نیاز دارید که بلافاصله استفاده از این ابزار را شروع کنید. از شما خواسته می شود قبل از استفاده از اسکنر ، ثبت نام کنید و سپس آن را به روز کنید. اما پس از آن ، همه چیز آسان و سریع انجام خواهد شد.

3. دارای مشکلات سازگاری است. قبل از خرید این اسکنر ، اطمینان حاصل کنید که آیا عملکردی را که می خواهید در ساخت و مدل خودروی شما انجام دهد ، با سازنده تأیید می کنید.

به طور خلاصه:

از آنجا که اسکنر Autel MD808 Pro می تواند ویژگی های اساسی و پیشرفته را ارائه دهد ، برای مکانیک های مبتدی ، علاقه مندان به خودرو و DIYers مناسب است. برای استفاده موثر از این ابزار به دانش زیادی در مورد ابزار اسکن نیاز ندارید. استفاده از آن با دکمه ها و آیکون هایی با برچسب واضح بسیار آسان و در دست گرفتن با طراحی جمع و جور و ارگونومیک بسیار راحت است.

این اسکنر می تواند اساسی ترین عملکردها و همچنین کدگذاری ECU را انجام دهد. با چنین ویژگی ها و عملکردهایی ، این یک اسکنر عالی برای مکانیک هایی است که به دنبال یک اسکنر تشخیصی مقرون به صرفه و همه کاره با پوشش وسیع خودرو هستند. امیدوارم این مقاله بتواند در انتخاب مناسب ترین ابزار اسکن برای مشتریان کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند سری Autel MaxiSys Tablet مانند Autel MaxiSys MS906BT ، Autel MaxiSys Elite و Autel MaxiSys MS908S Pro را بخاطر توابع تشخیصی قدرتمند ، تجربه کاربری قابل اعتماد ، سخت افزار پیشرفته و استفاده از نرم افزار پایدار ، خریداری کنند.

اما بسیاری از مشتریها با چنین وضعیتی روبرو می شوند که صفحه واحد از آنها بخواهد "فضای کافی روی کارت SD نیست. لطفاً هنگام بارگیری مدل و نرم افزار جدید ماشین ، فضای کارت SD را پاک کنید ».

بنابراین این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه با یکی از مفیدترین راه ها این مسئله را حل کنید. استفاده از این روش به معنای پاک کردن کامل ابزار است. این برنامه قصد دارد همه موارد موجود در این ابزار را حذف کند ، از جمله هر عکس ، هر گونه اطلاعات مشتری ، هر یک از سوابق سابقه شما که در این ابزار دارید. این بدان معناست که شما باید از داده هایی که می خواهید بازیابی کنید پشتیبان تهیه کنید.

روش این مقاله توصیه شده این است که رایانه لوحی خود را مجدداً به مشخصات کارخانه بازگردانید و از این طریق می توان برای زمانهای مختلف به روشهای مختلف استفاده کرد.

روشهای عملیاتی خاص:

روی دکمه "صفحه اصلی" کلیک کنید "" ابزارهای حداکثر "

در "Maxi Tools" ، شما دکمه ای را می بینید که روی آن GC نوشته شده است.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

این فرآیند پاک کردن برخی از پوشه های موقت ، تلاش برای تازه کردن و تمیز کردن برخی از موارد است.

با این کار وسایل نقلیه حذف می شوند اما در تمام مدت آنها را حذف نمی کند. این بیشتر برای تمیز کردن موارد اضافی از پرونده های موقت از اینترنت ، تصاویر ، فیلم ها ، و موارد دیگر است.

اما این راه حل دقیق نیست که ما قصد داریم در این مقاله به شما بچه ها آموزش دهیم.

به صفحه "Home" بروید >> "System Settings" را انتخاب کنید >> به نوار کناری سمت چپ بروید و روی دکمه "Reset" کلیک کنید

شما می خواهید "تنظیم مجدد داده های کارخانه" را در بالا ببینید. روی آن کلیک کنید و وارد یک رابط شوید که به شما توضیح می دهد چه نوع پرونده های داخلی (یا داده ها) حذف می شوند.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

ما می خواهیم کارت SD را پاک کنیم زیرا این حافظه داخلی ابزار است.

بنابراین "پاک کردن کارت SD" "" تنظیم مجدد قرص "را انتخاب کنید

شما می خواهید در رایانه لوحی خود اخطاری دریافت کنید که با این حرکت همه چیز در رایانه لوحی شما پاک می شود ، از جمله همه اتومبیل ها ، همه تولیدکنندگان ، همه چیز ، دقیقاً مانند این که از جعبه از کارخانه خارج شده است.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

لطفاً این را در ذهن خود داشته باشید:

اگر تحت قرارداد به روزرسانی نیستید ، نمی توانید این اطلاعات را بازیابی کنید ، و منجر به حذف اطلاعات برای همیشه می شود.

بنابراین قبل از انجام این فرآیند مطمئن شوید که تحت قرارداد بروزرسانی هستید.

برای پاک کردن کامل ابزار ، بر روی "پاک کردن همه چیز" کلیک کنید.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

اکنون تنظیم مجدد کامل را روی ابزار انجام داده ایم. هر وقت دوباره به برنامه Mac Cesis مراجعه می کنیم ، می خواهید اتصال به اینترنت مورد نیاز باشد زیرا ما همه موارد را به طور کامل حذف کرده ایم.

بنابراین بیایید پیش برویم و با پایین نگه داشتن Wi-Fi ، اتصال یا اتصال به اینترنت را تنظیم کنیم.

رمز عبور Wifi را وارد کنید تا اتصال به پایان برسد.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

دوباره به صفحه "Home" برگردید << روی "Diagnostics" کلیک کنید

خواهید دید که تمام وسایل نقلیه و سابقه بارگیری شده تاریخ آنها از بین رفته است.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

خیلی خوب. روی منوی "تنظیمات" کلیک کرده و به پایین بروید تا گزینه "ذخیره سازی" را انتخاب کنید.

سطح ذخیره سازی 27.7 G از 32G موجود است.

از داشتن فضای زیادی برای شروع کار بسیار خوشحال هستید.

اکنون می توانید نرم افزار TPMS یا TPMS را که می خواهید به روز کنید در ابزار بارگیری کنید ، نه اینکه همه آنها را فقط براساس نیازهای شخصی خود انتخاب کنید.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

خوش به حال شما بچه ها!



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

از آنجا که Autel Robotics EVO II 8K Camera Drone آخرین بار در سال جاری منتشر شد ، علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین منتظر بررسی واقعی خریداران هستند. امروز ما برخی از آنها را به عنوان مرجع خرید شما جمع آوری کرده ایم.

بررسی 1

8K ویدیو و عکس از EVO 2 عالی روشن است ! بسته نرم افزاری ناهموار پهپادی که خریداری کردم نیز معامله خوبی بود ، زیرا صرفاً یک باتری اضافی برای EVO 2 هزینه زیادی برای من خواهد داشت. هواپیمای بدون سرنشین آتل با یک کیف محکم و باتری اضافی همراه بود که ارزش آن یک دلار بود. هنگامی که بیرون از پرواز هستید باتری ها کاملاً کمی حفظ می شوند. من انتظار نداشتم که فیلمهای آن چنان ثابت باشد که من آن را برای پرواز در یک روز باد درآوردم. من تعجب کردم که حتی نمی توانم در این فیلم وزش باد را احساس کنم. به طور کلی ، EOV 2 سرمایه گذاری خوبی برای اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 2

Autel EVO II یک هواپیمای فوق العاده است! نصب و راه اندازی آن بسیار سریع و آسان است . فهمیدم که دوربین 8K حتی می تواند روی عکس های دوربرد بزرگنمایی کند ، چه باورنکردنی است! احساس کردم از آنچه انتظار داشتم بیشتر شدم. من این پهپاد را برای اولین بار برای فلایرها یا افراد حرفه ای با تجربه بسیار توصیه می کنم.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 3

عکس ها و فیلم های زیبای EVO II را دوست دارم ، زمان پرواز طولانی تر و سنسورهای بیشتری نسبت به DJI دارد. می تواند 35-40 دقیقه در باد بسیار شدید پرواز کند و ثابت بماند . به نظر می رسد مانند یک دوربین سوار بدون هیچ گونه پرواز. سنسورها نیز برای جلوگیری از برخورد و خراب شدن به خوبی کار می کنند. اگر دوست دارید بیشتر پرواز کنید ، باتری بیشتری بخرید.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 4

Autel EVO II یکی از بهترین هواپیماهایی است که تاکنون پرواز کرده ام. عمر باتری آن کاملا شگفت انگیز و آسان برای پرواز است. ویدئو خوب و تقریباً عالی است ، حتی در باد 12 مایل در ساعت نیز می تواند پایدار بماند. کنترل ها و تنظیمات گزینه های زیادی به شما می دهند ، کیفیت تصویر ، عملکرد و قدرت عالی است.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 5

من یک مبتدی پرواز هستم ، این هواپیمای بدون سرنشین EVO 2 را خیلی دوست دارم. یادگیری و کار با آن آسان است ، من از آن برای تخلیه 2 باتری استفاده کردم. این یک کنترل کاملا عالی است ، من بسیار خوشحالم که مثل یک بچه با یک اسباب بازی جدید آن را پرواز می کنم.

بررسی 6

هر تازه وارد باید این EVO II را بدست آورد ، استفاده از گزینه های پرواز آسان است ، کنترل ها پاسخگو هستند ، جلوگیری از مانع عالی است و بازگشت فوق العاده است. من هنوز در حال یادگیری راه خود برای نرم افزار آن هستم.

بررسی 7

من این EVO 2 را برای تفریح ​​خریدم. تصاویر و فیلم ها واضح است. با پرواز محکم و عمر طولانی باتری فوق العاده تحت تأثیر قرار گرفت! این یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار خوب و عالی است که تاکنون داشته ام.

کوادکوپتر تاشو Autel EVO II Drone در حال فروش 11.11 است ، برای دریافت تخفیف های بیشتر وب ما را بررسی کنید!

https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

در گروه Xtool Key Programmer ، Xtool X100 Pad3 در حال حاضر می تواند به عنوان یک راه حل مناسب برای کارگاه ها و تکنسین هایی که خواستار تشخیص حرفه ای اتومبیل هستند ، دیده شود. این دارای تمام تشخیص سیستم شامل حالت موتور OBDII 10 است. در مورد پوشش خودرو ، این لیست دارای همان لیست اتومبیل با X100 Pad2 pro است ، اما در واقع عملکردهای بیشتری با باتری قوی تر ، فضای ذخیره سازی بزرگتر و سرعت کار بیشتر دارد. این برنامه نویسان کلیدی دیگر را در این دسته از Xtool با چندین منحصر به فرد خود شکست می دهد

XTOOL X100 PAD3 تشخیص اتومبیل NISSAN V12.00

اکنون ، بیایید اطلاعات دقیق به روز شده Car Diagnosis را بررسی کنیم

زبانهای پشتیبانی شده: روسی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، لهستانی ، انگلیسی ، چینی سنتی ، چینی ساده شده ، ایتالیایی ویتنامی

به روز رسانی:

1. بهینه سازی تشخیص اتوماتیک مدل های اتومبیل ، می توانید کد VIN را به صورت خودکار بخوانید یا به صورت دستی وارد کنید. شناسایی اتوماتیک مدل ها در چین تجزیه و تحلیل کد VIN آنلاین را اضافه می کند

2. برای خواندن توابع اطلاعات نسخه ، همه سیستم ها را ارتقا دهید

3. تمام سیستم ها را برای خواندن کدهای خطا ارتقا دهید

4. برای پاک کردن توابع کد خطا ، همه سیستم ها را ارتقا دهید

5. برای خواندن توابع جریان داده و افزودن مقادیر مرجع جریان داده ، همه سیستم ها را ارتقا دهید

6. چین: SYLPHY ، اندونزی: NP300 NAVARA ، برزیل: ALTIMA ، KICKS ، GT-R NISMO ، GT-R ، Pathfinder و سایر مدل ها تا بند 2019 را پوشش می دهند ؛

7. ایالات متحده: 370Z کانورتیبل ، 370Z ، ALTIMA ، ARMADA ، GT-R NISMO ، GT-R ، ROGUE هیبریدی ، ROGUE ، INFINITI Q50 ، INFINITI Q60 ، INFINITI QX30 ، INFINITI QX60 و سایر مدل ها مدل 2020 را پوشش می دهند

8. کره ای اضافه شده است

9. پشتیبانی از A30PRO ، X100PAD PLUS اضافه شده است

10. منوی مدل های ویتنامی را بهینه کنید

اطلاعات بیشتر برای به روز رسانی! لطفاً به روزرسانی مقاله من را محکم نگه دارید.

اطلاعات بیشتر در مورد محصول x100 pad3 ، به xtool.co.uk بروید و آن را بررسی کنید!



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

VVDI MINI PROG قادر به خواندن و نوشتن بسیاری از MCU / EEPROM بدون برچیدن است. سپس ، چه نوع MCU / EEPROM را پوشش می دهد؟ لطفا به تصاویر زیر نگاه کنید. برای هر سال ، انواع بیشتری آزمایش و اضافه می شوند.

ECU - BMW:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

ECU را با CAN بخوانید:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

IMMO:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

ابزار:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

نوع ترانسپوندر:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

پشتیبانی فنی VVDI MINI PROG: https://www.xhorsevvdi.com/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel برای به روزرسانی نرم افزار Autel MaxiLink ML629 از مشتریان بازخورد گرفته است . هنگام اتصال دستگاه ML629 به کامپیوتر ، Maxi PC Suit همیشه "یافتن دستگاه انجام نشد" را درخواست می کند.

راه حل

1. دکمه پیکان سمت چپ را روی Autel ML629 نگه دارید ، سیم آن را در پورت USB کامپیوتر قرار دهید. صفحه روشن می شود و می گوید: "توسط USB به روز شد".

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

2. برای شروع اسکن ، نرم افزار Maxi PC Suit را روی رایانه باز کنید ، در آن می گوید: "دستگاه پیدا نشد". این جایی است که احتمالاً بسیاری از مردم با مشکل روبرو هستند.

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

کارت Micro SD را که همراه دستگاه در پایین است بیرون بیاورید ، آن را در یک آداپتور قرار داده و وارد رایانه کنید.

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

3. مجدداً نرم افزار Maxi PC Suit را اجرا کنید ، اکنون می توانید برای به روزرسانی آخرین نسخه های موجود با موفقیت وارد سیستم شوید.

آن را نصب و به کارت Micro SD منتقل کنید ، سپس کارت را به دستگاه Autel ML629 برگردانید. به روز شده کامل است

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

مشکل حل شد!

Maxi PC Suite بارگیری:

https://www.autel.com/download.jhtml

به یاد داشته باشید که نسخه صحیح را بارگیری کنید ، این نسخه معمولاً نسخه اول است ، نسخه دیگر مربوط به سیستم MAC است و دیگری مربوط به مکزیک است.

این یک نکته فنی در مورد چگونگی حل مشکل "یافتن دستگاه نیست" هنگام اتصال اسکنر Autel ML629 OBD2 به کامپیوتر برای بروزرسانی است.

سوالات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید

https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

این مقاله به شما نحوه استفاده از XTOOL X100 Pad2 برای برنامه ریزی کلیدها برای وضعیت همه کلیدهای گمشده و استفاده از مدل اتومبیل شورلت کروز 2014 به عنوان یک مثال برای ارائه روشهای عملکرد خاص به مشتریان ، راهنمایی می کند.

روش عملیاتی گام به گام:

نگاهی به کلید خالی که برای ماشین برنامه ریزی می شود ، داشته باشید

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

"Immobilizer" را فشار دهید "" توسط وسیله نقلیه "، این گزینه برای انتخاب مدل ماشین و سال و موارد تولید کننده است.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

"USA" را فشار دهید << "Cruze 10 - <<" کلیدهای برنامه (بدون Smart) (به دلیل از دست رفتن تمام کلیدها ، این گزینه را انتخاب کنید) << "همه کلیدها از دست رفته است"

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

سپس ، صفحه نمایش پیام مهمی را در مورد اطمینان از قفل بودن و روشن شدن درهای اتومبیل اعلام می کند ، نگران نباشید ، فقط این کار را مطابق با الزامات انجام دهید و برای ادامه بله را فشار دهید.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

از شما می خواهد کد امنیتی (PIN code) خود را وارد کنید ، به عنوان مثال ، اینجا "8204" است.

آن را در کادر تایپ کرده و تأیید را فشار دهید تا تأیید شود.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

دوباره وارد صفحه "پیکربندی سیستم" شوید ، این فرایند کمی بیشتر طول می کشد ، حدود 10 دقیقه یا بیشتر ، چاره ای جز صبر صبر نیست ...

پس از انجام این فرآیند ، پیام مهم بعدی در حال آمدن است ، فقط مطابق با آن عمل کنید و برای ادامه تأیید را فشار دهید.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

مرحله بعدی مرحله وارد کردن کلیدی است که می خواهید برنامه ریزی کنید و جرقه زنی را به موقعیت "روشن" تغییر دهید ، سپس برای ادامه تأیید را فشار دهید.

پیام: آیا می خواهید کلید دیگری را برنامه ریزی کنید؟ قطعا نه! ما در وضعیت All Keys Lost هستیم. بنابراین NO را فشار دهید.

سپس جرقه را خاموش کرده و کلید را بردارید ، OK را فشار دهید تا کامل شود.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

سپس دقیقاً همان کاری که صفحه به شما می گوید انجام دهید.

هنوز به طور کامل انجام نشده است! من فقط مراحل پیکربندی و برنامه نویسی کلید تلنگر را تمام می کنم.

صفحه درخواست می کند تا دوباره اشتعال را روشن کند. انجام دهید.

برنامه تمام شد!

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

کابل OBDII ابزار را جدا کرده و تست کنید کلید جدید برنامه ریزی شده به طور عادی کار می کند یا نه.

دکمه اشتعال کلید را فشار دهید ، ماشین به طور عادی شروع به کار می کند.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

این ابزار روی کلیدهای برنامه نویسی در شرایط گمشده تمام کلید بسیار خوب کار می کند.

شما می توانید برنامه نویس کلید x100 pad2 را در وب سایت xtool.co.uk دریافت کنید .

بخت یار تان باد، بچه ها!



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

یک قفل ساز حرفه ای گفت: من تا حد زیادی خرابی CAS را به دلیل تلاش برای کاهش رتبه یا برنامه نویسی کلیدی VVDI2 دیده ام تا به آن اطمینان کنم که از طریق obd هر کاری انجام می دهد. بهتر است فقط CAS را روی نیمکت بخوانید و از آن برای ساختن کلید استفاده کنید. حتی ISTA-P آنلاین BMW نیز در هنگام برنامه نویسی CAS گاهاً خراب می شود ، پس چرا من به یک ابزار پس از فروش اعتماد کامل دارم؟

با استفاده از VVDI2 برای برنامه نویسی و خرابی کلید CAS ، چگونه می توان این کار را انجام داد؟

و بازخورد کاربر دیگر: VVDI2 دیروز کلید BMW 2007 سری 1 را اضافه کردم این ماشین CAS3 است که پس از چند ساعت رانندگی با علامت فرمان ELV روی صفحه نمایش روشن شد و مشتری پس از آن بدون احتراق روی صفحه و اتومبیل اشتعال را خاموش کرد.

پس چه باید کرد؟

یکی از کاربران ارشد تجربه خود را به اشتراک گذاشت:

به همین دلیل من همیشه CAS را از طریق eeprom انجام می دهم. بهتر است زمان بیشتری را برای انجام کار از این طریق صرف کنم تا اینکه بعداً میانبر بروم و چنین مشکلاتی داشته باشم .

اگر از کارهای لحیم کاری خود مراقبت کنید ، با ابزارهای مناسب (و بدون نیاز به گران بودن آنها) 99٪ ایمن است. معمولاً کسانی که هنگام خواندن eep چیزی را پیچ می کردند ، به کار لحیم کاری خود توجه نمی کردند.

من در مورد CAS 1-3 صحبت می کنم

کاربر دیگری گفت:

Smok گزینه ای برای برنامه ریزی کلیدهای bmw ندارد.

من از vvdi2 برای cas2 و CAS3 استفاده می کنم.

هرگز مشکلی نداشته ام اما من همیشه بررسی می کنم که آیا قفل فرمان روشن است یا نه ، من فقط همگام سازی می کنم.

یک کاربر دیگر گفت:

Vvdi prog و hextag در bmw بسیار خوب هستند.

Hextag در bmw بهتر است (cas4 بدون از بین بردن اجزای سازنده یا برش) اما vvdi prog موارد بی حرکت دهنده و سایر موارد را پوشش می دهد.

...

هیچ چیز 100٪ نیست ، اما فرایندهایی وجود دارد که می توانید امتیاز بهتری کسب کنید.

و همچنین به مهارت شما بستگی دارد.

www.xhorsevvdi.com



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

آموزش امروز: یاد بگیرید که چگونه از Xtool EZ400 Pro برای انجام تست اسکن سریع برای مرسدس بنز 2017 استفاده کنید

دستورالعمل گام به گام:

اول از همه ، به صفحه انتخاب مدل ماشین بیایید (شما باید بر اساس سازنده خودرو ، مدل و سال انتخاب کنید).

در اینجا ، روی "Europe" >> "BENZ" >> "شناسایی خودکار وسیله نقلیه" کلیک کنید

از شما می خواهد VIN را وارد کنید. فقط کافیست آن را وارد کنید و OK را فشار دهید تا حرکت کند.

سپس ، نوع موتور را انتخاب کنید. البته ، من "موتور بنزینی" را انتخاب می کنم.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

سه گزینه مختلف در این صفحه ظاهر می شود.

روی "تست سریع" کلیک کنید و واحد فرآیند اسکن را به طور خودکار شروع می کند تا زمانی که تشخیص تمام اجزای خودرو به پایان برسد.

همانطور که می بینیم ، در حال حاضر 57 قطعه خودرو اسکن می شود. چند دقیقه ، ده دقیقه یا بیشتر طول می کشد تا این روند تکمیل شود. فقط کمی صبور باشید.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

خوب ، این فرآیند در حال حاضر تکمیل شده است.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

بیایید بررسی بیشتری انجام دهیم و در مورد مشکل قطعه خودرویی که اسکن کرده است بیشتر بدانیم.

این واحد به ما کمک کرده است تا به سرعت همه مشکلات احتمالی ماژول اتومبیل را تشخیص دهیم و برای گفتن چندین کد خطا کار می کند. بیایید یکی را انتخاب کنیم تا به طور خاص ببینیم.

روی "2.VGS Transmission control" کلیک کنید >> روی "Diagnosis" در پایین سمت چپ کلیک کنید

وارد "منوی تشخیصی" می شود. چهار گزینه مختلف به عنوان "نسخه واحد کنترل ، کدهای خطا ، پاک کردن حافظه خطا ، مقادیر واقعی" نمایش داده می شوند. خواهیم دید که هر یک از آنها متناسب چگونه کار می کنند.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

1. نسخه واحد کنترل در واقع اطلاعات دقیق خود را به شما می گوید

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

2. کد خطا این نام کد خطا را ارائه می دهد و معنی آن را به شما می گوید ، اساساً چه مشکلی با این ماژول اتومبیل دارد.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

3. حافظه خطا را پاک کنید. اساساً پس از بررسی مجدد اتومبیل خود با توجه به کد خطای مربوطه و معنی آن ، اطمینان حاصل کنید که مشکلی وجود نداشته باشد یا ماژول تعمیر یا تعویض نشود. سپس این به شما کمک می کند تا کد خطا را پاک کنید.

لطفاً بخاطر داشته باشید که جرقه را روشن کنید.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

4. ارزش های واقعی مقادیر واقعی خاص شش مورد اصلی را به شما می گوید.

روباه "دمای روغن" را مثال می زند.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

این همه برای امروز است!

اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، لطفاً وب سایت xtool.co.uk را بررسی کنید .



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()