نوشته شده توسط : sukabulie

به عنوان یکی دیگر حرفه ای OBD2 اسکنر تشخیصی نماینده Xtool کلید برنامه نویس ، Xtool X100 Pad2 نرم افزار بسیار مقرون به صرفه است که می تواند بسیاری از راه حل های مناسب برای مکانیک، کارکنان تعمیرگاه های خودرو و DIYers ارائه شده است. این خودرو با همان لیست اتومبیل Xtool X100 Pad3 به باتری قوی ، فضای ذخیره سازی بزرگ و سرعت کار سریع نیز مجهز می شود.

علاوه بر این ، این یک عملکرد تنظیم مجدد روغن با یک کلیک ابتکاری برای مدل های گسترده ماشین ، 4 سیستم تشخیص ، و برنامه نویسی کلید حرفه ای را فراهم می کند و همچنین از توابع ویژه ای از جمله تنظیم مجدد نور سرویس روغن ، تنظیم مجدد چراغ کمربند تایمر ، تنظیم مجدد چراغ هشدار فشار تایر ، EPB پشتیبانی می کند تنظیم مجدد ، تنظیم مجدد بدنه گاز ، تنظیم مجدد DPF ، تنظیم مجدد باتری و غیره

بازخورد کاربر برنامه نویس کلیدی XTOOL X100 PAD2 Pro OBD2

در محتوای زیر ، بیایید بازخورد کاربر در مورد این اسکنر تشخیصی را ببینیم و سعی کنیم بیشتر در مورد نیازهای عملی یا مشکلاتی که مشتریان بیشتر به آنها توجه دارند ، بدانیم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 1:

حمل و نقل سریع در عرض 6 روز به اینجا رسید! کاملاً بر روی آئودی A6 2011 من کار کرده است. همچنین برای برنامه ریزی کلیدهای اتومبیل VW 4 و 5 نسل دوم نیازی به خرید نشانه اضافی یا چیز دیگری نیست.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 2:

مورد را دریافت کرده اید. همه چیز خوب است و از شما متشکرم! ابزاری عالی برای تغییر مایل به KM در Maserati Granturismo. Twan FYI ، Granturismo و Grancabrio همان ابزارهای Quartoporte را دارند.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 3:

فروشنده عالی A +++++++++. خوب ارزش پول را دارد. این Xtool pad2 pro در رنو مگان 2 بسیار خوب کار کرد و بسیار سریع بود.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 4:

این ابزار pad2 pro بازار اتومبیل اروپا را پوشش می دهد (به عنوان مثال: Ford eu ، VW eu ، opel EU ، bmw eu و غیره) ، در واقع محصول اصلی XTOOL است که برای مارک های خودروی اتحادیه اروپا ساخته شده است

دارای انباری مستقر در انگلیس که نزدیک خانه من است باشد. خدمات سریع و محصول خوب.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 5:

تجربه خرید بسیار دلپذیری ، من قبلاً obdstar x300 pro3 را خریداری کرده ام ، اما تا زمانی که به xtool x100 pad2 pro نرسیدم ، متوجه می شوم که این ابزار در ابتدایی ترین عملکردهای تشخیصی و همچنین برخی توابع ویژه پیشرفته بسیار شگفت آور است. این می تواند به من خیلی بیشتر کمک کند و در هزینه های زیادی صرفه جویی کند تا ماشینم را به فروشگاه های فروشنده برسانم و مشکلات کوچک بیشتری را از این بابت داشته باشم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 6:

من یک تکنسین اتومبیل هستم و تقریباً هر روز از آن استفاده می کنم تا آنجا که شما از آن برای دسترسی به سیستم های امنیتی استفاده می کنید ، این یک جانور است اما من آن را به عنوان یک کد خوان منظم توصیه نمی کنم. در واقع برای کسانی که می خواهند کلید اتومبیل بسازند یا ابتدایی ترین بررسی تشخیصی روزمره را برای ماشین شما انجام دهند ، مناسب تر است. علاوه بر این ، از برنامه نویسی کلیدهای جدید در یک موقعیت از دست رفته کل کلید پشتیبانی می کند.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 7:

این PAD2 pro ابزاری فوق العاده برای کمک به من در ساخت Jaguar XE 2017 برای تصحیح مسافت پیموده شده است. همچنین سرویس تحویل سریع و بسته بندی شده ، خدمات بسیار خوب مشتری.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD2 Pro 8:

فقط می توانم بگویم ، این ابزار در برنامه نویسی FOB من برای میتسوبیشی اوتلندر GT 2016 کاملاً خوب عمل می کند ، اما فقط از سال ساخت قبل از 2016 پشتیبانی می کند. کمی ناامید ، اما مهم نیست ، به سخت افزار با کیفیت بالا و تشخیص های دقیق مجهز است.

www.xtool.co.uk



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel Maxisys نخبگان ابزار تشخیصی انتخاب ایده آل برای کسانی که به دنبال بهترین ابزار تشخیصی اسکن در بازار فعلی است. این اسکنر برای مکانیک های حرفه ای ، تکنسین ها و تعمیرگاه های شلوغ اتومبیل طراحی شده است. با عملکرد فوق العاده برجسته و سخت افزار و نرم افزار طراحی شده برای مشتریان ، هر اسکنر تشخیصی مشابه دیگری را با مارک های مختلف شکست می دهد.

سیستم تشخیصی MaxiSys Elite از چهار روش برای شناسایی وسیله نقلیه پشتیبانی می کند.

1. اسکن خودکار VIN

2. ورودی VIN دستی

3. انتخاب دستی وسیله نقلیه

4. ورود مستقیم OBD

اطلاعات خاص در مورد چهار روش:

1. اسکن خودکار VIN

سیستم تشخیصی MaxiSys Elite دارای جدیدترین عملکرد اسکن خودکار VIN مبتنی بر VIN برای شناسایی وسایل نقلیه CAN تنها با یک لمس است که به تکنسین اجازه می دهد تا به سرعت وسایل نقلیه را تشخیص دهد ، تمام ECU های قابل تشخیص را روی هر وسیله نقلیه اسکن کرده و موارد تشخیصی را روی سیستم انتخاب شده اجرا کند.

چگونه اسکن خودکار VIN را انجام دهیم؟

1. از فهرست کار MaxiSys روی دکمه برنامه Diagnostics ضربه بزنید .

منوی خودرو نمایش داده می شود.

Autel MaxiSys Elite: دقیق ترین دستورالعمل شناسایی خودرو؟

2. روی دکمه VIN Scan در نوار ابزار بالا ضربه بزنید.

3. تشخیص خودکار را انتخاب کنید. آزمایش کننده اسکن VIN را روی ECU خودرو آغاز می کند. هنگامی که وسیله نقلیه آزمایشی با موفقیت شناسایی شد ، سیستم شما را مستقیماً به صفحه تشخیص وسایل نقلیه راهنمایی می کند.

Autel MaxiSys Elite: دقیق ترین دستورالعمل شناسایی خودرو؟

در بعضی موارد که کاربران به جای انجام اسکن خودکار VIN ، مارک خودرو را انتخاب کرده اند ، سیستم همچنان گزینه ای برای اسکن VIN خودرو فراهم می کند.

Autel MaxiSys Elite: دقیق ترین دستورالعمل شناسایی خودرو؟

انتخاب کنید انتخاب اتوماتیک و سیستم به اطلاعات به دست آوردن VIN به طور خودکار به ورودی VIN دستی انجام خواهد شد و یا کاربران اجازه می دهد

2. ورودی VIN دستی

برای برخی از وسایل نقلیه که از عملکرد خودکار اسکن VIN پشتیبانی نمی کنند ، سیستم تشخیصی MaxiSys Elite به شما امکان می دهد برای شناسایی سریع وسیله نقلیه ، VIN دستی را وارد کنید.

چگونه ورودی دستی VIN را انجام دهیم؟

1. از منوی کار MaxiSys روی دکمه برنامه Diagnostics ضربه بزنید.

منوی خودرو نمایش داده می شود.

2. روی دکمه VIN Scan در نوار ابزار بالا ضربه بزنید.

3. ورودی دستی را انتخاب کنید .

4- روی جعبه ورودی ضربه بزنید و VIN صحیح را وارد کنید.

Autel MaxiSys Elite: دقیق ترین دستورالعمل شناسایی خودرو؟

5. روی انجام شد ضربه بزنید در عرض چند ثانیه وسیله نقلیه شناسایی می شود و پس از موفقیت در تطبیق ، سیستم شما را مستقیماً به صفحه تشخیص وسایل نقلیه راهنمایی می کند.

6. برای خروج از ورودی دستی ، روی Cancel ضربه بزنید .

3. انتخاب وسیله نقلیه دستی

هنگامی که VIN وسیله نقلیه به طور خودکار از طریق ECU خودرو قابل بازیابی نیست ، یا VIN خاص مشخص نیست ، می توانید وسیله نقلیه را به صورت دستی انتخاب کنید.

گام به گام انتخاب وسیله نقلیه:

روش انتخاب وسیله نقلیه منو است. شما به راحتی می توانید دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و یک سری انتخاب کنید. هر انتخابی که انجام می دهید شما را به صفحه بعد می رساند. دکمه برگشت در گوشه پایین سمت راست صفحه شما را به صفحه قبلی بازمی گرداند. رویه های دقیق ممکن است با سرویس خاص خودرو تا حدودی متفاوت باشد.

4. شناسایی وسیله نقلیه جایگزین

گاهی اوقات ، ممکن است یک وسیله نقلیه آزمایشی را شناسایی کنید که آزمایش کننده آن را تشخیص نمی دهد. پایگاه داده پشتیبانی نمی کند ، یا دارای برخی از ویژگی های منحصر به فرد است که از برقراری ارتباط با تست کننده از طریق کانال های عادی جلوگیری می کند. در این موارد ، ورودی مستقیم OBD به شما ارائه می شود که از طریق آن می توانید آزمایشات عمومی OBD II یا EOBD را انجام دهید.

www.auteldiag.com



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

با یک بازخورد کاربر ، وی از VVDI bimtool pro برای پایین آوردن درجه BMW + CAS3 استفاده کرد و با خطای "Update CAS Flash: قادر به به روزرسانی قسمت 1" بود (به تصویر ضربه بزنید).

چگونه می توان داده های BMW CAS3 + را در صورت خرابی تخفیف vvdi bimtool pro تعمیر کرد؟

راه حل ارشد مهندس Xhorse:

قرار است داده ها را با وارد کردن "CAS Repair" ترمیم کند.

تعمیر VVDI bimtool pro OBDII - CAS3 + (ISTA-P4 *):

در شرایط ناگهانی ، CAS هنگام بروزرسانی فلاش ISTAP وارد حالت سرویس می شود this این نوع را برای اصلاح انتخاب کنید (تصویر 2)

قبل از ادامه باید شناسه CAS را بدانید. برای جستجوی خودکار CAS ID می توانید شناسه CAS شناخته شده را وارد کنید یا EEPROM را بارگیری کنید

برای تعمیر از شناسه CAS شناخته شده استفاده کنید: قبل از به روزرسانی فلش CAS ، از شما می خواهیم که شناسه CAS را یادداشت کنید. CAS ID را اینجا تایپ کنید و ادامه دهید.

برای تعمیر از CAS EEPROM استفاده کنید: اگر نمی توانید CAS ID را بخوانید ، باید پرونده تخلیه CAS EEPROM را داشته باشید

چگونه می توان داده های BMW CAS3 + را در صورت خرابی تخفیف vvdi bimtool pro تعمیر کرد؟

تعمیر VVDI bimtool pro EEPROM (CAS1 ، CAS2 ، CAS3 ، CAS3 +)

پشتیبانی EEPROM را از حالت سرویس بارگیری کنید ، به طور خودکار وضعیت حالت سرویس را تعمیر کنید و EEPROM جدید را ذخیره کنید

در صورت بروز هرگونه مشکل ، با آدرس https://www.xhorsevvdi.com/ تماس بگیرید



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

به عنوان یکی دیگر حرفه ای OBD2 اسکنر تشخیصی نماینده Xtool کلید برنامه نویس ، Xtool X100 Pad2 نرم افزار بسیار مقرون به صرفه است که می تواند بسیاری از راه حل های مناسب برای مکانیک، کارکنان تعمیرگاه های خودرو و DIYers ارائه شده است. با به اشتراک گذاری لیست یکسان Xtool X100 Pad3 ، این دستگاه همچنین به باتری قوی ، فضای ذخیره سازی بزرگ و سرعت کار سریع مجهز می شود.

علاوه بر این ، این یک عملکرد تنظیم مجدد روغن با یک کلیک ابتکاری برای مدل های گسترده خودرو ، 4 سیستم تشخیص دارد ، و برنامه نویسی کلید حرفه ای را فراهم می کند و همچنین از توابع ویژه ای از جمله تنظیم مجدد نور سرویس روغن ، تنظیم مجدد چراغ کمربند تایمر ، تنظیم مجدد نور هشدار فشار تایر ، EPB تنظیم مجدد ، تنظیم مجدد بدنه گاز ، تنظیم مجدد DPF ، تنظیم مجدد باتری و غیره

به دلیل مزیت رقابتی در میان محصولات مشابه در باند Xtool و فراتر از آن ، هنوز بر ابزار تشخیص وسیله نقلیه تأثیر زیادی دارد.

XTOOL X100 PAD2 Pro نمای کلی عملکرد برنامه نویسی کلید LEXUS

قسمت زیر اطلاعات دقیق آخرین نسخه نرم افزار ایموبیلایزر را به شما عزیزان می گوید. بیایید با هم بررسی کنیم که هنگام استفاده از X100 Pad2 Pro برای برنامه ریزی کلیدهای اتومبیل برای باند اتومبیل LEXUS ، جدیدترین نسخه تغییر عملکرد چیست؟

از راه دور

نوع 1

نوع 2

نوع 3

ایموبیلایزر

نوع 1 ("4C")

1997–2003

نوع 2 ("4D" 67/68)

2004–2015

نوع 3 ("4D" 66/70/72 "G")

2011–2015

نوع 4 ("8A / 8E" "H")

2015-

نوع 5 (آوانزا)

نوع 6

نوع 7 (تویوتا 86)

سیستم کلید هوشمند

پروکس 1

پروکس 2

پروکس 3

پروکس 4

-2016

2017

پروکس 5 (دارای شیار)

جزئیات بیشتر محصول ، لطفا در صورت تمایل وب سایت xtool.co.uk را بررسی کنید .



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

این پست نحوه استفاده از ابزار تشخیصی Autel MaxiCOM MK808 برای تنظیم مجدد چراغ موتور بررسی پورشه کاین 2013 را نشان می دهد.

ابتدا کابل را برای اتصال Autel MK808 با پورت OBD2 وسیله نقلیه وارد کنید ، سپس برای شروع به منوی اصلی بروید:

همانطور که مشاهده می کنید ، اکنون چراغ هشدار موتور چک چشمک می زند.

"Diagnostics" >> پورشه >> انتخاب خودکار >> مطالعه >> تأیید را فشار دهید

بله >> واحد کنترل >> DME >> خواندن کدها >> ESC

پاک کردن کدها >> جرقه روشن و موتور خاموش ، "بله" >> بله >> تأیید را فشار دهید

کدها با موفقیت پاک شدند اکنون برای بررسی به "خواندن کدها" برگردیم.

هیچ کد خطایی شناسایی نشده است. چراغ هشدار موتور چک نیز خاموش شد.

این کاملا خارق العاده است ، به سرعت در عرض 3 دقیقه انجام می شود!

اسکنر Autel MK808 OBD2 همچنین از تنظیم مجدد روغن ، تنظیم مجدد EPB ، تنظیم مجدد SAS ، بازسازی DPF ، تنظیم مجدد BMS ... و غیره پشتیبانی می کند که تا تاریخ 18 نوامبر در فروش 11.11 است.

تخفیف های بیشتر ، لطفا وب ما را بررسی کنید:

https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel Maxisys نخبگان ابزار تشخیصی انتخاب ایده آل برای کسانی که به دنبال بهترین ابزار تشخیصی اسکن در بازار فعلی است. این اسکنر برای مکانیک های حرفه ای ، تکنسین ها و تعمیرگاه های شلوغ اتومبیل طراحی شده است. با عملکرد فوق العاده برجسته و سخت افزار و نرم افزار طراحی شده برای مشتریان ، هر اسکنر تشخیصی مشابه دیگری را با مارک های مختلف شکست می دهد. اگرچه ، مارک Autel دارای اسکنر پیشرفته زیادی مانند Autel Maxisys MS906BT (گزینه کم هزینه) ، Autel Maxisys MS908S Pro (یکی دیگر از گزینه های با قیمت بالا) و غیره است. اما می توان گفت ، هیچ اسکنری نمی تواند ابزار پیشرفته اسکن Maxisys Elite را شکست دهد امکانات.

اسکنر Autel Maxisys Elite یکی از پیشرفته ترین اسکنرهای تشخیصی حرفه ای خودرو است که در بازار پیدا خواهید کرد. علاوه بر این ، این یک صفحه نمایش بزرگ LCD رنگی دارد که تمام نتایج را نشان می دهد و یک پردازنده چهار هسته ای سریع دارد. طراحی بصری آن استفاده از ابزار اسکن را آسان و سرگرم کننده می کند. اسکنر در عملکرد بسیار کارآمد و قابل اعتماد است.

بررسی Autel MaxiSys Elite Diagnostic Tool 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، ما می توانیم توصیف همه جانبه آن را از NINE ASPECTS بررسی کنیم .

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

این یکی از گسترده ترین ابزارهای اسکن تشخیصی با پوشش کامل سیستم برای بیش از 80 مدل و خودروی داخلی ، اروپایی و آسیایی ایالات متحده است. حتی اگر یک کد خوان OBD II باشد ، در برخی از وسایل نقلیه OBD 1 نیز کار می کند. علاوه بر این ، با 2 جای خالی برای وسایل نقلیه بنز -14 و چانگان -3 همراه است که در آمریکای شمالی وجود ندارد. برخی از مارک های معروف اتومبیل که این ابزار اسکن با آنها سازگار است شامل GM ، فورد ، کرایسلر ، آئودی ، تویوتا ، هوندا ، ب ام و ، بنز ، شورولت و غیره است.

2. محکم و با دوام

اسکنر از طراحی براق و کاملی برخوردار است که ظاهری دوست داشتنی به آن می بخشد. این گوشه همچنین دارای گوشه های کشیده و گرد است که در صورت افتادن تصادفی روی زمین ، از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می کند. علاوه بر این ، اسکنر Maxisys Elite به خوبی با محافظ لاستیکی محکم و پلاستیک ناهموار محصور شده است که جذابیت ارگونومیکی آن را به آن می دهد. علاوه بر این ، ضد چربی و ضد آب است. بنابراین ، حتی اگر در گاراژ کف چرب بیفتد ، می توانید کاملاً به آن اعتماد کنید.

3. رابط کاربری بصری

این اسکنر نه تنها به زیبایی طراحی شده است بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است. با تشکر از صفحه نمایش 9.7 اینچی شبکیه چشم با رزولوشن 2048 × 1536 و صفحه لمسی خازنی. این کار خواندن و پاک کردن کدهای خطا را آسان می کند.

4. سریع و هوشمند

وقتی نوبت به سرعت می رسد ، این دستگاه بسیار شگفت انگیز است. از ویژگی های آن سیستم عامل Android 4.4.4 Kitkat و پردازنده چهار هسته ای 4-PLUS-1 است. زمان راه اندازی این ابزار علاوه بر داشتن سرعت عالی ، کمتر از 20 ثانیه است.

5. طیف گسترده ای از توابع

این پیشرفته ترین اسکنر تشخیصی OBD 2 در بازار است. می توانید از آن برای خواندن و پاک کردن کدها ، انجام برنامه نویسی و برنامه نویسی پیشرفته ECU یا حتی استفاده از آن برای عملکردها و خدمات خاص مانند تنظیم مجدد SAS ، تنظیم مجدد DPF ، تنظیم مجدد فشار تایر و غیره استفاده کنید.

6. به روز رسانی خودکار نرم افزار

یکی از ویژگی های خاص اسکنر Autel Maxisys Elite به روزرسانی خودکار سیستم و نرم افزار آن است. دستگاه به طور خودکار سیستم و نرم افزار را با اعلان های پیام فشار فوری از طریق اینترنت به روز و ارتقا می دهد. علاوه بر این ، با 2 سال بروزرسانی نرم افزار رایگان همراه است.

7. ویژگی های اضافی

جدا از ارائه هر دو ویژگی اساسی و اسکنر حرفه ای ، اسکنر تشخیصی Maxisys Elite دارای ویژگی های اضافی مانند برنامه نویسی آنلاین ، پلتفرم MaxiFix و مدیریت داده است. این ویژگی ها باعث می شود دستگاه بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. علاوه بر این ، در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با تیم Autel در تماس باشید و پاسخ س toالات خود را خواهید داشت.

8. اتصال بی سیم

اسکنر Autel Maxisys Elite دارای کابل اتصال به اتومبیل است که روشی ساده و سریع است. اما همچنین با بلوتوث و Wi-Fi سازگار است. این بدان معنی است که به اشتراک گذاری اطلاعات یا به روزرسانی دستگاه بسیار آسان است. و در صورت بروز هرگونه چالش ، می توانید از پلتفرم MaxiFix بازدید کرده و مشکلات اتومبیل خود را با سایر مکانیک های حرفه ای در میان بگذارید و راه حل های بی درنگ پیدا کنید. با Wi-Fi ، اعلان هایی در زمان واقعی دریافت می کنید که در صورت نیاز به به روزرسانی دستگاه ، به شما اطلاع می دهد.

9. دوربین و ظرفیت ذخیره سازی بزرگ

اسکنر Autel Maxisys Elite از یک دوربین با کیفیت بالا با 8 مگاپیکسل دوربین عقب و 2 مگاپیکسل دوربین جلو بهره می برد. این بدان معناست که شما می توانید از آن برای عکسبرداری با کیفیت استفاده کنید و همچنین دارای یک رمزگذار بادامک برای فیلمبرداری است. دوربین جلو می تواند به شما امکان برقراری ارتباط با سایر کاربران یا حتی همکاران را بدهد.

حتی اگر Autel MaxiSys Elite یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، اما به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان از آن صرف کرده اند ، بازهم دارای معایبی است. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر سه معایب وجود دارد:

1. مشکلات سازگاری قبل از خرید این اسکنر ، باید با Autel در تماس باشید و ببینید کد خوان با مدل و مدل خودروی شما سازگار است.

2. کمی در سطح بالا. این اسکنر برای همه نیست. اگر فقط با چند اتومبیل سر و کار دارید یا یک تعمیرگاه کوچک اتومبیل دارید ، این بهترین سرمایه گذاری برای شما نخواهد بود. درعوض ، باید به سراغ یک خواننده کد ارزان تر بروید.

3. استفاده از آن پیچیده تر است. این ممکن است برای یک مبتدی ، DIYer و صاحب ماشین عادی بسیار پیچیده باشد. این ویژگی های پیشرفته ای دارد که فقط مکانیک های حرفه ای یا باتجربه با آنها آشنا هستند.

به طور خلاصه:

پس از توصیف همه جانبه Autel Maxisys Elite ، می توان فهمید که این بسته به سرعت سریع ، پوشش وسیع خودرو و عملکرد بی نظیر ، بهترین اسکنر تشخیصی اتومبیل در سطح حرفه ای در بازار فعلی است. اما بیشتر مناسب مکانیک های حرفه ای ، تکنسین ها و صاحبان مغازه های بزرگ تعمیر خودرو است. ممکن است با قیمت بالاتری فروخته شود اما ارزش هر پنی را دارد. می توانید برای تشخیص ابتدایی ترین توابع OBD2 یا پیشرفته ترین عملکردها از آن استفاده کنید ، بنابراین هرچه باشد ، هرگز با این ابزار اسکن اشتباه نخواهید کرد. هرکسی که می خواهد سخت افزار پیشرفته و تجربه کاربری بی نظیر را با پیشرفته ترین ویژگی های فعلی تجربه کند ، بیاید و یکی را در وب سایت auteldiag.com دریافت کند .



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

چگونه می توان از اسکنر تشخیصی Autel MaxiSys MS908S Pro برای راه اندازی اولیه واحد کنترل موتور برای مرسدس بنز C کلاس W204 استفاده کرد؟ این پست را بخوانید تا از روش کار آن مطلع شوید.

Autel MaxiSys MS908S Pro را به پورت OBD2 وسیله نقلیه متصل کنید ، به منوی اصلی دسترسی پیدا کنید:

عیب یابی >> VIN >> ردیابی خودکار >> مرسدس بنز (اروپایی) >> خوب

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

تأیید >> بله >> برنامه نویسی >> برنامه نویسی / کدگذاری >> الکترونیک موتور

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

راه اندازی اولیه ماژول کنترل >> راه اندازی اولیه ماژول کنترل از قبل نصب شده >> ادامه >> ادامه >> بله

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

دستورالعمل ها را دنبال کنید ، جرقه زنی را خاموش و روشن کنید ، سپس "تأیید" را فشار دهید.

ادامه >> ادامه دهید

جرقه را خاموش کنید ، "تأیید" را فشار دهید.

جرقه را روشن کنید ، "تأیید" را فشار دهید.

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

"بعدی" را فشار دهید ، تکمیل شد!

W204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S ProW204 شروع به کار اولیه واحد کنترل موتور از طریق Autel MS908S Pro

عملیات کامل فیلم:

https://www.youtube.com/watch؟v=65giMH7rJSM&t=3s

این یک نمایش سریع از استفاده از Autel MS908S pro OBD2 ابزار اسکن برای انجام واحد کنترل موتور راه اندازی اولیه در مرسدس W204 است. آموزشهای بیشتر برای به روز رسانی

https://www.auteldiag.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند سری Autel MaxiSys Tablet مانند Autel MaxiSys MS906BT ، Autel MaxiSys Elite و Autel MaxiSys MS908S Pro را بخاطر توابع تشخیصی قدرتمند ، تجربه کاربری قابل اعتماد ، سخت افزار پیشرفته و استفاده از نرم افزار پایدار ، خریداری کنند.

اما بسیاری از مشتریها با چنین وضعیتی روبرو می شوند که صفحه واحد از آنها بخواهد "فضای کافی روی کارت SD نیست. لطفاً هنگام بارگیری مدل و نرم افزار جدید ماشین ، فضای کارت SD را پاک کنید ».

بنابراین این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه با یکی از مفیدترین راه ها این مسئله را حل کنید. استفاده از این روش به معنای پاک کردن کامل ابزار است. این برنامه قصد دارد همه موارد موجود در این ابزار را حذف کند ، از جمله هر عکس ، هر گونه اطلاعات مشتری ، هر یک از سوابق سابقه شما که در این ابزار دارید. این بدان معناست که شما باید از داده هایی که می خواهید بازیابی کنید پشتیبان تهیه کنید.

روش این مقاله توصیه شده این است که رایانه لوحی خود را مجدداً به مشخصات کارخانه بازگردانید و از این طریق می توان برای زمانهای مختلف به روشهای مختلف استفاده کرد.

روشهای عملیاتی خاص:

روی دکمه "صفحه اصلی" کلیک کنید "" ابزارهای حداکثر "

در "Maxi Tools" ، شما دکمه ای را می بینید که روی آن GC نوشته شده است.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

این فرآیند پاک کردن برخی از پوشه های موقت ، تلاش برای تازه کردن و تمیز کردن برخی از موارد است.

با این کار وسایل نقلیه حذف می شوند اما در تمام مدت آنها را حذف نمی کند. این بیشتر برای تمیز کردن موارد اضافی از پرونده های موقت از اینترنت ، تصاویر ، فیلم ها ، و موارد دیگر است.

اما این راه حل دقیق نیست که ما قصد داریم در این مقاله به شما بچه ها آموزش دهیم.

به صفحه "Home" بروید >> "System Settings" را انتخاب کنید >> به نوار کناری سمت چپ بروید و روی دکمه "Reset" کلیک کنید

شما می خواهید "تنظیم مجدد داده های کارخانه" را در بالا ببینید. روی آن کلیک کنید و وارد یک رابط شوید که به شما توضیح می دهد چه نوع پرونده های داخلی (یا داده ها) حذف می شوند.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

ما می خواهیم کارت SD را پاک کنیم زیرا این حافظه داخلی ابزار است.

بنابراین "پاک کردن کارت SD" "" تنظیم مجدد قرص "را انتخاب کنید

شما می خواهید در رایانه لوحی خود اخطاری دریافت کنید که با این حرکت همه چیز در رایانه لوحی شما پاک می شود ، از جمله همه اتومبیل ها ، همه تولیدکنندگان ، همه چیز ، دقیقاً مانند این که از جعبه از کارخانه خارج شده است.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

لطفاً این را در ذهن خود داشته باشید:

اگر تحت قرارداد به روزرسانی نیستید ، نمی توانید این اطلاعات را بازیابی کنید ، و منجر به حذف اطلاعات برای همیشه می شود.

بنابراین قبل از انجام این فرآیند مطمئن شوید که تحت قرارداد بروزرسانی هستید.

برای پاک کردن کامل ابزار ، بر روی "پاک کردن همه چیز" کلیک کنید.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

اکنون تنظیم مجدد کامل را روی ابزار انجام داده ایم. هر وقت دوباره به برنامه Mac Cesis مراجعه می کنیم ، می خواهید اتصال به اینترنت مورد نیاز باشد زیرا ما همه موارد را به طور کامل حذف کرده ایم.

بنابراین بیایید پیش برویم و با پایین نگه داشتن Wi-Fi ، اتصال یا اتصال به اینترنت را تنظیم کنیم.

رمز عبور Wifi را وارد کنید تا اتصال به پایان برسد.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

دوباره به صفحه "Home" برگردید << روی "Diagnostics" کلیک کنید

خواهید دید که تمام وسایل نقلیه و سابقه بارگیری شده تاریخ آنها از بین رفته است.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

خیلی خوب. روی منوی "تنظیمات" کلیک کرده و به پایین بروید تا گزینه "ذخیره سازی" را انتخاب کنید.

سطح ذخیره سازی 27.7 G از 32G موجود است.

از داشتن فضای زیادی برای شروع کار بسیار خوشحال هستید.

اکنون می توانید نرم افزار TPMS یا TPMS را که می خواهید به روز کنید در ابزار بارگیری کنید ، نه اینکه همه آنها را فقط براساس نیازهای شخصی خود انتخاب کنید.

حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"حل کرد!  راه حل تنظیم مجدد کارخانه Autel MaxiSys Tablet سری "کارت SD کامل"

خوش به حال شما بچه ها!



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

به عنوان ترکیبی از ویژگی های Autel Maxicheck Pro و Autel MD802 ، اسکنر تشخیصی Autel MaxDiag MD808 Pro می تواند یک تشخیص تمام سیستم را انجام دهد و تمام عملکردهای OBD2 را ارائه دهد. این دستگاه همچنین عملکردهای پیشرفته ای را انجام می دهد و از اکثر وسایل نقلیه سازگار با OBD2 که از سال 1996 تولید شده اند و اتومبیل های جدید و کامیون های سبک داخلی ، اروپایی و آسیایی پشتیبانی می کند. این گزینه ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک اسکنر خودکار obd2 با قیمت مناسب خریداری کنند. اگرچه ممکن است جایگزین ارزان تری مانند اسکنر Autel AL619 پیدا کنید ، اما چند ویژگی پیشرفته که MD808 دارد را از دست خواهید داد.

از آنجا که Autel MD808 Pro به صورت فشرده طراحی و مجهز شده است و دارای ویژگی های آسان برای استفاده است ، از همه مهمتر ، می تواند تمام سیستم های موجود را از جمله موتور ، SRS ، سیستم انتقال قدرت و ABS را اسکن کند ، این یک ابزار شگفت انگیز برای دارندگان اتومبیل ، مکانیک های مبتدی و اتومبیل است. علاقه مندان

Autel MaxiDiag MD808 Pro Scan Tool Review 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، می توانیم شرح همه جانبه آن را از TEN ASPECTS بررسی کنیم .

1. ساخت و ساز فشرده و محکم

اگر بدنبال دستگاهی بوده اید که مدتی دوام داشته باشد و سالها استفاده از آن را به شما ارائه دهد ، اسکنر Autel MaxiDiag ابزاری عالی برای شما خواهد بود. این دستگاه به صورت بادوام از مواد پلاستیکی سخت ساخته شده است که می تواند در برابر ضربه و خرد شدن در اثر استفاده روزانه مقاومت کند. علاوه بر این ، از یک آستین لاستیکی استفاده می کند که نه تنها یک چسبندگی محکم ارائه می دهد بلکه همچنین دستگاه را از خرد شدن یا آسیب دیدن تصادفی هنگام سقوط محافظت می کند. همچنین در برابر آب و چربی مقاوم است. بنابراین ، کاملاً برای کف گاراژ ساخته شده است.

2. سبک و قابل حمل

این دستگاه با ابعاد 13 10 10.5 4 4 اینچ ، دستگاهی بسیار جمع و جور است که به راحتی توسط یک دست بزرگسال قابل کنترل است. همچنین وزن آن در حدود 3.4 پوند است ، که به این معنی است که هنگام بازرسی یا نگهداری از وسایل نقلیه مشتری خود ، وزن کمی دارد و برای حمل بار نیست. علاوه بر این ، آن دارای یک کیف حمل است که باعث می شود کارها حتی در مورد ذخیره سازی و حمل و نقل مناسب ابزار نیز برای کاربر راحت تر باشد.

3. پوشش وسایل نقلیه گسترده

چه با وسایل نقلیه اروپایی ، اتومبیل های آسیایی یا وسایل نقلیه داخلی سرو کار داشته باشید ، این ابزار بیشتر آنها را پوشش می دهد. از کلیه وسایل نقلیه سازگار با OBD2 که از سال 1996 و جدیدتر تولید شده اند پشتیبانی می کند. از جمله اتومبیل های مشهوری که شامل آن می شود شامل GM ، Ford ، Benz ، BMW ، نیسان ، تویوتا ، بنتلی ، VW ، ولوو ، آکورا ، کیا ، هوندا ، جگوار ، لندرور و غیره است. و دریابید که آیا این مدل و سال وسیله نقلیه شما را پوشش می دهد.

4. توابع اساسی و پیشرفته

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این ابزار عملکردهای اسکنرهای Autel Maxicheck Pro و Autel MD802 را با هم ترکیب می کند. بنابراین ، شما قادر به انجام توابع اساسی و برخی توابع پیشرفته خواهید بود. شما می توانید کدهای خطا را بخوانید و پاک کنید ، کدهای ABS / SRS را بخوانید و پاک کنید ، مشاهده داده های قاب ثابت ، مشاهده ، نمودار ، ذخیره و پخش داده های زنده ، خواندن و پاک کردن کدهای انتقال ، تعاریف کد نمایش ، انجام وضعیت آمادگی I / M و انجام خدماتی مانند تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان ، تنظیم مجدد نور روغن ، سرویس نگهداری باتری ، سرویس ترمز دستی الکترونیکی و سرویس بازسازی فیلتر ذرات دیزل.

5. چهار تشخیص اصلی سیستم

جدا از انجام بسیاری از عملکردها ، این ابزار اسکن همچنین می تواند تمام سیستم های اصلی مانند موتور ، انتقال قدرت ، ABS و SRS را اسکن کند. برای تعیین کدهای خاص خودرو ، به طور خودکار مارک ، مدل و سال خودرو را مشخص می کند. بنابراین ، دستگاه هیچ چیز را شانس نمی گذارد زیرا به طور خودکار خطاهای موجود در همه سیستم های موجود را اسکن می کند.

6. رابط کاربری بصری

اسکنر Autel MD808 Pro از یک رابط کاربری بصری برخوردار است. در نتیجه ، حتی یک مبتدی نیز با استفاده از این ابزار کار راحتی خواهد داشت. هیچ کلید پیچیده ای وجود ندارد زیرا همه دکمه ها به وضوح برچسب گذاری شده اند. علاوه بر این ، این یک صفحه نمایش بزرگ رنگی TFT با رزولوشن 840 80 480 دارد. این تصاویر و آیکون های واضح را برای استفاده آسان فراهم می کند. در صورت مشاهده چالش ، فقط به راهنمای کاربر در مورد اقدامات بعدی مراجعه کنید.

7. منوی چند زبانه

مشابه سایر اسکنرهای Autel ، دستگاه خواننده کد تشخیصی MaxiDiag MD808 با منویی چند زبانه ارائه می شود. در این حالت ، MD808 pro 3 زبان انگلیسی (زبان پیش فرض) ، اسپانیایی و فرانسوی را ارائه می دهد. برای تغییر زبان ابزار اسکن خود با تیم پشتیبانی Autel تماس بگیرید.

8. سازگار با Android ، iOS و Windows

برخلاف برخی از کد خوان های موجود در بازار ، بیشتر اسکنرهای Autel را می توان در هر سیستم عاملی به روز کرد. این مورد در مورد MD808 pro وجود دارد زیرا می تواند در دستگاه های ویندوز ، Android یا iOS به روز شود. بنابراین ، بدون توجه به سیستمی که استفاده می کنید ، مشکلی نخواهید داشت.

9. به روز رسانی رایگان در طول زندگی

برای اینکه از به روزرسانی های مادام العمر رایگان توسط Autel لذت ببرید ، باید با ثبت اسکنر Autel شروع به بارگیری و به روزرسانی ها را بارگیری کنید. با به روزرسانی رایگان نرم افزار مادام العمر ، دیگر نگران منسوخ شدن ابزار یا توانایی مدیریت آخرین مشکلات اتومبیل نخواهید بود. برای داشتن جدیدترین نرم افزارها و رفع اشکالات ، هر از گاهی آن را به روز کنید.

10. ضمانت یک ساله

اتل به خریداران محصول یک سال ضمانت ارائه می دهد. این بدان معناست که در صورت دریافت محصول آسیب دیده یا نقص در مواد و یا کار ، شما آزادانه می توانید محصول را پس دهید.

حتی اگر Autel MaxiCheck Pro یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان برای آن اختصاص داده اند ، هنوز هم معایبی دارد. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر سه معایب وجود دارد:

1. این به عملکرد باتری ماشین بستگی دارد. یکی از بزرگترین چالشهای استفاده از این اسکنر Autel این است که به عملکرد باتری ماشین متکی است. این به این معنی است که وقتی ماشین خاموش است ، دستگاه روشن نمی شود.

2. قبل از استفاده باید به روز شود. این بسیار ناامید کننده است ، به خصوص اگر شما فوراً نیاز دارید که بلافاصله استفاده از این ابزار را شروع کنید. از شما خواسته می شود قبل از استفاده از اسکنر ، ثبت نام کنید و سپس آن را به روز کنید. اما پس از آن ، همه چیز آسان و سریع انجام خواهد شد.

3. دارای مشکلات سازگاری است. قبل از خرید این اسکنر ، اطمینان حاصل کنید که آیا عملکردی را که می خواهید در ساخت و مدل خودروی شما انجام دهد ، با سازنده تأیید می کنید.

به طور خلاصه:

از آنجا که اسکنر Autel MD808 Pro می تواند ویژگی های اساسی و پیشرفته را ارائه دهد ، برای مکانیک های مبتدی ، علاقه مندان به خودرو و DIYers مناسب است. برای استفاده موثر از این ابزار به دانش زیادی در مورد ابزار اسکن نیاز ندارید. استفاده از آن با دکمه ها و آیکون هایی با برچسب واضح بسیار آسان و در دست گرفتن با طراحی جمع و جور و ارگونومیک بسیار راحت است.

این اسکنر می تواند اساسی ترین عملکردها و همچنین کدگذاری ECU را انجام دهد. با چنین ویژگی ها و عملکردهایی ، این یک اسکنر عالی برای مکانیک هایی است که به دنبال یک اسکنر تشخیصی مقرون به صرفه و همه کاره با پوشش وسیع خودرو هستند. امیدوارم این مقاله بتواند در انتخاب مناسب ترین ابزار اسکن برای مشتریان کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

از آنجا که Autel Robotics EVO II 8K Camera Drone آخرین بار در سال جاری منتشر شد ، علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین منتظر بررسی واقعی خریداران هستند. امروز ما برخی از آنها را به عنوان مرجع خرید شما جمع آوری کرده ایم.

بررسی 1

8K ویدیو و عکس از EVO 2 عالی روشن است ! بسته نرم افزاری ناهموار پهپادی که خریداری کردم نیز معامله خوبی بود ، زیرا صرفاً یک باتری اضافی برای EVO 2 هزینه زیادی برای من خواهد داشت. هواپیمای بدون سرنشین آتل با یک کیف محکم و باتری اضافی همراه بود که ارزش آن یک دلار بود. هنگامی که بیرون از پرواز هستید باتری ها کاملاً کمی حفظ می شوند. من انتظار نداشتم که فیلمهای آن چنان ثابت باشد که من آن را برای پرواز در یک روز باد درآوردم. من تعجب کردم که حتی نمی توانم در این فیلم وزش باد را احساس کنم. به طور کلی ، EOV 2 سرمایه گذاری خوبی برای اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 2

Autel EVO II یک هواپیمای فوق العاده است! نصب و راه اندازی آن بسیار سریع و آسان است . فهمیدم که دوربین 8K حتی می تواند روی عکس های دوربرد بزرگنمایی کند ، چه باورنکردنی است! احساس کردم از آنچه انتظار داشتم بیشتر شدم. من این پهپاد را برای اولین بار برای فلایرها یا افراد حرفه ای با تجربه بسیار توصیه می کنم.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 3

عکس ها و فیلم های زیبای EVO II را دوست دارم ، زمان پرواز طولانی تر و سنسورهای بیشتری نسبت به DJI دارد. می تواند 35-40 دقیقه در باد بسیار شدید پرواز کند و ثابت بماند . به نظر می رسد مانند یک دوربین سوار بدون هیچ گونه پرواز. سنسورها نیز برای جلوگیری از برخورد و خراب شدن به خوبی کار می کنند. اگر دوست دارید بیشتر پرواز کنید ، باتری بیشتری بخرید.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 4

Autel EVO II یکی از بهترین هواپیماهایی است که تاکنون پرواز کرده ام. عمر باتری آن کاملا شگفت انگیز و آسان برای پرواز است. ویدئو خوب و تقریباً عالی است ، حتی در باد 12 مایل در ساعت نیز می تواند پایدار بماند. کنترل ها و تنظیمات گزینه های زیادی به شما می دهند ، کیفیت تصویر ، عملکرد و قدرت عالی است.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 5

من یک مبتدی پرواز هستم ، این هواپیمای بدون سرنشین EVO 2 را خیلی دوست دارم. یادگیری و کار با آن آسان است ، من از آن برای تخلیه 2 باتری استفاده کردم. این یک کنترل کاملا عالی است ، من بسیار خوشحالم که مثل یک بچه با یک اسباب بازی جدید آن را پرواز می کنم.

بررسی 6

هر تازه وارد باید این EVO II را بدست آورد ، استفاده از گزینه های پرواز آسان است ، کنترل ها پاسخگو هستند ، جلوگیری از مانع عالی است و بازگشت فوق العاده است. من هنوز در حال یادگیری راه خود برای نرم افزار آن هستم.

بررسی 7

من این EVO 2 را برای تفریح ​​خریدم. تصاویر و فیلم ها واضح است. با پرواز محکم و عمر طولانی باتری فوق العاده تحت تأثیر قرار گرفت! این یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار خوب و عالی است که تاکنون داشته ام.

کوادکوپتر تاشو Autel EVO II Drone در حال فروش 11.11 است ، برای دریافت تخفیف های بیشتر وب ما را بررسی کنید!

https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

VVDI MINI PROG قادر به خواندن و نوشتن بسیاری از MCU / EEPROM بدون برچیدن است. سپس ، چه نوع MCU / EEPROM را پوشش می دهد؟ لطفا به تصاویر زیر نگاه کنید. برای هر سال ، انواع بیشتری آزمایش و اضافه می شوند.

ECU - BMW:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

ECU را با CAN بخوانید:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

IMMO:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

ابزار:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

نوع ترانسپوندر:

VVDI MINI PROG MCU EEPROM خواندن لیست نوشتن

پشتیبانی فنی VVDI MINI PROG: https://www.xhorsevvdi.com/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

در گروه Xtool Key Programmer ، Xtool X100 Pad3 در حال حاضر می تواند به عنوان یک راه حل مناسب برای کارگاه ها و تکنسین هایی که خواستار تشخیص حرفه ای اتومبیل هستند ، دیده شود. این دارای تمام تشخیص سیستم شامل حالت موتور OBDII 10 است. در مورد پوشش خودرو ، این لیست دارای همان لیست اتومبیل با X100 Pad2 pro است ، اما در واقع عملکردهای بیشتری با باتری قوی تر ، فضای ذخیره سازی بزرگتر و سرعت کار بیشتر دارد. این برنامه نویسان کلیدی دیگر را در این دسته از Xtool با چندین منحصر به فرد خود شکست می دهد

XTOOL X100 PAD3 تشخیص اتومبیل NISSAN V12.00

اکنون ، بیایید اطلاعات دقیق به روز شده Car Diagnosis را بررسی کنیم

زبانهای پشتیبانی شده: روسی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، لهستانی ، انگلیسی ، چینی سنتی ، چینی ساده شده ، ایتالیایی ویتنامی

به روز رسانی:

1. بهینه سازی تشخیص اتوماتیک مدل های اتومبیل ، می توانید کد VIN را به صورت خودکار بخوانید یا به صورت دستی وارد کنید. شناسایی اتوماتیک مدل ها در چین تجزیه و تحلیل کد VIN آنلاین را اضافه می کند

2. برای خواندن توابع اطلاعات نسخه ، همه سیستم ها را ارتقا دهید

3. تمام سیستم ها را برای خواندن کدهای خطا ارتقا دهید

4. برای پاک کردن توابع کد خطا ، همه سیستم ها را ارتقا دهید

5. برای خواندن توابع جریان داده و افزودن مقادیر مرجع جریان داده ، همه سیستم ها را ارتقا دهید

6. چین: SYLPHY ، اندونزی: NP300 NAVARA ، برزیل: ALTIMA ، KICKS ، GT-R NISMO ، GT-R ، Pathfinder و سایر مدل ها تا بند 2019 را پوشش می دهند ؛

7. ایالات متحده: 370Z کانورتیبل ، 370Z ، ALTIMA ، ARMADA ، GT-R NISMO ، GT-R ، ROGUE هیبریدی ، ROGUE ، INFINITI Q50 ، INFINITI Q60 ، INFINITI QX30 ، INFINITI QX60 و سایر مدل ها مدل 2020 را پوشش می دهند

8. کره ای اضافه شده است

9. پشتیبانی از A30PRO ، X100PAD PLUS اضافه شده است

10. منوی مدل های ویتنامی را بهینه کنید

اطلاعات بیشتر برای به روز رسانی! لطفاً به روزرسانی مقاله من را محکم نگه دارید.

اطلاعات بیشتر در مورد محصول x100 pad3 ، به xtool.co.uk بروید و آن را بررسی کنید!



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

این مقاله به شما نحوه استفاده از XTOOL X100 Pad2 برای برنامه ریزی کلیدها برای وضعیت همه کلیدهای گمشده و استفاده از مدل اتومبیل شورلت کروز 2014 به عنوان یک مثال برای ارائه روشهای عملکرد خاص به مشتریان ، راهنمایی می کند.

روش عملیاتی گام به گام:

نگاهی به کلید خالی که برای ماشین برنامه ریزی می شود ، داشته باشید

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

"Immobilizer" را فشار دهید "" توسط وسیله نقلیه "، این گزینه برای انتخاب مدل ماشین و سال و موارد تولید کننده است.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

"USA" را فشار دهید << "Cruze 10 - <<" کلیدهای برنامه (بدون Smart) (به دلیل از دست رفتن تمام کلیدها ، این گزینه را انتخاب کنید) << "همه کلیدها از دست رفته است"

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

سپس ، صفحه نمایش پیام مهمی را در مورد اطمینان از قفل بودن و روشن شدن درهای اتومبیل اعلام می کند ، نگران نباشید ، فقط این کار را مطابق با الزامات انجام دهید و برای ادامه بله را فشار دهید.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

از شما می خواهد کد امنیتی (PIN code) خود را وارد کنید ، به عنوان مثال ، اینجا "8204" است.

آن را در کادر تایپ کرده و تأیید را فشار دهید تا تأیید شود.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

دوباره وارد صفحه "پیکربندی سیستم" شوید ، این فرایند کمی بیشتر طول می کشد ، حدود 10 دقیقه یا بیشتر ، چاره ای جز صبر صبر نیست ...

پس از انجام این فرآیند ، پیام مهم بعدی در حال آمدن است ، فقط مطابق با آن عمل کنید و برای ادامه تأیید را فشار دهید.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

مرحله بعدی مرحله وارد کردن کلیدی است که می خواهید برنامه ریزی کنید و جرقه زنی را به موقعیت "روشن" تغییر دهید ، سپس برای ادامه تأیید را فشار دهید.

پیام: آیا می خواهید کلید دیگری را برنامه ریزی کنید؟ قطعا نه! ما در وضعیت All Keys Lost هستیم. بنابراین NO را فشار دهید.

سپس جرقه را خاموش کرده و کلید را بردارید ، OK را فشار دهید تا کامل شود.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

سپس دقیقاً همان کاری که صفحه به شما می گوید انجام دهید.

هنوز به طور کامل انجام نشده است! من فقط مراحل پیکربندی و برنامه نویسی کلید تلنگر را تمام می کنم.

صفحه درخواست می کند تا دوباره اشتعال را روشن کند. انجام دهید.

برنامه تمام شد!

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفتهبرنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

کابل OBDII ابزار را جدا کرده و تست کنید کلید جدید برنامه ریزی شده به طور عادی کار می کند یا نه.

دکمه اشتعال کلید را فشار دهید ، ماشین به طور عادی شروع به کار می کند.

برنامه های XTOOL X100 PAD2 Chevrolet Cruze 2014 همه کلیدهای از دست رفته

این ابزار روی کلیدهای برنامه نویسی در شرایط گمشده تمام کلید بسیار خوب کار می کند.

شما می توانید برنامه نویس کلید x100 pad2 را در وب سایت xtool.co.uk دریافت کنید .

بخت یار تان باد، بچه ها!



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel برای به روزرسانی نرم افزار Autel MaxiLink ML629 از مشتریان بازخورد گرفته است . هنگام اتصال دستگاه ML629 به کامپیوتر ، Maxi PC Suit همیشه "یافتن دستگاه انجام نشد" را درخواست می کند.

راه حل

1. دکمه پیکان سمت چپ را روی Autel ML629 نگه دارید ، سیم آن را در پورت USB کامپیوتر قرار دهید. صفحه روشن می شود و می گوید: "توسط USB به روز شد".

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

2. برای شروع اسکن ، نرم افزار Maxi PC Suit را روی رایانه باز کنید ، در آن می گوید: "دستگاه پیدا نشد". این جایی است که احتمالاً بسیاری از مردم با مشکل روبرو هستند.

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

کارت Micro SD را که همراه دستگاه در پایین است بیرون بیاورید ، آن را در یک آداپتور قرار داده و وارد رایانه کنید.

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

3. مجدداً نرم افزار Maxi PC Suit را اجرا کنید ، اکنون می توانید برای به روزرسانی آخرین نسخه های موجود با موفقیت وارد سیستم شوید.

آن را نصب و به کارت Micro SD منتقل کنید ، سپس کارت را به دستگاه Autel ML629 برگردانید. به روز شده کامل است

حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"حل کرد!  شماره Autel ML629 بروزرسانی "دستگاه پیدا نشد"

مشکل حل شد!

Maxi PC Suite بارگیری:

https://www.autel.com/download.jhtml

به یاد داشته باشید که نسخه صحیح را بارگیری کنید ، این نسخه معمولاً نسخه اول است ، نسخه دیگر مربوط به سیستم MAC است و دیگری مربوط به مکزیک است.

این یک نکته فنی در مورد چگونگی حل مشکل "یافتن دستگاه نیست" هنگام اتصال اسکنر Autel ML629 OBD2 به کامپیوتر برای بروزرسانی است.

سوالات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید

https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

یک قفل ساز حرفه ای گفت: من تا حد زیادی خرابی CAS را به دلیل تلاش برای کاهش رتبه یا برنامه نویسی کلیدی VVDI2 دیده ام تا به آن اطمینان کنم که از طریق obd هر کاری انجام می دهد. بهتر است فقط CAS را روی نیمکت بخوانید و از آن برای ساختن کلید استفاده کنید. حتی ISTA-P آنلاین BMW نیز در هنگام برنامه نویسی CAS گاهاً خراب می شود ، پس چرا من به یک ابزار پس از فروش اعتماد کامل دارم؟

با استفاده از VVDI2 برای برنامه نویسی و خرابی کلید CAS ، چگونه می توان این کار را انجام داد؟

و بازخورد کاربر دیگر: VVDI2 دیروز کلید BMW 2007 سری 1 را اضافه کردم این ماشین CAS3 است که پس از چند ساعت رانندگی با علامت فرمان ELV روی صفحه نمایش روشن شد و مشتری پس از آن بدون احتراق روی صفحه و اتومبیل اشتعال را خاموش کرد.

پس چه باید کرد؟

یکی از کاربران ارشد تجربه خود را به اشتراک گذاشت:

به همین دلیل من همیشه CAS را از طریق eeprom انجام می دهم. بهتر است زمان بیشتری را برای انجام کار از این طریق صرف کنم تا اینکه بعداً میانبر بروم و چنین مشکلاتی داشته باشم .

اگر از کارهای لحیم کاری خود مراقبت کنید ، با ابزارهای مناسب (و بدون نیاز به گران بودن آنها) 99٪ ایمن است. معمولاً کسانی که هنگام خواندن eep چیزی را پیچ می کردند ، به کار لحیم کاری خود توجه نمی کردند.

من در مورد CAS 1-3 صحبت می کنم

کاربر دیگری گفت:

Smok گزینه ای برای برنامه ریزی کلیدهای bmw ندارد.

من از vvdi2 برای cas2 و CAS3 استفاده می کنم.

هرگز مشکلی نداشته ام اما من همیشه بررسی می کنم که آیا قفل فرمان روشن است یا نه ، من فقط همگام سازی می کنم.

یک کاربر دیگر گفت:

Vvdi prog و hextag در bmw بسیار خوب هستند.

Hextag در bmw بهتر است (cas4 بدون از بین بردن اجزای سازنده یا برش) اما vvdi prog موارد بی حرکت دهنده و سایر موارد را پوشش می دهد.

...

هیچ چیز 100٪ نیست ، اما فرایندهایی وجود دارد که می توانید امتیاز بهتری کسب کنید.

و همچنین به مهارت شما بستگی دارد.

www.xhorsevvdi.com



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

آموزش امروز: یاد بگیرید که چگونه از Xtool EZ400 Pro برای انجام تست اسکن سریع برای مرسدس بنز 2017 استفاده کنید

دستورالعمل گام به گام:

اول از همه ، به صفحه انتخاب مدل ماشین بیایید (شما باید بر اساس سازنده خودرو ، مدل و سال انتخاب کنید).

در اینجا ، روی "Europe" >> "BENZ" >> "شناسایی خودکار وسیله نقلیه" کلیک کنید

از شما می خواهد VIN را وارد کنید. فقط کافیست آن را وارد کنید و OK را فشار دهید تا حرکت کند.

سپس ، نوع موتور را انتخاب کنید. البته ، من "موتور بنزینی" را انتخاب می کنم.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

سه گزینه مختلف در این صفحه ظاهر می شود.

روی "تست سریع" کلیک کنید و واحد فرآیند اسکن را به طور خودکار شروع می کند تا زمانی که تشخیص تمام اجزای خودرو به پایان برسد.

همانطور که می بینیم ، در حال حاضر 57 قطعه خودرو اسکن می شود. چند دقیقه ، ده دقیقه یا بیشتر طول می کشد تا این روند تکمیل شود. فقط کمی صبور باشید.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

خوب ، این فرآیند در حال حاضر تکمیل شده است.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

بیایید بررسی بیشتری انجام دهیم و در مورد مشکل قطعه خودرویی که اسکن کرده است بیشتر بدانیم.

این واحد به ما کمک کرده است تا به سرعت همه مشکلات احتمالی ماژول اتومبیل را تشخیص دهیم و برای گفتن چندین کد خطا کار می کند. بیایید یکی را انتخاب کنیم تا به طور خاص ببینیم.

روی "2.VGS Transmission control" کلیک کنید >> روی "Diagnosis" در پایین سمت چپ کلیک کنید

وارد "منوی تشخیصی" می شود. چهار گزینه مختلف به عنوان "نسخه واحد کنترل ، کدهای خطا ، پاک کردن حافظه خطا ، مقادیر واقعی" نمایش داده می شوند. خواهیم دید که هر یک از آنها متناسب چگونه کار می کنند.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

1. نسخه واحد کنترل در واقع اطلاعات دقیق خود را به شما می گوید

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

2. کد خطا این نام کد خطا را ارائه می دهد و معنی آن را به شما می گوید ، اساساً چه مشکلی با این ماژول اتومبیل دارد.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

3. حافظه خطا را پاک کنید. اساساً پس از بررسی مجدد اتومبیل خود با توجه به کد خطای مربوطه و معنی آن ، اطمینان حاصل کنید که مشکلی وجود نداشته باشد یا ماژول تعمیر یا تعویض نشود. سپس این به شما کمک می کند تا کد خطا را پاک کنید.

لطفاً بخاطر داشته باشید که جرقه را روشن کنید.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

4. ارزش های واقعی مقادیر واقعی خاص شش مورد اصلی را به شما می گوید.

روباه "دمای روغن" را مثال می زند.

دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017دستورالعمل اسکن سریع XTOOL EZ400 Pro Mercedes-Benz 2017

این همه برای امروز است!

اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، لطفاً وب سایت xtool.co.uk را بررسی کنید .



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

سری تبلت های XTOOL شامل محصولات دو دسته "برنامه نویس کلیدی" و "ابزار تشخیص" است. ابزارهای کلیدی برنامه نویسی مانند X100 Pad3 و X100 Pad2 برای تشخیص اتومبیل در حمایت از خودرو ، تفاوت در این است که X100 Pad3 از تشخیص همه سیستم پشتیبانی می کند در حالی که X100 Pad2 Pro فقط چهار سیستم است. تمام محصولات گروه "ابزار تشخیص" مانند PS90 pro ، A80 H6 و EZ500 از تشخیص اتومبیل پشتیبانی می کنند. یکی از تفاوتهای عمده این است که آیا محصول مشخص شده از تشخیص کامل سیستم پشتیبانی می کند یا خیر. این نیز یکی از دلایلی است که باعث می شود قیمت هر محصول از این دسته متفاوت باشد.

XTOOL Tablet Series Car Diagnosis FIAT V10.40

اکنون ، بیایید اطلاعات دقیق و به روز شده Car Diagnosis FIAT V10.40 را بررسی کنیم

زبانهای پشتیبانی شده: روسی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، لهستانی ، انگلیسی ، چینی سنتی ، چینی ساده شده ، ایتالیایی ویتنامی

به روز رسانی:

1. جدیداً مدل سال 2019 500X ، سال مدل 2018 اضافه شده: 500L ، GIULIA ، STELVIO ، سال مدل 2017 STELVIO و مدل اصلی TORO ، 500L ، VIAGIO ، PUNTO EVO ، OTTIMO ، Novo Uno FL ، MOBI ، FREEMONT ، FIORINO QUBO ، Egea / Tipo Sedan / HB / SW ، DUCATO ، DOBLO '، CINQUECENTO / 500/959 ، فیات پاندا ، 500X ، 500 و مدل های دیگر برنامه کالیبراسیون PROXI ، ORC (کیسه هوا)) کالیبراسیون Proxi ، MTA (گیربکس اتوماتیک دستی) پیکربندی Proxi ، درخواست LIN بررسی ، درخواست بررسی خط LIN ، بررسی سنسور اولتراسونیک LIN ، فرمان کنترل نور LED ، آژیر شروع ITM ، حالت تست چرخه انتشار فعال کننده FCM ، برنامه راه اندازی مجدد ECU ، کالیبراسیون ECMProxi ، کالیبراسیون AFLS ، شروع اولیه ABS ، قفل کد VIN کارخانه ، خواندن Proxi ، اجباری یادگیری AF (سوخت هوا) ، بنزین AF اجباری (سوخت هوا) ، الکل AF (سوخت هوا) اجباری ، تزریق 4 جایگزین ، تزریق 3 جایگزین ،تعویض تزریق 2 ، تعویض تزریق 1 ، مقداردهی اولیه EPPM ، پاکسازی سوisf استفاده از TLC ، تعویض انژکتور سیلندر 3 ، تعویض انژکتور سیلندر 2 ، تعویض انژکتور سیلندر 1 ، سنسور اکسیژن 1 مقداردهی اولیه ، محور آینه دید عقب راننده Y فرمان ، محور آینه نمای راننده x فرمان ، تغییر تست موقعیت اهرم (62TE) ، تنظیم مجدد فاز جلو ، تعویض منیفولد ورودی و سایر عملکردهای خاص.

2.1. Newly added 2019 model year 500X, 2018 model year: 500L, GIULIA, STELVIO, 2017 model year STELVIO and original model SEDICI, BRAVO (198), PHEDRA (180), STILO, QUBO, Grande PUNTO, DOBLO ‘, 500, Novo Uno FL, Giulietta, ULYSSE (179) and other vehicles Danger warning lights, roof lights, rear side lights/right light instructions, front side lights/left light instructions, central control lock, central control unlock , Speedometer, tachometer, rear fog light warning light, seat belt warning light, climate control compressor, fuel injector 1, fuel injector 2, fuel injector 3, fuel injector 4, fuel pump relay command, Air conditioning relay control, throttle solenoid valve, air conditioning relay control, air nozzle 1 and other action tests.

3. جدیداً مدل سال 2019 500X ، سال مدل 2018 اضافه شده: 500L ، GIULIA ، STELVIO ، سال مدل 2017 STELVIO و بهینه سازی مدل اصلی FREEMONT، STILO VAN، 300 / MAGNUM / CHARGER (قبل از 2011) / THEMA، Egea-Tipo Sedan -HB-SW ، TORO ، Novo Uno FL ، TOWM & COUNTRY / CARAVAN / VOYAGER ، YPSILON ، GIULIA و سایر اطلاعات نسخه مدل ، خواندن کد ، پاکسازی کد ، خواندن جریان داده ها ، توابع ویژه و سایر ساختارهای پایگاه داده عملکردی.

4. اضافه شدن توابع تشخیص خودکار خودرو و سیستم اسکن خودکار.

اگر می خواهید ابزار حرفه ای اتومبیل Xtool را بخرید ، به وب سایت xtool.co.uk خوش آمدید و خودتان آن را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

سلام بچه ها! خیلی خوشحالم که مثل همیشه دستورالعمل های به روز شده برای ابزارهای Autel Scan را روی وسایل نقلیه به اشتراک می گذارم . من اخیراً فهمیدم که Autel Maxicheck Pro می تواند در وسایل نقلیه با ترمز ABS خونریزی OBD2 خودکار انجام دهد.

من به موقعیتی برخوردم که فکر می کردم ممکن است ماژول ABS من هوا در آن گیر کرده باشد و همه جا آنلاین همه گفتند که یک اسکنر GM Tech II را برای انجام خونریزی خودکار تعریف می کند و همه به صورت آنلاین نشان می دهند که خونریزی می شود اما همه آنها برای انجام این فرآیند ، یک اسکنر گران قیمت و گران قیمت تهیه کرده است.

سعی کردم ماژول ABS را فعال کنم تا هوا را از کامیون ترمز درام عقب نیم تنه GMC Sierra 2006 خود خارج کنم. اما در واقع در ماژول ABS هوا وجود داشت و من نمی توانستم پدال را برگردانم ، به نوعی در این مسئله گیر کردم. اما خوش شانس هستم که این ابزار را از auteldiag.com خریداری کرده ام ، این مشکل با موفقیت برطرف شد.

بیایید با هم ببینیم چگونه این کار را انجام می دهیم! مراحل خاص به شرح زیر ارائه می شود.

روشهای عملیاتی خاص:

لطفاً بخاطر بسپارید که ماشین را با استفاده از کابل OBDII به MaxiCheck Pro متصل کرده و قبل از این کار ترمز خودکار را روشن کنید.

رفتن به [ABS / SRS] >> [USA] >> [GM]

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

سپس ، صفحه پیام "تاریخ پردازش ، لطفاً منتظر بمانید" را فوری می کند.

خیلی زود می آید که به صفحه بعدی بروید تا سال مدل خودروی خود را انتخاب کنید و نوع آن را انتخاب کنید.

به یک دلیل ، باید یک نکته را ذکر کنم ، وقتی اسکن نور موتور بافته شده را انجام می دهید ، به طور خودکار وسیله نقلیه را شناسایی می کند ، اما وقتی این معامله ABS را انجام می دهید ، باید تمام اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه را به صورت دستی پاسخ دهید.

بنابراین مال من یک کامیون سبک GMC است ، بگذارید شماره 2 روی صفحه را انتخاب کنم.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

پس از آن ، از شما می خواهد که نوع تهویه مطبوع اتومبیل خود را انتخاب کنید.

در اینجا ، من کامیون دوم را انتخاب می کنم.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

در مورد وزن ناخالص خودرو ، اولی متناسب با کامیون من است.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

بعد ، از شما می خواهد سیستم ترمز وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید. برای حرکت روی [ترمزهای عقب درام] کلیک کنید.

دو گزینه در صفحه "Control Unit" نمایش داده می شود. اولی را انتخاب کنید.

سپس وارد "منوی عملکرد" ​​می شود که پنج گزینه در آن لیست شده است.

[حرکت ویژه] و [خونریزی خودکار] را برای حرکت انتخاب کنید.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

برای شروع کار ، در صفحه "خونریزی خودکار" ، [ادامه] >> [شروع] >> [بله] را فشار دهید.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

ترمز را نگه دارید و چندین بار پدال را خاموش کنید. صفحه به شما پیام "بدون DTCs ، خودکار خونریزی انجام شده" را می گوید.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

خوب ضربه بزنید و سپس به صفحه اصلی این ابزار برگردید.

تبریک می گویم! آره کامیون من با این ترمزهای خودکار خونریزی ABS کد خطایی ندارد.

با تشکر از شما برای به روز رسانی فناوری من با ما باشید. شما می توانید یکی را از وب سایت auteldiag.com تهیه کنید



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel MaxiSys MS906BT ابزار تشخیصی است که اسکن OBD همان و قابلیت های تست به عنوان Autel MaxiSys MS906 اسکنر تشخیصی. این دو اسکنر تشخیصی حرفه ای خودرو می توانند کدهای خطا را بخوانند و پاک کنند ، داده های زنده را بخوانند ، کدگذاری ECU ، آزمایش های محرک و سازگاری را انجام دهند. بعلاوه ، تفاوت بین آنها دشوار است زیرا آنها از لحاظ ظاهری ظاهری مشابه دارند.

با وجود شباهت زیاد ، Autel MS906BT دارای برخی از ویژگی ها و ویژگی های اضافی است که MS906 ندارد. برای مثال شما MS906BT می تواند با استفاده از VCI به سیستم OBD خودرو متصل شود ، در حالی که MS906 نمی تواند. علاوه بر این ، کد خوان MS906 از افزودنیهای دوربین بازرسی دیجیتال و اسیلوسکوپ پشتیبانی می کند ، در حالی که MS906 از آنها پشتیبانی نمی کند.

حتی اگر ابزار اسکن MS906BT عملکردهای مشابه Autel MaxiSys MS908 را داشته باشد ، حمل و نقل و استفاده از آن کاملاً کوچکتر و راحت تر است.

نقد و بررسی Autel MaxiSys MS906BT Automotive Diagnostic Tool 2020

فقط آشنایی کلی با Autel MS906BT به دور از شناخت کامل آن است ، بنابراین در قسمت زیر می توانیم شرح کامل آن را از Nine Aspects بررسی کنیم .

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

این یکی از گسترده ترین ابزارهای اسکن اتومبیل است که تا به حال با آن روبرو خواهید شد. این خودرو دارای پوشش استثنایی وسایل نقلیه با بیش از 80 مدل داخلی و اروپایی و آسیایی ساخت و مدل است.

2. صفحه نمایش بزرگ

از یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی بهره می برد که کار با آن آسان است. فقط احساس خواهید کرد که از یک تبلت معمولی استفاده می کنید. صفحه نمایش نه تنها بزرگ است بلکه دارای رزولوشن 1024 76 768 است. این بدان معنی است که در همه شرایط نوری نتایج روشنی خواهید گرفت.

3. رابط کاربر بصری

دسترسی به آیکون های روی صفحه لمسی آسان است و به راحتی با لمس عملکرد مورد نظر خود به سرعت پاسخ می دهند. علاوه بر این ، دارای یک منوی چند زبانه است که زبان آموزان مختلف را آسان می کند.

4. پردازنده سریع

با سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته ای سریع ، این یک اسکنر مناسب برای تعمیرگاه های بزرگ گاراژ و تعمیر اتومبیل است. از پردازنده 6 هسته ای قدرتمند Exynos 5260 استفاده می کند که بسیار سریع است.

5. طیف گسترده ای از توابع

این یک ابزار اسکن شگفت انگیز برای تکنسین ها و مکانیک هایی است که به دنبال یک کد خوان پیشرفته هستند که می تواند توابع اساسی ، عملکردهای پیشرفته و توابع ویژه را انجام دهد. برخی از توابع آن شامل کدهای خطای خواندن / پاک کردن ، داده های زنده ، تنظیم مجدد روغن ، کدگذاری ECU ، سرویس DPF ، EPB ، BMS ، تطبیق و بسیاری موارد دیگر است.

6. پشتیبانی پیشرفته

دلیل دیگر اینکه این ابزار اسکن سایر اسکنرهای سطح بالای بازار را شکست می دهد این است که از پشتیبانی همه جانبه برخوردار می شوید. اتصال Wi-Fi به کاربر اجازه می دهد تا با سایر تکنسین ها ارتباط برقرار کند یا تعمیرات و نکات تأیید شده را به صورت آنلاین بررسی کند. و اگر می خواهید مستقیماً با سازنده تماس بگیرید ، می توانید از ویژگی ثبت اطلاعات تعاملی استفاده کنید.

7. باتری لیتیوم-پلیمر قابل شارژ داخلی

این یک ابزار اسکن قدرتمند است که باتری خود را دارد. باتری لیتیوم-پلیمر 10 ، 0000 میلی آمپری 3.7v داخلی دو برابر ابزار اسکن MS906 است. 14 ساعت استفاده مداوم و بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می کند.

8. جمع و جور و قابل حمل

با ابعاد 25.6 x 16.7 x 7.4 اینچ ، MS907BT یک باتری بسیار جمع و جور و راحت برای حمل یا استفاده است. همچنین وزن آن 19.25 است که در مقایسه با سایر اسکنرهای این رده کاملاً سبک است.

9. ضمانت یک ساله

سازنده همچنین با 12 ماه ضمانت به کاربر پیشنهاد می دهد. این به خریدار اطمینان می دهد که کالای با کیفیتی را دریافت می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل ، در بازگشت اسکنر آزاد است.

حتی اگر Autel MS906BT یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان از آن صرف کرده اند ، بازهم دارای معایبی است. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر دو معایب وجود دارد:

1. به روز رسانی محدود. یکی از چالش های استفاده از این ابزار اسکن این است که شما باید پس از یک سال هزینه به روزرسانی ها را پرداخت کنید. این با توجه به قیمت اولیه و کیفیت ابزار اسکن بسیار ناامید کننده است. این می توانست یک به روزرسانی مادام العمر باشد.

2. مشکلات سازگاری با تیم پشتیبانی Autel در تماس باشید و ببینید آیا کد خوان با ساخت و مدل خودروی شما سازگار است یا خیر.

به طور خلاصه:

Autel MS906BT گزینه ای ایده آل برای کسانی است که در جستجوی یک ابزار اسکن پیشرفته تر با قیمت فوق العاده هستند. این نه تنها می تواند اساسی ترین توابع را انجام دهد ، بلکه تعدادی از توابع پیشرفته مانند کدگذاری ECU و ثبت اطلاعات را نیز انجام می دهد. این باعث می شود که این کار برای مکانیک های حرفه ای و همچنین یک DIYer که مدل های مختلف اتومبیل را اداره می کند و همچنین می تواند به آنها کمک کند تا با مشکلات کوچک اتومبیل خود کنار بیایند و صرفه جویی زیادی در وقت و زمان داشته باشد ، مناسب باشد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

آیا پژو 406 2004 من جایگزین bsi شده ام با ماشین ecu جدید کلیدهای عالی برنامه را شروع می کند ، اما نمی توان کنترل از راه دور بیش از 7 نوع کنترل از راه دور با 433 مگاهرتز را برای کلیدهای اتومبیل psa برنامه ریزی شده اما بدون ریموت همگام سازی نکرد.

چگونه می توان کلید ریموت را همگام سازی نکرد Peugeot 406 2004؟

نکات:

من com2000 را تغییر دادم چون فکر می کنم گیرنده شانس ندارد

سعی کرد با فشار دادن 10 کلید در 10 ثانیه همگام سازی شود بدون شانس

قفل مرکزی با کلید از در خارج و داخل خوب کار می کند

نیاز به کمک دارید که کدام راه دور کار می کند و چگونه همگام سازی می شود

ترانسپوندر را تغییر داد اما تراشه ID46 تراشه خارجی آن از راه دور ساخته نشده است.

چطور انجام دادن:

داده های کنترل از راه دور نیز در سال 7936 ثبت شده است. یک کنترل از راه دور از xhorse یا keydiy اضافه کنید

شما به یک قطعه اصلی از راه دور خیر نیاز دارید. 6554.RA یا معادل آن اگر ابزاری برای خواندن دارید باید از راه دور کد شبکه 04DA را انتقال دهد.

اخیراً یکی انجام شده است. ریموت فوق العاده بی سیم کار نمی کند. اما یکی که نیمه فوق العاده از راه دور کار کرده است . مثل اینکه یادم نیست کدام سریال xhorse است ، فردا بررسی می کند. اما چیزی که می تواند فقط چند نوع تراشه ایمو مانند 7–10 (7935 ، 7936 و سایر موارد) را تقلید کند ، من معتقدم که این اولین تلاش xhorse برای ریموت جهانی بود. من فقط آن را از طریق تشخیص برنامه ریزی کردم ، سپس مانند یک مرد دیوانه همه دکمه ها را فشار می دادم ، چراغ را خاموش می کردم و بعد از 1-2 دقیقه BAM و ریموت شروع به کار می کردم. مطمئن شوید که آن را با VVDI تولید کرده اید ، نه یک ابزار کلیدی و اطمینان حاصل کنید که به شما می گوید از راه دور با تراشه NXP استفاده کنید ، پس مطمئن شوید که نوع مناسبی است.

کلید ماشین از راه دور 433 مگاهرتز:

PEUGEOT 406 2002 Transponder PHILIPS Crypto2 ID46 JMA TP12، TPX4 PCF7941 یا کلید PCF7936

PEUGEOT 407 2004 Transponder PHILIPS Crypto2 ID46 JMA TP12 TPX4 PCF7941 یا کلید PCF7936

https://www.xhorsevvdi.com/



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

این مقاله به طور عمده روش نحوه استفاده از Autel MaxiSys MS908S Pro ، یکی از پیشرفته ترین ابزارهای تشخیصی Autel ، برای انجام به روزرسانی و ثبت باتری BMW را نشان می دهد.

قبل از مراحل کار ، بیایید با دانش سیستم مدیریت باتری (BMS) BMW آشنا شویم ، که یک مفهوم بسیار مهم در مورد باتری ماشین است.

The BMS is an electronic system that manages the rechargeable battery by protecting that battery from operating outside of a safe operating area, monitoring its state, calculating secondary data, reporting that data, controlling its environment, authenticating and balancing in the computer in this BWM is constantly monitoring the battery into charging cycles. It will charge differently as the battery decays through time but the computer has to know what the cold cranking amps are of the battery, the style of battery and sometimes even the serial number of the battery to be able to manage that system.

BMW has six different options for co-current amps for reserving capacity even changing from a lead-acid to an AGM battery.

اکنون قصد داریم آن را از باتری اسید سرب قدیمی آن به AGM تبدیل کنیم. باتری AGM مزایای زیادی دارد. این فقط الکترونیکی و لوازم اضافی را خیلی بهتر کنترل می کند.

پیش بروید و به آن AGM قدم بگذارید نه تنها ظرفیت ذخیره شده بیشتری دارید بلکه عمر باتری نیز طولانی تر خواهد شد.

اکنون ، ما به روند ارتقا و ثبت نام باتری BWM با Autel MS908S Pro می پردازیم.

راهنمای گام به گام:

نمایه خودرو را تأیید کنید.

مدل اتومبیل برای این آزمایش BWM 335i N54 2008 است.

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

بله را انتخاب کنید تا ارتباط وسیله نقلیه برقرار شود.

ارتباط با اتومبیل به دلیل علامت گذاری سبز در VCI در حال انجام است. این بدان معناست که VCI در حال برقراری ارتباط با اتومبیلی است که با تبلت ارتباط برقرار می کند.

فقط چند ثانیه صبر کنید زیرا دستگاه به طور خودکار به جلو حرکت می کند:

بارگیری داده های سیستم -> خواندن اطلاعات واحد کنترل -> ورود به "منوی اصلی"

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

"برنامه نویسی" را انتخاب کنید >> اطلاعات خودرو را دوباره شناسایی کرده و برای ادامه تأیید را فشار دهید

سپس دستگاه از شما س ifال می کند که آیا واحدهای کنترل تعویض شده اند یا خیر.

اگر واحدهای کنترل اتومبیل خود را تعویض نکردید ، NO را انتخاب کنید.

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

"اصلاحات / تبدیل ها" را انتخاب کنید. این برنامه به رابط کاربری همه گزینه های تبدیل باتری که قرار است انجام دهیم ، وارد می شود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که باتری AGM را درون آن قرار می دهیم ، بنابراین متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی در مورد اصلاح و تبدیل وجود دارد ، اما همه آنها باتری نیستند.

تمام کاری که ما باید انجام دهیم تمرکز روی صفحه باتری است که اولین باتری است.

”Retrofit 90 Ah AGM battery” (دقیقاً متناسب با ماشین آزمایش شده در اینجا)

ما یک "برنامه اقدامات" را خواهیم دید.

این ماده می گوید که عناصر سفارش خودرو "باتری A090 AGM 90 Ah plant" اضافه شده است و ما یک باتری اسید Led معمولی 90 Ah را حذف کردیم.

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

همین! با تشکر برای خواندن این مقاله فنی و امیدوارم که کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

عملکرد تاریخچه خودرو Autel MaxiCOM MK908 & Autel MaxiCOM MK908P در برنامه مدیر فروشگاه است ، سوابق مربوط به سابقه آزمایش خودرو را ذخیره می کند و تمام اطلاعات را در یک لیست جدول بررسی آسان نمایش می دهد ، که می توانید جزئیات خلاصه شده را مشاهده کنید و سایر اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید در مورد وسیله نقلیه آزمایش و ورود به سیستم تشخیصی و غیره

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

این ویژگی همچنین دسترسی مستقیم به وسیله نقلیه قبلاً آزمایش شده را فراهم می کند و اجازه می دهد بدون انجام شناسایی مجدد خودرو ، یک جلسه تشخیصی را دوباره راه اندازی کنید.

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

چگونه می توان یک جلسه تست برای وسیله نقلیه ضبط شده فعال کرد؟

1. از فهرست اصلی Autel MK908 / MK908P روی برنامه "Shop Manager" ضربه بزنید.

2. "سابقه خودرو" را انتخاب کنید.

3. روی دکمه "Diagnostics" در پایین ضربه بزنید: تصویر کوچک مورد ضبط شده وسیله نقلیه.

4. با ضربه زدن روی تصویر کوچک ، یک مورد ضبط وسیله نقلیه را انتخاب کنید.

5- برگه ثبت سوابق آزمایشی نمایش داده می شود ، اطلاعات ثبت شده وسیله آزمایش ضبط شده را بررسی کرده و روی دکمه "تشخیص" در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

6. صفحه تشخیص دستگاه نمایش داده می شود ، اکنون یک جلسه تشخیص جدید فعال شده است.

برگ سوابق تست تاریخی خودروی آزمایش شده ، یک فرم داده دقیق است که شامل کلیه اطلاعات عمومی خودرو مانند سال خودرو ، ساخت و مدل و غیره است و کدهای مشکل تشخیصی بازیابی شده از جلسات آزمون قبلی و همچنین سایر خدمات جزئیاتی که می تواند توسط خود تکنسین به صورت دستی اضافه شود.

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

چگونه می توان برگه سوابق آزمون تاریخی را ویرایش کرد؟

1. از فهرست اصلی Autel MK908 / MK908P روی برنامه "Shop Manager" ضربه بزنید.

2. "سابقه خودرو" را انتخاب کنید.

3. تصویر بندي سابقه خاص خودرو را از بخش اصلي انتخاب كنيد. برگه سابقه تست تاريخي نشان داده مي شود.

4. برای شروع ویرایش روی دکمه "ویرایش" ضربه بزنید.

5. برای وارد کردن اطلاعات مربوطه ، روی هر مورد ضربه بزنید یا فایلها و تصاویر پیوست را اضافه کنید.

[توجه: شماره VIN وسیله نقلیه یا مجوز و حساب اطلاعات مشتری به طور پیش فرض با هم مرتبط هستند. با اضافه کردن یکی از اطلاعات ، مورد دیگر در برگه ثبت به طور خودکار مرتبط می شود ، البته به شرطی که مورد بعدی وجود داشته باشد.]

6. روی "افزودن" به "مشتری" ضربه بزنید تا برگه سوابق آزمون تاریخی را به یک حساب مشتری موجود مرتبط کنید ، یا یک حساب کاربری جدید جدید را اضافه کنید تا با سوابق آزمایش خودرو در ارتباط باشد.

7. برای ذخیره برگه ضبط شده به روز شده ، روی "تمام شد" ضربه بزنید یا برای خروج بدون ذخیره روی "لغو" ضربه بزنید.

عملکرد یادداشت های تاریخچه به شما امکان می دهد سوابق صوتی و ویدئویی ، یادداشت های متنی و عکس ها را اضافه کنید ، تا گزارش های کاری چندرسانه ای را برای حساب مشتری مرتبط نگه دارید ، که می تواند هنگام کار با مشتریان تکراری بسیار مفید باشد.

یادداشت برداری برای هر وسیله نقلیه سرویس شده برای هر مشتری ، شما را همیشه در مسیر کسب و کار و به خوبی سازماندهی خواهد کرد.

چگونه به یادداشت های تاریخ دسترسی پیدا کنیم؟

1. از فهرست اصلی Autel MK908 / MK908P روی برنامه "Shop Manager" ضربه بزنید.

2. "تاریخچه خودرو" را انتخاب کنید.

3. موردی را برای سوابق تاریخچه وسیله نقلیه انتخاب کنید تا برگ سوابق آزمون تاریخی باز شود.

4. روی دکمه "یادداشت های تاریخچه" در نوار بالا ضربه بزنید. اکنون صفحه یادداشت های تاریخ نمایش داده می شود.

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

چگونه می توان یک یادداشت را در یادداشت های تاریخ اضافه کرد؟

1. به "یادداشت های تاریخچه" دسترسی پیدا کنید.

2. روی دکمه "افزودن یادداشت" ضربه بزنید. یک پنجره ویرایش نمایش داده می شود.

3. برای وارد کردن عنوان یادداشت ، روی نوار عنوان ضربه بزنید.

4- برای ویرایش یادداشت یا یادداشت نوشتاری ، روی فضای خالی زیر ضربه بزنید.

5- یک دکمه عملکرد در بالا انتخاب کنید تا پرونده ها را به هر شکلی که انتخاب می کنید اضافه کنید.

6. برای ذخیره یادداشت ، روی "ذخیره" ضربه بزنید ؛ برای خارج شدن بدون صرفه جویی ، روی "صرف نظر کردن" یا "لغو" ضربه بزنید.

دکمه های عملکرد در یادداشت های تاریخچه

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

س questionsالات بیشتری در مورد اسکنر تشخیصی Autel MK908 & Autel MK908P ، لطفا با ما تماس بگیرید: https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

از آنجا که Autel AutoLink AL619 قادر به بازیابی کد اختصاصی ، عمومی و معلق در تولید کننده است ، بدون شک یک کد خوان همه کاره با چنین توانایی قدرتمندی در تشخیص و پاک کردن سیستم ترمز ضد قفل و سیستم مهار ایمنی است. این دو ویژگی ایمنی بسیار مهم برای هر خودرویی است. AL619 به غیر از ارائه یک نمایش بصری با LED ، صداهای صوتی را نیز ارائه می دهد. این تکنیک صوتی داخلی هنگام اسکنر و تعمیر کامل اسکنر به کاربر اطلاع می دهد.

علاوه بر این ، با طیف گسترده ای از وسایل نقلیه سازگار با OBD1 ، OBD2 و CAN سازگار است. این شامل بیش از 50 مارک خودرو از آسیا ، اروپا و بازار داخلی است. این یک طراحی جمع و جور و سبک است زیرا فقط 4.1 در 1.5 در 7.8 اینچ اندازه دارد. با استفاده از این دو ویژگی ، این یک کد خوان تشخیصی قابل استفاده ساده و قابل حمل است.

علاوه بر این ، این ویژگی پیام رسانی IM را دارد که به کاربر توانایی دریافت فیدهای داده زنده و توانایی بررسی انتشارات وضعیت را می دهد.

بنابراین می توان گفت ، Autel AL619 طیف گسترده ای از عملکردها مانند بازیابی اطلاعات خودرو ، بازیابی و پاک کردن کدها را در ABS & SRS ، مشاهده داده های قاب منجمد و خواندن ، ذخیره و پخش جریان زنده داده ها را انجام می دهد.

Autel AutoLink AL619 Code Reader Review 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، می توانیم شرح همه جانبه آن را از شش جنبه بررسی کنیم.

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

یکی از دلایل اصلی اینکه چرا افراد از یک ابزار اسکن اولیه به یک کد خوان پیشرفته تر می رسند ، پوشش دادن وسایل نقلیه بیشتر و انجام طیف وسیعی از وظایف است. اسکنر Autel AL619 خودروهای OBD1 ، OBD2 و CAN را پوشش می دهد. این شامل بیش از 50 مارک خودرو - وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی است. برخی از مارک های اتومبیل که Autel AL619 بر روی آنها کار می کند شامل مرسدس ، پژو ، جگوار ، فورد ، BMW ، GM ، میتسوبیشی ، هوندا ، هیوندای ، سوبارو ، VW ، لندرور و غیره است.

2. قابلیت اطمینان

اگر به دنبال یک ابزار اسکن قابل اطمینان هستید ، کد خوان Autel AL619 ابزاری عالی برای شماست. این اسکنر نه تنها قابل اعتماد است بلکه بسیار دقیق نیز می باشد. بنابراین ، با استفاده از این اسکنر اطمینان حاصل خواهید کرد که هر بار که چراغ موتور چک یا چراغ SRS روشن می شود ، نتایج دقیق دریافت می کنید. علاوه بر این ، اسکنر دارای یک صفحه نمایش صوتی و LCD داخلی است که کار مکانیک را ساده می کند.

3. طیف گسترده ای از توابع

خواه بخواهید عیب های موجود در ترمزهای ضد قفل ، سیستم های مهار اضافی و سیستم های کیسه هوا را تشخیص دهید ، این دستگاه به کمک شما می آید. همچنین ، می تواند برای خواندن ، ذخیره و پخش جریان های داده زنده استفاده شود. سایر عملکردهای مهم شامل خاموش کردن چراغ چک موتور ، پاک کردن کدها و تنظیم مجدد مانیتورها است. این چیزی فراتر از یک خواننده کد اساسی است و می تواند برای طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرد.

4. رابط کاربری بصری

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این کد خوان دارای ویژگی های آسان برای استفاده است. این یک صفحه نمایش بزرگ LCD رنگی دارد که اطلاعات شناسایی شده از سیستم رایانه اتومبیل شما را نمایش می دهد. صفحه LCD اجازه می دهد تا نتایج حتی در مناطق کم نور نیز خوانده شود. این صدا داخلی است که به شما کمک می کند تا نتایج را از دست ندهید. در حالی که دکمه های کاملاً مشخص شده ، استفاده از دستگاه را حتی برای مبتدیان نیز ساده می کند. با منوی چند زبانه آن می توانید به زبانی بروید که با آن مشکلی ندارید.

5. کیفیت بالا و ارزش زیبایی

Autel AL619 کاملاً طراحی شده و برای چشم بسیار جذاب است. علاوه بر این ، به دلیل سرعت انعطاف پذیری بالا ، قابلیت اسکن عالی را دارد. با ترکیب این دو ویژگی ، اسکنر تشخیصی AL619 را از نظر عملکرد بسیار مطمئن و کارآمد می کند.

6. اسکنر مناسب بودجه

حتی اگر این اسکنر دارای ویژگی های اضافی باشد که آن را برای تکنسین ها و همچنین مکانیک ایده آل می کند ، با قیمت بسیار خوبی به فروش می رسد. بنابراین ، ویژگی های اضافی دریافت می کنید که در یک ابزار ساده و قابل اعتماد در کد خوان های اساسی یافت نمی شوند. علاوه بر این ، استفاده از آن بسیار آسان است و همراه با به روزرسانی مادام العمر رایگان است.

در مورد اطلاعات اصلی Autel AL519 چطور؟

با ALL 1996 و سایر وسایل نقلیه جدیدتر قابل استفاده است.

سازگار با وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی.

کدهای سیستم ABS / SRS را بر روی مدلهای اصلی که در سال 1996 یا بعد ایجاد شده اند شناسایی می کند.

اطلاعات وسیله نقلیه (VIN ، CIN و CVN) را می خواند.

کدهای عمومی (P0 ، P2 ، P3 و U0) ، خاص تولید کننده (P1 ، P3 و U1) و کدهای معلق را بازیابی می کند.

کارت حافظه TF برای پشتیبان گیری از داده ها و به روزرسانی های نرم افزار.

چراغ های خطای نشانگر سوf عملکرد (MIL) و ABS / SRS را خاموش می کند ، کدها را برداشته و مانیتورها را مرتب می کند.

اسکن ها داده های زنده PCM و سنسورهای زنده را جمع آوری و بازیابی می کنند.

مزایا و معایب Autel AL519 را با هم بررسی کنید:

مزایای:

1. این یک محصول ضروری برای حرفه ای ها است. Autel یک توسعه دهنده پیشرفته است بنابراین ابزارهای حرفه ای و قابل اعتمادی را تولید می کند که قیمت مناسبی دارند.

2. رابط کاربری آسان برای استفاده از دکمه. به راحتی می توانید سیستم ترمز ضد قفل و کدهای سیستم مهار اضافی را بخوانید و تمیز کنید. شرح هر کد نیز نشان داده شده است بنابراین به تشخیص مشکلات کمک می کند

3. ارزان است این اسکنر دقیقاً مانند اسکنرهای دیگر بسیار گران تر کار می کند. یک انتخاب عالی برای کسانی که می خواهند پس انداز کنند و یک محصول مفید دریافت کنند

4. این یک صفحه نمایش رنگی عالی دارد

5. عملیات را سریع انجام می دهد زیرا استفاده از ابزار اسکن سریع و آسان است

معایب:

این محصول مانند هر محصول دیگری جنبه های خوب و بدی دارد.

به طور خلاصه:

به عنوان یک اسکنر مفید با قیمت مناسب ، Autel AL619 برای همه افرادی که دارای خودروهای 1996 و جدیدتر هستند مناسب است. این می تواند سیستم های ABS و SRS را بررسی کند ، کدها را بخواند و پاک کند و غیره. این اسکنر در هزینه و وقت شما صرفه جویی می کند زیرا شما می توانید به سرعت و با استفاده از آن ماشین خود را سریعاً چک کنید و به سرعت بسیاری از مشکلات اتومبیل را برطرف کرده و مالک را راضی نگه دارید.

صادقانه بگویم ، اگر می خواهید از یک کد خوان اولیه به یک ابزار حرفه ای تر اسکن اتومبیل با قیمت مناسب برسید ، اسکنر Autel AL619 برای شما مناسب است. این اسکنر محکم ساخته شده و از نظر عملکرد بسیار قابل اعتماد است. از این ویژگی می توان به راحتی از صفحه نمایش LCD ، دکمه هایی با برچسب واضح و منوی چند زبانه استفاده کرد. این ابزار بیش از 50 مارک خودرو را پوشش می دهد و می تواند به روز شود. این برای DIYers ، تکنسین ها و صاحبان مغازه های تعمیر خودرو مناسب است. بنابراین انتخاب خود را بسته به نیازهای عملی شخصی انجام دهید. این مقاله مروری در هنگام خرید کد خوان AUTEL به شما کمک خواهد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel MaxiCom MK808 Automotive Diagnostic Tool یک گزینه ایده آل برای آن دسته از دارندگان فروشگاه های اتومبیل یا مکانیک حرفه ای است که به دنبال یک ابزار اسکن OBD2 مقرون به صرفه ، با کاربرد آسان و قابل اعتماد هستند. از آنجا که ترکیبی از ابزار اسکن Autel MaxiDiag ELite MD802 و Autel MaxiCheck Pro است ، Autel MK808 شیک ، قابل حمل است و عملکردهای اساسی و پیشرفته را پوشش می دهد. این باعث می شود که این یک ابزار عالی برای DIYers و مکانیک های حرفه ای و همچنین تکنسین ها باشد. علاوه بر این ، MK808 با پوشش دادن بسیاری از وسایل نقلیه و ارائه نتایج سریع ، همچنین با پردازنده چهار هسته ای سریع کار می کند و دارای حافظه 32 گیگابایتی بزرگ است.

Autel MaxiCOM MK808 Automotive Diagnostic Tool Review 2020

پس از معرفی عمومی Autel MK808 ، ما می توانیم توصیف همه جانبه آن را از Nine Aspects بررسی کنیم.

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

اولین چیزی که تحت تأثیر اسکنر Autel Maxicom MK808 قرار خواهید گرفت این است که دارای پوشش وسیع خودرو است. این دستگاه با اکثر وسایل نقلیه OBD2 تولید شده از سال 1996 و جدیدتر سازگار است. این دستگاه در سال 1996 ، مستقر در ایالات متحده ، 2000 خودروی مستقر در اتحادیه اروپا و جدیدتر فعالیت می کند. برخی از مارک های اتومبیل که این خودرو را پوشش می دهد شامل جگوار ، بوگاتی ، سوزوکی ، پورشه ، مزدا ، آئودی ، جنرال موتورز ، تویوتا ، فورد ، بی ام و ، میتسوبیشی ، سوبارو ، هوندا ، شورولت و غیره است.

2. رابط کاربر بصری

استفاده از این ابزار اسکن نسیم است. هیچ دکمه ای برای فشار دادن یا کابل برای اتصال وجود ندارد. Wi-Fi فعال است و در صفحه LCD بزرگ 7 اینچی همه عملکردها به راحتی قابل دسترسی هستند. صفحه نمایش ترد است و به راحتی کدهای آن را می خوانید یا پاک می کنید. علاوه بر این ، از یک منوی چند زبانه برخوردار است که به شما امکان می دهد برای استفاده آسان به یک زبان انتخابی تغییر دهید.

3. طراحی جمع و جور و براق

چه در زیر کاپوت و چه در اتومبیل خود کار کنید ، این ابزار اسکن هرگز برای شما سنگین نخواهد بود. به لطف طراحی جمع و جور و براق آن که به راحتی قابل استفاده و استفاده است. بعلاوه ، نگهداری دستگاه پس از استفاده آسان است زیرا در جعبه ابزار یا حتی کوله پشتی شما جای می گیرد. اما مجبور نیستید که آن را در کوله پشتی نگه دارید زیرا دارای کیف حمل مخصوص و محکم و بادوام است.

4. سریع و قابل اعتماد

چه کسی اسکنر سریع و مطمئن نمی خواهد؟ اسکنر تشخیصی Autel Maxicom MK808 بسیار سریع و قابل اعتماد است. این سیستم عامل دارای سیستم عامل Android 4.4.4 با پردازنده چهار هسته ای سریع c-cortex A-9 است. این امر باعث می شود کار یک مکانیک یا تکنسین مشغول به همان سرعتی باشد که او قادر است مشکل را خیلی سریع تشخیص دهد.

5. طیف گسترده ای از توابع

این یک کد خوان سطح ورودی نیست. این توابع اساسی را ارائه می دهد اما همچنین دارای برخی از توابع پیشرفته و ویژه نیز هست. می توانید از آن برای خواندن یا پاک کردن کدهای خطا ، انجام تنظیم مجدد روغن ، مشاهده داده های زنده یا انجام خدمات ویژه استفاده کنید. همچنین ، تمام عملکردهای OBD2 را انجام می دهد و عملکردهای خاصی مانند سرویس BMS ، تنظیم مجدد EPB ، سرویس TPMS ، SAS ، IMMO ، سرویس DPF و خونریزی ترمز ABS را انجام می دهد. علاوه بر این ، این کد خوان توانایی تشخیص همه سیستم ها مانند سیستم ترمز ، سیستم انتشار ، سیستم نور ، سیستم سوخت ، ABS ، موتور ، SRS ، سیستم برف پاک کن ، انتقال و غیره را دارد.

6. اتصال بی سیم

یکی از لذتهای استفاده از این اسکنر تشخیصی اتومبیل آسان بودن اتصال و به روزرسانی آن است. این دارای اتصال بی سیم است که باعث می شود راحت باشد زیرا می توانید از راه دور از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که با اتصال Wi-Fi همراه است و نه Bluetooth VCI. با استفاده از این عملکرد می توانید کدهای خطا را بخوانید یا پاک کنید در حالی که روی نیمکت نشسته اید و لزوماً در اتومبیل نیست.

7. زمان اجرای عالی

انرژی اسکنر Autel Maxicom MK808 توسط یک باتری لیتیوم-پلیمر 3200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. باتری از طریق منبع تغذیه 5 VDC شارژ می شود. علاوه بر این ، زمان اجرای عالی 4.5 ساعت استفاده مداوم را برای کاربر فراهم می کند. این بدان معناست که شما قبل از شارژ مجدد دستگاه از آن در چندین وسیله نقلیه استفاده خواهید کرد.

8. به روز رسانی اینترنت

اگر مدل اتومبیل جدیدی را خریداری کرده اید و می خواهید این ابزار را به روز کنید ، دیگر جای نگرانی نیست. ابزار اسکن MK808 یک سال بروزرسانی رایگان را در اختیار خریدار قرار می دهد. گرچه نوشته شده است که سازنده به روزرسانی های مادام العمر را به صورت رایگان ارائه می دهد و این مورد نیست. پس از یک سال ، شما باید هزینه به روزرسانی ها را پرداخت کنید یا فقط دستگاه را بدون به روزرسانی آن استفاده کنید.

بیایید مزایا و معایب Autel MK808 را ببینیم

مزایای:

1. نمایش داده های زنده در متن ، نمودار و آنالوگ

2. پشتیبانی از توابع IMMO

3. تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان (SAS)

4. پشتیبانی مجدد سنسور TPMS

5. لنت ترمز دستی را پس از تعویض دوباره یاد بگیرید

6. بازنشستگی مسافت پیموده شده خدمات و فواصل سرویس

7. پشتیبانی از ثبت باتری و تنظیم مجدد آن

صفحه LCD 8.7 اینچی

9. سیستم عامل Android 4.4.4

10. پردازنده Cortex-A9 (1.5 گیگاهرتز)

11. Wi-Fi فعال و حافظه 32 گیگابایتی

12. کدها را بخوانید و پاک کنید

معایب:

1. ممکن است با برخی از مدل ها و مدل های خودرو سازگاری داشته باشد

2. از برنامه نویسی کلیدهای جدید پشتیبانی نمی کند

3. با به روزرسانی های مادام العمر رایگان همراه نیست

به طور خلاصه:

اسکنر Autel Maxicom MK808 یک اسکنر عالی برای دارندگان فروشگاه های خودرو ، علاقه مندان جدی به DIY و تکنسین های حرفه ای است. این ویژگی ها و توابع زیادی برای ارائه دارد اما با قیمتی مقرون به صرفه یا می توان گفت بسیار بی نظیر فروخته می شود. استفاده از آن آسان ، سریع ، قابل اعتماد ، دقیق و دارای پوشش وسایل نقلیه بزرگ است. علاوه بر این ، خریدار یک سال به روزرسانی رایگان و یک سال گارانتی دریافت می کند. با استفاده از این اسکنر تشخیصی ، برای مراجعه به نمایندگی اتومبیل برای مشکلات کوچک اتومبیل ، هزینه زیادی صرفه جویی خواهید کرد. می توانید اتومبیل را خودتان بررسی کنید و برخی از مشکلات آسان اتومبیل را به راحتی حل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

سوال: کسی CAS3 + را توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL تولید می کند ؟ آیا این امن است؟ یا روی نیمکت بهتر است؟

آیا ساخت CAS3 + توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL بی خطر است؟

پیشکسوت DK تجربه خود را به اشتراک می گذارد:

اگر BMW باشد ، بهانه ای نیست که آن را روی میز نکشید تا کلید را با استفاده از برنامه نویس درست کنید. و همچنین پشتیبان گیری کاملی از شماره اتومبیل و اتومبیل دقیق خواهید داشت. و مجموعه پایگاه داده خود شما رشد خواهد کرد. آن قسمت برنامه نویسی برای CAS3 + برای اینکه بتواند کلیدها را از طریق OBD اضافه کند ، اقدامی دشوار است. من بسیاری از واحدهای CAS3 + را پشتیبان گیری روی میز انجام داده ام و سپس آن قسمت برنامه نویسی را با VVDI2 روی ماشین انجام داده ام و بعداً برخی اتومبیل ها بدون پشتیبان گیری انجام داده اند. تاکنون در برنامه نویسی شکست خورده ام. + 13 ولت در اتومبیل با منبع تغذیه خوب باید.

من این گزینه را مانند این می بینم. اگر BMW به ندرت کار می کنید ، CAS را بیرون بیاورید و روش File Make Key را انجام دهید. بهتر از پوزش ایمن است. اما اگر بسیاری از BMW ها را با واحدهای CAS3 کار می کنید و به ویژه پایگاه داده بزرگی با ماژول های پشتیبان cas3 دارید ، ابزارهایی برای خواندن ECU برای دریافت ISN داشته باشید و حتی اگر شما می دانید چگونه از WinKFP و NCS استفاده کنید و چه زمانی یا اگر برنامه نویسی می کنید کلیدها از طریق OBD بد می شوند شما می توانید به راحتی از برنامه ریزی کلید OBD خارج شوید. اگر همه چیز خوب پیش برود ، در برخی از زمان ها صرفه جویی می کنید.

همه اینها به شما بستگی دارد اگر می خواهید با انجام صرفه جویی در وقت و یا صرفه جویی در وقت روزانه OBD و یا هنگام نوشیدن یک قهوه ، آن را نیمکت / BDM کنید. یک MINI داستان کمی متفاوت است ..

Xhorsevvdi.com همچنین بازخورد برخی از کاربران را دریافت کرد.

نمونه، مثال:

1. برنامه VVDI2 و VVDI Pro BMW CAS3 + خوب

2. با استفاده از برنامه نویس VVDI2 ISN را از BMW CAS3 + رمزگذاری کنید .

...

لذت بردن!



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

ابزارهای حرفه ای Xtool فعالیت فلش فروشی خود را در روز جهانی خرید "11.11" آغاز می کنند. در این بازه زمانی خرید دیوانه وار محدود ، از همه مشتریان ، اگر می خواهید کمترین قیمت را برای محصولات با کیفیت بهتر در کل سال بپردازید ، خوش آمدید به Xtool.co.uk 11.09–11.18 بیایید.

ابزارهای OBD را که می خواهید قبلاً خریداری کنید به سبد خرید اضافه کنید یا مستقیماً سفارش دهید ، پول را پرداخت کنید و سپس ابزار را با خوشحالی به خانه برسانید.

می توانید پیش نمایش تمام این محصولات 11.11 در فروش را در ستون " 11.11 فروش " از وب سایت xtool.co.uk داشته باشید.

با بیرون آمدن فعالیت تبلیغاتی ، این محصولات مقرون به صرفه تر خواهد بود یا می توان گفت به ترتیب با قیمت بی نظیر ، حتی تا 60٪ تخفیف دارند.

این فعالیت تبلیغاتی شامل بسیاری از محصولات نمایندگی فروش گرم در چندین دسته OBD2 مانند "برنامه نویس کلید Xtool ، ابزار تشخیص Xtool ، خوانندگان کد Xtool و غیره" است. محصولات این دسته ها در 3 وب سایت رسمی فروش برتر هستند. مشتریان می توانند برای به روزرسانی ابزارها یا تهیه نوع جدیدی از ابزارها با قیمت تخفیف مناسب ، انتخاب های خود را انجام دهند.

جشنواره جهانی خرید محصولات حرفه ای XTOOL "11.11"

بیایید معرفی مختصر این سه دسته را ببینیم:

برنامه نویس کلیدی Xtool نه تنها برنامه نویسی کلید حرفه ای ، بلکه نیازهای ویژه ویژه کارگاه را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. درست مانند X-100 PAD2 یک تبلت با آخرین فن آوری ها برای انجام برنامه نویسی کلیدی ، تنظیم مسافت پیموده شده ، تنظیم مجدد نور روغن و غیره. که می تواند نیازهای واقعی کاربران مختلف مانند کارخانه تعمیرات اتومبیل و کارگاه را برآورده کند.

ابزار تشخیص Xtool بر روی محصولات پیشرفته و سبک جدید مبتنی بر سیستم Android و برنامه اینترنت متمرکز است. ابزار تشخیصی XTOOL مجهز به پوشش وسیع خودرو ، توابع تشخیصی قوی ، عملکردهای ویژه و رایانه لوحی مدرن با کیفیت بالا است. می بینید که محصولاتی مانند Xtool PS90 دارای مزیت کاربردی اینترنت هستند که داده های تشخیصی ، تصویر ، ویدئو و جستجو در راه حل های مربوطه و تجربه آنلاین شما را به اشتراک می گذارد.

خواننده کد XTOOL از تشخیص سیستم موتور ، شاسی ، بدنه و تجهیزات الکتریکی پشتیبانی می کند. این می تواند به شما کمک کند تا به طور خودکار خودرو را شناسایی کنید ، کد خطای خودرو را بخوانید ، کدهای متداول مختلف را به تفصیل تفسیر کنید تا مالکان اتومبیل به راحتی بتوانند مشکلات خودرو را کشف کنند.

بیا دیگه! کمترین قیمت محصولات با کیفیت بالا OBD2 سال را دریافت کنید.

در مرحله بعدی ، بیایید قیمت اصلی VS را برای محصولات نمایندگی مشاهده کنیم.

 

Items

Original Price

Promotion Price

Xtool X100 Pad3

£756.00

£743.00

Xtool X100 Pad2 Pro

£710.00

£654.00

Xtool X100 Pad2

£559.00

£519.00

Xtool X100 Pad

£319.00

£295.00

Xtool X100 Pro2

£183.00

£167.00

Xtool PS90

£741.00

£719.00

Xtool PS90 Pro

£1,519.00

£1,479.00

Xtool EZ500

£639.00

£607.00

Xtool EZ400 Pro

£399.00

£383.00

Xtool EZ300 Pro

£199.00

£183.00

Xtool A80 H6

£639.00

£591.00

XTOOL Anyscan A30

£127.00

£116.00

XTOOL iOBD2 Mini 

£20.00

£17.00

بیا دیگه! کمترین قیمت محصولات با کیفیت بالا Xtool OBD2 سال را دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

VVDI2 اصلی ترین برنامه نویس برای مدل های VAG و BMW است. در اینجا یک بررسی برنامه نویس کلیدی VVDI2 آورده شده است .

این بررسی VVDI2 از FB Mathieu Michelet است

من نمی توانم کد PIN را در خط تیره بخوانم

در ECU نیز به همین دلیل سیستم MAGNETI MARELLI

ایبیزا 2006

چگونه خطای VVDI2 "این داشبورد تأیید نمی شود" را حل کنیم؟

خط تیره را برداشته و از طریق bdm pinout mcu را بخوانید

این داشبورد با ماسک mcu motorola 1k78x. فاصله را بردارید و با برنامه نویس VVDI بخوانید .



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

چه خبر بچه ها؟ امروز قصد دارم حسگرهای TPMS را در Toyota Camry 2007 با ابزار تشخیصی Autel MaxiPRO MP808TS بیاموزم .

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید لاستیک های شما دقیقاً فشاری را که در لیست ذکر شده وارد می کنند. بنابراین در اینجا 30 psi است. این همان کاری است که من اکنون می خواهم انجام دهم ، همه خوب هستند.

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

بعدی رفتن به ابزار اسکن Autel MaxiPRO MP808TS است:

TPMS >> تویوتا >> انتخاب دستی >> کمری >> 2006 / 01–2011 / 09 (ژاپن / ایالات متحده 315 مگاهرتز)

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

در حال حاضر ، بیایید از تایر جلو سمت چپ شروع کنیم ، همانطور که گفتم همه سنسورها را تحریک می کند.

پس از شنیدن یک بوق ، این ثبت می شود.

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

تایر جلو نیز ثبت شده است ، لاستیک عقب نیز ثبت شده است.

اسکنر MP808TS به من می گوید سنسور عقب سمت چپ کپی شده است. تکثیر شناسه حسگر معمولاً به دلیل تداخل ایجاد می شود. در صورت بروز این امر ، پیشرفت را پاک کرده و سنسورهای تایر را دوباره فعال کنید.

و باتری آن کم است ، فکر می کنم دلیل این امر این است که ما در اینجا از این ارزش نجومی بالایی برخوردار هستیم. معمولاً وقتی باتری کم است می تواند انواع سیگنال های غلط را ارسال کند.

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

بنابراین من این کار را با کمبود سبز باتری انجام می دهم آنچه که اکنون انجام می دهم مطالعه مقادیر TPMS توسط OBD است. اسکنر MP808TS را به پورت OBD وسیله نقلیه متصل کنید ، سپس به بخش عیب یابی بروید.

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

همانطور که مشاهده می کنید ، بین شناسه TPMS برای تایر جلو سمت چپ اختلاف وجود دارد. این انتظار می رود زیرا تازه جایگزین شده است. بنابراین همه حسگرهای چرخ را دوباره فعال کردم. شناسه های سنسور تکراری می توانند در اثر تداخل ایجاد شوند.

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

بیایید اکنون سعی کنیم دوباره یاد بگیریم.

Relearn >> OBD Relearn >> سنسور تایر اضافی ندارم ، بنابراین "OK" را فشار دهید.

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

ارتباط با وسیله نقلیه ، لطفا صبر کنید

باز کردن قفل ECU (اختصاصی برای تویوتا) 30 ثانیه طول خواهد کشید. لطفا صبر کنید…

یادگیری مجدد OBD

خواندن شناسه ها

خواندن کدها

چراغ اخطار TPMS در واقع خاموش است ، بنابراین "Yes" >> OK را فشار دهید

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

بنابراین تقریباً تمام شده است. حالا اگر دوباره به سراغ تشخیص بیماری بروم همه چیز خوب است.

بخشی از فرایند یادگیری که آخرین بیت است ، می گوید شما باید حداقل 10 دقیقه با اتومبیل بالاتر از 19 مایل در ساعت (30 کیلومتر در ساعت) رانندگی کنید و تأیید کنید که چراغ هشدار TPMS خاموش است. این آخرین مرحله این است.

توجه: نور از آن زمان خاموش است!

Autel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota CamryAutel MP808TS TPMS Relearn for 2007 Toyota Camry

خوب ، این همه ، روش استفاده از ابزار AutelMP808TS TPMS برای Toyota Camry 2006–2011 اعمال می شود ، که می تواند به طور خودکار شناسه های سنسور تایر را از طریق روش یادگیری OBD در ECU TPMS بنویسد.

https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

ابزارهای تشخیصی Autel دارای ابزارهای پیشرفته اسکن پیشرفته فعلی مانند Autel MaxiSys MS908 و Autel MaxiSys MS906 هستند ، که باعث می شود مشتریان به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنند.

بنابراین این مقاله مقایسه ای همه جانبه بین آنها ارائه می دهد تا به مشتریان كمك كند تا مورد مناسب خود را انتخاب كرده و تصمیم بگیرند كه كدام یك از آنها برای آنها بهتر است.

بیایید معرفی مختصر در مورد آنها را بررسی کنیم.

معرفی مختصری درباره Autel MaxiSys MS906:

به عنوان نسخه پیشرفته ابزار اسکن Autel Maxidas DS708 و DS808 OBD2 ، Autel Maxisys MS906 دارای کنترل دو جهته ، ترمز خونریزی ABS ، برنامه نویسی کلید fob و کدگذاری ECU است. همه این عملکردها آن را از این دو اسکنر متمایز می کند. مهمترین چیز این است که این گجت دارای یک طراحی ارگونومیک برای کار با سهولت و استفاده از آن است. نمایشگر 8 اینچی چند کاره استفاده از این دستگاه را آسان و سریع می کند.

با استفاده از دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی داخلی می توانید عکس بگیرید و آنها را برای کمک و راهنمایی با انجمن یا سایر تکنسین ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این ، این ابزار طیف گسترده ای از وسایل نقلیه ساخته شده در ایالات متحده ، اروپا و آسیا ، از سال 1996 و جدیدتر را پوشش می دهد. می توانید آن را با Wi-Fi متصل کنید تا به مدت یک سال به صورت رایگان نرم افزار را به روز کنید.

Autel MaxiSys MS906 VS Autel MaxiSys MS908

معرفی مختصری درباره Autel MaxiSys MS908:

ابزار اسکن تشخیصی Autel MS908 بهترین گزینه برای کسانی است که بدنبال ابزاری با کدگذاری پیشرفته و سرعت فوق العاده سریع هستند. ابزار اسکن MS908 بهترین ابزار برای تکنسین های شلوغ و تعمیرگاه های اتومبیل است ، زیرا می تواند بیشتر عملکردهای MS906 و بسیاری موارد دیگر را انجام دهد. این برنامه از سیستم عامل Android منبع باز برای چند وظیفه ای و زمان راه اندازی سریع برخوردار است. می توانید دستگاه را از طریق بلوتوث یا VCI متصل کنید. این یک صفحه نمایش بزرگ 9.7 اینچی دارد که به راحتی نتایج را می خوانید.

این اسکنر تشخیصی اطمینان حاصل می کند که توابع اساسی ، توابع ویژه یا عملکردهای پیشرفته را خیلی سریع انجام می دهید. با استفاده از باتری لیتیوم یون قابل شارژ داخلی ، قبل از شارژ مجدد کدخوان ، تا 8 ساعت استفاده مداوم خواهید داشت. علاوه بر این ، آن را نیز به روز رسانی فوری و همراه با 12 ماه گارانتی.

Autel MaxiSys MS906 VS Autel MaxiSys MS908

بیایید مقایسه مزایا و معایب بین آنها را ببینیم.

Autel MaxiSys MS906

مزایای:

  • رابط کاربری بصری
  • پوشش برجسته خودرو در سطح OE
  • طیف گسترده ای از توابع را انجام می دهد
  • از عملکردهای کامل OBD2 پشتیبانی می کند
  • سیستم فوق العاده سریع و قدرتمند
  • ظرفیت ذخیره سازی زیاد
  • باتری قدرتمند با 6 ساعت استفاده مداوم
  • به روز رسانی رایگان از طریق اینترنت
  • 12 ماه گارانتی

معایب:

  • زمان شارژ طولانی

Autel MaxiSys MS908

مزایای:

  • پوشش گسترده وسایل نقلیه بیش از 80 وسیله نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی ایالات متحده
  • رابط کاربری بصری
  • بسیار سریع و قدرتمند
  • توابع مختلفی را انجام می دهد
  • باتری قدرتمند با زمان کار مداوم 8 ساعته
  • محافظ لاستیکی محکم در گوشه ها برای دوام
  • ظرفیت ذخیره سازی زیاد
  • بروزرسانی فوری نرم افزار

معایب:

  • کمی گران تر

چه تفاوت های کلی بین آنها وجود دارد؟

همانطور که در بالا مقایسه شد ، اسکنرهای تشخیصی Autel MS906 و MS908 شباهت های زیادی دارند. در واقع ، MS908 نسخه بهبود یافته MS906 است. در نتیجه ، ویژگی های پیشرفته تری نسبت به MS906 دارد و به همین دلیل گرانتر است. علاوه بر این ، ابزار اسکن MS908 دارای صفحه نمایش بزرگتری است که در مقایسه با 8 اینچی که MS906 ارائه می شود ، 9.7 اینچ است. همچنین ، اسکنر MS908 دارای یک باتری است که ساعت های طولانی تری (8 ساعت) نسبت به باتری MS906 با 6 ساعت کار مداوم کار می کند.

علاوه بر این ، Autel MS908 سریعتر و قدرتمندتر از MS906 است زیرا از پردازنده چهار هسته ای فوق العاده قدرتمند cortex-A9 استفاده می کند ، در حالی که پردازنده دوم از پردازنده فوق العاده قدرتمند Samsung Exynos Hexa-cortex-A7 استفاده می کند. یکی از ویژگی های برجسته MS906 داشتن دوربین عقب قدرتمند با 8 مگاپیکسل در مقایسه با دوربین عقب MS908 با 5 مگاپیکسل است.

به طور خلاصه:

مشتریان باید تصمیم بگیرند که برای چه چیزی قصد استفاده از اسکنر را دارند ، تصمیم بگیرند که کدام ابزار اسکن برای آنها مناسب است. همانطور که در بالا گفته شد ، این دو اسکنر عملکرد فوق العاده ای دارند و از Android به عنوان سیستم عامل خود استفاده می کنند. اما Autel MS908 به دلیل سرعت فوق العاده سریع و برخی ویژگی ها و عملکردهای اضافی کاملاً گرانتر از MS906 است.

اگر یک تکنسین بسیار شلوغ هستید یا یک فروشگاه تعمیر اتومبیل شلوغ دارید ، پس ابزار اسکن Autel MS908 مناسب شما است. اما اگر یک مکانیک حرفه ای هستید یا یک گاراژ شلوغ دارید ، پس ابزار اسکن Autel MS906 برای شما ایده آل است. اما به یاد داشته باشید ، این دو اسکنر به دلیل گران بودن برای مبتدیان و علاقه مندان به DIY مناسب نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

ابزارهای تشخیصی Autel دارای ابزارهای پیشرفته اسکن پیشرفته فعلی مانند Autel MaxiSys MS908 و Autel MaxiSys MS906 هستند ، که باعث می شود مشتریان به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنند.

بنابراین این مقاله مقایسه ای همه جانبه بین آنها ارائه می دهد تا به مشتریان كمك كند تا مورد مناسب خود را انتخاب كرده و تصمیم بگیرند كه كدام یك از آنها برای آنها بهتر است.

بیایید معرفی مختصر در مورد آنها را بررسی کنیم.

معرفی مختصری درباره Autel MaxiSys MS906:

به عنوان نسخه پیشرفته ابزار اسکن Autel Maxidas DS708 و DS808 OBD2 ، Autel Maxisys MS906 دارای کنترل دو جهته ، ترمز خونریزی ABS ، برنامه نویسی کلید fob و کدگذاری ECU است. همه این عملکردها آن را از این دو اسکنر متمایز می کند. مهمترین چیز این است که این گجت دارای یک طراحی ارگونومیک برای کار با سهولت و استفاده از آن است. نمایشگر 8 اینچی چند کاره استفاده از این دستگاه را آسان و سریع می کند.

با استفاده از دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی داخلی می توانید عکس بگیرید و آنها را برای کمک و راهنمایی با انجمن یا سایر تکنسین ها به اشتراک بگذارید. علاوه بر این ، این ابزار طیف گسترده ای از وسایل نقلیه ساخته شده در ایالات متحده ، اروپا و آسیا ، از سال 1996 و جدیدتر را پوشش می دهد. می توانید آن را با Wi-Fi متصل کنید تا به مدت یک سال به صورت رایگان نرم افزار را به روز کنید.

Autel MaxiSys MS906 VS Autel MaxiSys MS908

معرفی مختصری درباره Autel MaxiSys MS908:

ابزار اسکن تشخیصی Autel MS908 بهترین گزینه برای کسانی است که بدنبال ابزاری با کدگذاری پیشرفته و سرعت فوق العاده سریع هستند. ابزار اسکن MS908 بهترین ابزار برای تکنسین های شلوغ و تعمیرگاه های اتومبیل است ، زیرا می تواند بیشتر عملکردهای MS906 و بسیاری موارد دیگر را انجام دهد. این برنامه از سیستم عامل Android منبع باز برای چند وظیفه ای و زمان راه اندازی سریع برخوردار است. می توانید دستگاه را از طریق بلوتوث یا VCI متصل کنید. این یک صفحه نمایش بزرگ 9.7 اینچی دارد که به راحتی نتایج را می خوانید.

این اسکنر تشخیصی اطمینان حاصل می کند که توابع اساسی ، توابع ویژه یا عملکردهای پیشرفته را خیلی سریع انجام می دهید. با استفاده از باتری لیتیوم یون قابل شارژ داخلی ، قبل از شارژ مجدد کدخوان ، تا 8 ساعت استفاده مداوم خواهید داشت. علاوه بر این ، آن را نیز به روز رسانی فوری و همراه با 12 ماه گارانتی.

Autel MaxiSys MS906 VS Autel MaxiSys MS908

بیایید مقایسه مزایا و معایب بین آنها را ببینیم.

Autel MaxiSys MS906

مزایای:

  • رابط کاربری بصری
  • پوشش برجسته خودرو در سطح OE
  • طیف گسترده ای از توابع را انجام می دهد
  • از عملکردهای کامل OBD2 پشتیبانی می کند
  • سیستم فوق العاده سریع و قدرتمند
  • ظرفیت ذخیره سازی زیاد
  • باتری قدرتمند با 6 ساعت استفاده مداوم
  • به روز رسانی رایگان از طریق اینترنت
  • 12 ماه گارانتی

معایب:

  • زمان شارژ طولانی

Autel MaxiSys MS908

مزایای:

  • پوشش گسترده وسایل نقلیه بیش از 80 وسیله نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی ایالات متحده
  • رابط کاربری بصری
  • بسیار سریع و قدرتمند
  • توابع مختلفی را انجام می دهد
  • باتری قدرتمند با زمان کار مداوم 8 ساعته
  • محافظ لاستیکی محکم در گوشه ها برای دوام
  • ظرفیت ذخیره سازی زیاد
  • بروزرسانی فوری نرم افزار

معایب:

  • کمی گران تر

چه تفاوت های کلی بین آنها وجود دارد؟

همانطور که در بالا مقایسه شد ، اسکنرهای تشخیصی Autel MS906 و MS908 شباهت های زیادی دارند. در واقع ، MS908 نسخه بهبود یافته MS906 است. در نتیجه ، ویژگی های پیشرفته تری نسبت به MS906 دارد و به همین دلیل گرانتر است. علاوه بر این ، ابزار اسکن MS908 دارای صفحه نمایش بزرگتری است که در مقایسه با 8 اینچی که MS906 ارائه می شود ، 9.7 اینچ است. همچنین ، اسکنر MS908 دارای یک باتری است که ساعت های طولانی تری (8 ساعت) نسبت به باتری MS906 با 6 ساعت کار مداوم کار می کند.

علاوه بر این ، Autel MS908 سریعتر و قدرتمندتر از MS906 است زیرا از پردازنده چهار هسته ای فوق العاده قدرتمند cortex-A9 استفاده می کند ، در حالی که پردازنده دوم از پردازنده فوق العاده قدرتمند Samsung Exynos Hexa-cortex-A7 استفاده می کند. یکی از ویژگی های برجسته MS906 داشتن دوربین عقب قدرتمند با 8 مگاپیکسل در مقایسه با دوربین عقب MS908 با 5 مگاپیکسل است.

به طور خلاصه:

مشتریان باید تصمیم بگیرند که برای چه چیزی قصد استفاده از اسکنر را دارند ، تصمیم بگیرند که کدام ابزار اسکن برای آنها مناسب است. همانطور که در بالا گفته شد ، این دو اسکنر عملکرد فوق العاده ای دارند و از Android به عنوان سیستم عامل خود استفاده می کنند. اما Autel MS908 به دلیل سرعت فوق العاده سریع و برخی ویژگی ها و عملکردهای اضافی کاملاً گرانتر از MS906 است.

اگر یک تکنسین بسیار شلوغ هستید یا یک فروشگاه تعمیر اتومبیل شلوغ دارید ، پس ابزار اسکن Autel MS908 مناسب شما است. اما اگر یک مکانیک حرفه ای هستید یا یک گاراژ شلوغ دارید ، پس ابزار اسکن Autel MS906 برای شما ایده آل است. اما به یاد داشته باشید ، این دو اسکنر به دلیل گران بودن برای مبتدیان و علاقه مندان به DIY مناسب نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

من می خواهم یک دفترچه یادداشت قفل ساز را در زیر نقل کنم ، زیرا او سرانجام مشکل Xhorse VVDI Prog را حل کرد . امیدوارم برای کسانی که مشکل مشابه من دارند کمک کند.

اینجا میریم!

سلام بچه ها. هفته آینده می روم و سعی می کنم یک W639 vito 2006 را تعمیر کنم. از آنجا که ماشین بسیار دور از من است ، من باید کمی از قدرت خود مطمئن باشم ، من به نظرات شما نیاز دارم.

بنابراین ... اول اتومبیل مرده بود ، وقتی کلید در جرقه وصل شد و پیام "خطای شروع" وارد شد ، هیچ اتفاقی نیفتاد. پس از آن ، مکانیک های آن مغازه به آرامی با چکش به اسل اصابت کردند و پس از چرخش جرقه ، فقط یک بار ماشین می چرخد.
از نظر من با ESL معیوب روبرو هستم.

من VVDIPROG و چند کلید یدکی دارم. بنابراین اگر کلید معیوبی وجود داشته باشد ، می توانم آن را برطرف کنم.
اما اگر esl معیوب باشد ، آیا لازم است مانند w204 برنامه ریزی شود؟ آیا کسی تصویری از روش حذف دارد ؟؟؟؟

سرانجام! حل کرد!

حل شد ، ماشین کلید vvdi داشت که خراب بود.

من EIS را با Xhorse VVDIprog خواندم و یک کلید جدید را برنامه ریزی کردم.

همه چیز روان کار کرد.

www.xhorsevvdi.com



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

به عنوان یکی دیگر حرفه ای OBD2 اسکنر تشخیصی نماینده Xtool کلید برنامه نویس ، Xtool X100 Pad2 نرم افزار بسیار مقرون به صرفه است که می تواند بسیاری از راه حل های مناسب برای مکانیک، کارکنان تعمیرگاه های خودرو و DIYers ارائه شده است. با به اشتراک گذاری لیست یکسان Xtool X100 Pad3 ، این دستگاه همچنین به باتری قوی ، فضای ذخیره سازی بزرگ و سرعت کار سریع مجهز می شود.

علاوه بر این ، این یک عملکرد تنظیم مجدد روغن با یک کلیک ابتکاری برای مدل های گسترده ماشین ، 4 سیستم تشخیص ، و برنامه نویسی کلید حرفه ای را فراهم می کند و همچنین از توابع ویژه ای از جمله تنظیم مجدد نور سرویس روغن ، تنظیم مجدد چراغ کمربند تایمر ، تنظیم مجدد چراغ هشدار فشار تایر ، EPB پشتیبانی می کند تنظیم مجدد ، تنظیم مجدد بدنه گاز ، تنظیم مجدد DPF ، تنظیم مجدد باتری و غیره

به دلیل مزیت رقابتی در میان محصولات مشابه در باند Xtool و فراتر از آن ، هنوز بر ابزار تشخیص وسیله نقلیه تأثیر زیادی دارد.

XTOOL X100 PAD2 Pro KIA بررسی اجمالی عملکرد کلیدی

قسمت زیر اطلاعات دقیق آخرین نسخه نرم افزار ایموبیلایزر را به شما عزیزان می گوید. بیایید با هم بررسی کنیم که هنگام استفاده از X100 Pad2 Pro برای برنامه ریزی کلیدهای اتومبیل برای باند اتومبیل KIA ، جدیدترین نسخه تغییر عملکرد چیست؟

آخرین نسخه نرم افزار Immobilizer: V27.08

وسیله نقلیه را از طریق VIN شناسایی کنید

کد امنیتی / مجوز

  • ماشین حساب کد امنیتی
  • کد امنیتی تراشه 46 را بخوانید
  • کد مجوز 46 (کارت هوشمند)
  • 47 کد مجوز (کارت هوشمند)
  • 8A کد مجاز (کارت هوشمند)

برنامه Immobilizer / از راه دور

  • چین

K2 (QBC)

2011-

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

K3 (YDC)

2013-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

K4 (PFC)

2014-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

K5 (TFC)

2013–2017

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2012

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

K5 (JFC)

2015–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

K5 HEV (JFC HEV)

2016–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

KX1 (QE)

2018–2019

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

KX3 (KC)

2015-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

KX5 (QLC)

2016-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

KX7 (QMC)

2017-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

کراس KX

سیستم کلید هوشمند

Sportage R (SLC)

2018-

سیستم کلید هوشمند

2015–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2010–2014

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Forte (TDC)

2009-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

ریو (LCC)

2004–2008

سیستم از راه دور

ریو (JBC)

2007–2014

سیستم از راه دور

سراتو (LDC)

2005–2017

سیستم از راه دور

Sportage (KMC)

2013–2015

ایموبیلایزر

G2.0

G2.7

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2007–2012

ایموبیلایزر

G2.0

G2.7

سیستم از راه دور

روح (AMC)

2012–2015

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2010

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

Optima (MSC)

2004–2014

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

کارناوال (GQ)

2004–2010

ایموبیلایزر

زدی

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

  • عمومی

Cadence (VG)

2013–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2010–2012

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Cadence (YG)

2017-

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Carens (FJ)

2003–2007

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

کرنز (UN)

2007–2013

ایموبیلایزر

بنزین

دیزل

D 1.6 TCI-U2

D 2.0 TDI-D

سیستم از راه دور

Carens / Rondo (RP)

2014–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

کارناوال / سدونا (GQ)

1998–2001

ایموبیلایزر

2002–2006

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

کارناوال / سدونا (VQ)

2006–2014

ایموبیلایزر

دیزل

D 2.2 TCI-R

D 2.9

D 2.9 WGT

بنزین

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

کارناوال / سدونا (یپ)

2015–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Ceed (ED)

2006–2013

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

Ceed (JD)

2013–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

سراتو (LD)

2007–2009

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

2003–2006

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سراتو / فورته (TD)

2009–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

واکس / قوی (YD)

2013–2017

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

واکس / قوی (YDM)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

Joice (NO)

1999–2002

ایموبیلایزر

K2500 / K2700 / K3000 / K3000S (PU)

2013–2015

ایموبیلایزر

D 3.0 IDI-J

D 2.9 IDI-J

نوع 1

نوع 2

D 2.7 IDI-J

D 2.5 TCI-A2

D 2.5 TCI-4D56

سیستم از راه دور

2004–2012

ایموبیلایزر

D 3.0 IDI-J

D 2.7 IDI-J

D 2.5 TCI-4D56

سیستم از راه دور

2016–2018

ایموبیلایزر

D 3.0 IDI-J

D 2.7 IDI-J

D 2.5 TCI-A2

D 2.5 TCI-4D56

L 2.4 THETA

موهاو / بورگو (HM)

2018

سیستم سیستم کلید هوشمند

ایموبیلایزر

2017

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2009–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

نیرو (DE HEV)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

نیرو (DE PHEV)

2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

ویروس (GH)

2009–2010

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2007–2008

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

2004–2006

سیستم از راه دور

Optima HEV (JF HEV)

2016

سیستم کلید هوشمند

Optima HEV (TF HEV)

2015

سیستم کلید هوشمند

2013–2014

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Optima (JF)

2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Optima (TF)

2014–2015

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Optima / Magentis (MG)

2006–2010

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Optima / Magentis (MS)

2001–2002

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

2003–2006

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

پیکانتو (SA)

2006–2011

ایموبیلایزر

دیزل

بنزین

سیستم از راه دور

2003–2005

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

پیکانتو (TA)

2012–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Picanto / Morning (JA)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

مقدار (FP)

2006

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

Quoris (KH)

2013–2018

سیستم کلید هوشمند

ریو (FB)

2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

ریو (JB)

2005–2012

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

ریو (QBR)

2012–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

ریو (SC)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

ریو (YB)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

ریو (UB)

2012–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Shuma / Spectra (SD)

2001–2002

ایموبیلایزر

2003–2004

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سورنتو (BL)

2006–2009

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

2002–2005

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

سورنتو (UM)

2015–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

سورنتو (UMA) - فقط برای مکزیک

2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

سورنتو (XM)

2013–2015

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2009–2012

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Soul EV (PS EV)

2015–2018

سیستم کلید هوشمند

روح (صبح)

2011–2014

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2009–2010

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

Soul (PS)

2013–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Sportage (KM)

2006–2010

ایموبیلایزر

دیزل

نوع 1

نوع 2

بنزین

G 2.7

G 2.0

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

2005

ایموبیلایزر

دیزل

بنزین

G 2.7

G 2.0

سیستم از راه دور

Sportage (QL)

2016–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Sportage (QLE)

2016–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

اسپورتیج (SL)

2014–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Sportage (SLE)

2014–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Stonic (YB CUV)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

ونگا (IN)

2013–2015

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2010–2012

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2016–2018

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

Picanto / Morning (JA)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

RIO (SC)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

RIO (YB)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

Stonic (YB CUV)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

  • ایالات متحده آمریکا

LOVERS (GH)

2009

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

2007–2008

ایموبیلایزر

2004–2006

ایموبیلایزر

بورگو (HM)

2009–2011

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Cadence (VG)

2014–2017

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

فورته (YD)

2014–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

قوی (YDM)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

کوپ قوی / قوی (TD)

2010–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

K900 (KH)

2015–2018

سیستم کلید هوشمند

نیرو (DE HEV)

2017–2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

نیرو (DE PHEV)

2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

ترکیبی Optima (TF HEV)

2014–2016

سیستم کلید هوشمند

2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2012

سیستم از راه دور

Optima (JF)

2016–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Optima (JFA)

2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Optima (ام جی)

2010

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

با ESCL

بدون ESCL

سیستم از راه دور

2009

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

2007–2008

ایموبیلایزر

نوع 1

نوع 2

سیستم از راه دور

2006

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

OPTIMA (MS)

2003–2006

سیستم از راه دور

2001–2002

سیستم از راه دور

Optima (TF / QF)

2014–2015

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

ریو (قبل از میلاد)

2003–2005

سیستم از راه دور

RIO (JB)

2006–2012

سیستم از راه دور

ریو (UB)

2012–2017

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Rondo (A)

2007–2010

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سدونا (VQ)

2007–2014

ایموبیلایزر

2006

ایموبیلایزر

سدونا (یپ)

2015–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

سورنتو (BL)

2007–2009

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

2003–2006

سیستم از راه دور

سورنتو (UMA)

2015–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

سورنتو (XM)

2014–2015

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

Soul EV (PS EV)

2015–2018

سیستم کلید هوشمند

روح (صبح)

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2010

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

Soul (PS)

2014–2018

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

طیف (LD)

2007–2009

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

2004–2006

سیستم از راه دور

Sportage (KM)

2007–2010

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

2005–2006

سیستم از راه دور

Sportage (QL)

2017

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

اسپورتیج (SL)

2014–2016

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

2011–2013

ایموبیلایزر

سیستم از راه دور

سیستم کلید هوشمند

استینگر (CK)

2018

ایموبیلایزر

سیستم کلید هوشمند

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات XTOOL و خدمات آن ، به وب سایت xtool.co.uk خوش آمدید و خود آن را بررسی کنید!



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

چگونه می توان از ابزار اسکن Autel MaxiSys Elite برای برنامه ریزی کلید دکمه هوشمند برای 2013 Toyata Sienna استفاده کرد؟ امروز من برای به پایان رساندن آموزش به شما دوستان با یک کلید قدیمی و یک کلید هوشمند جدید نشان می دهم.

اول از همه ، دستگاه برنامه نویسی J2534 ECU (MaxiFlash Elite) را از طریق OBD با ماشین وصل کنید. Autel MaxiSys Elite و MaxiFlash Elite را روشن کنید ، جرقه زنی را روشن کنید اما ماشین را روشن نکنید. 3 چراغ در MaxiFlash Elite و دو علامت سبز در نوار پایین تبلت Autel MaxiSys Elite مشاهده خواهید کرد ، این بدان معنی است که دستگاه برنامه نویسی با ماشین شما متصل است.

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

حالا بیایید شروع کنیم به استفاده از ابزار قرص Autel MaxiSys Elite:

تشخیصی >> VIN >> تشخیص خودکار

دستگاه VIN scan را اسکن می کند

ساخت اتومبیل خود را انتخاب کنید ، تویوتا (آسیا) >> برای فشردن "Accept" شرایط >> VIN شما را تأیید کرده و "OK" را فشار دهید

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

سفر راداری >> با کلید هوشمند >> اطلاعات خودرو را تأیید کنید و "بله" را فشار دهید

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

توابع داغ >> ایمو و کلیدها >> تطبیق خودکار از راه دور >> کلید هوشمند >> ثبت کد هوشمند (کلاسیک)

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

این عملکرد کد هوشمند جدیدی را ثبت می کند ، "تأیید" را فشار دهید.

مطمئن شوید که جرقه زنی روشن است ، اما ماشین نیست ، "بعدی" را فشار دهید.

"من فقط کلیدها را ثبت می کنم" را انتخاب کنید ، "بعدی" را فشار دهید.

اطلاعات را بخوانید تا بدانید چند کلید را ثبت کرده اید ، "بعدی" را فشار دهید.

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

کلید هوشمند را لمس کنید.

کلید هوشمند را لمس کنید.

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

ممکن است از شما بخواهد کلید هوشمند جدید را روی صندلی مسافر بگذارید.

اگر می خواهید می توانید کلیدهای بیشتری را برنامه ریزی کنید ، اگر نمی خواهید ، می توانید صبر کنید یا "ثبت نام" را فشار دهید.

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کندAutel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

تبریک می گویم! شما یک کلید هوشمند جدید دارید.

Autel MaxiSys Elite یک کلید هوشمند برای Toyota Sienna اضافه می کند

حالا بیایید امتحان کنیم ، کلید هوشمند جدید کار می کند.

این روش نحوه برنامه ریزی کلید هوشمند با Autel MaxiSys Elite برای یک تویاتا Sienna 2013 است. این ابزار تشخیصی همچنین از کدگذاری و تطبیق ECU ، تنظیم مجدد SAS ، تنظیم مجدد DPF ، کدگذاری انژکتور و غیره پشتیبانی می کند. تست های عملکرد بیشتر ادامه دارد

https://www.auteldiag.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

پس از خرید Autel MaxiIM IM608 ، برای ما بسیار مهم است که به طور کامل آن را به روز کنیم تا بتوان از آن به طور مناسب استفاده کرد.

امروز ، این مقاله فنی می خواهد به شما بگوید که چگونه Autel MaxiIM IM608 Key Programmer را با VCI & XP400 با هر مرحله از دستورالعمل به روز کنید.

مراحل دقیق:

دکمه "صفحه اصلی" >> "تنظیمات سیستم" را فشار دهید

این واحد به طور خودکار گزینه WIFI را برجسته می کند. باید تأیید کنید ، قبل از به روزرسانی عملیات ، آن از قبل به شبکه بی سیم متصل شده است.

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

سپس دکمه "صفحه اصلی" را بزنید و برای ادامه "MaxiIM" را انتخاب کنید.

ابتدا باید مطمئن شویم که خود تبلت کاملاً به روز شده است.

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

جدول به مراحل بارگیری می رسد ، چند لحظه منتظر می ماند تا آخرین به روزرسانی ها را برای شما به دست آورد.

می توانید مدل های خودرویی را که در اینجا لیست شده اند مشاهده کنید تا در ابزار خود به روز کنید.

در غیر این صورت ، "بسته به روزرسانی موجود نیست" نمایش داده می شود.

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

اکنون ابزار به روزرسانی خود را به پایان رسانده است ، بیایید برای به روزرسانی VCI پیش برویم.

برای اتصال یک سر کابل به پایین VCI از کابل USB همراه کیت خود استفاده کنید.

و سر دیگر باید به هر یک از درگاه های USB واقع در بالای رایانه لوحی شما متصل شود.

سپس نماد VCI را در پایین صفحه انتخاب کنید.

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

در سمت چپ ، دکمه "به روزرسانی" را فشار دهید.

این ابزار به طور خودکار به VCI متصل می شود و آخرین به روزرسانی ها را برای ابزار شما به دست می آورد.

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

پس از پایان روند به روزرسانی ، "نرم افزار شما به روز است" نمایش داده می شود.

این بدان معنی است که VCI با موفقیت به روز شده است.

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

بعد ، بیایید شروع به به روز رسانی برنامه نویس کلید XP400 کنیم

کابل USB را از VCI خارج کنید و آن را به سمت پایین XP400 قرار دهید.

دکمه "بازگشت" را دو بار بزنید تا به رابط "MaxiIM" بیایید.

منوی "Programmer" را انتخاب کنید.

صفحه "بارگیری برنامه تشخیصی" را نشان می دهد ، همچنین "بررسی پرونده ارتقا" را نشان می دهد.

این به طور خودکار XP400 را شناسایی و ابزار را به روز می کند.

در اینجا ، جدیدترین نسخه سیستم عامل [V1.81] را که برای به روزرسانی آماده است ، بارگیری کرد!

نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400نحوه به روز رسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer با VCI & XP400

آره! ما به روزرسانی Autel MaxiIM IM608 Key Programmer را با VCI & XP400 به پایان رسانده ایم!

درباره جزئیات بیشتر محصول ، لطفاً به وب سایت auteldiag.com بروید و آن را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

افزودن نسخه ADAS به تبلت Autel MaxiSys مانند MaxiSys MS906BT ، MaxiSys Elite ، MaxiSys MS908S Pro به چه معناست ؟

صادقانه بگویم ، تجزیه و تحلیل ADAS به شما توانایی انجام کالیبراسیون ADAS را برای کالیبراسیون پویا و استاتیک می دهد.

اگر فقط نیاز به انجام کالیبراسیون پویا دارید ، این یک عملکرد هدایت شده گام به گام و بدون نیاز به مجموعه های هدف را به شما می دهد.

ابزار اسکن مورد استفاده شما روند کار را طی کرده و مراحل کالیبراسیون را طی می کند و پس از انجام کالیبراسیون ، این ابزار به شما اطلاع می دهد.

حال ، بیایید شروع به روند کار کنیم.

ابتدا مطمئن شوید که نسخه ADAS خود را خریداری کرده اید

دو فرم ارتقا ADAS می تواند به شما مراجعه کند: یک فرم دیجیتالی که می توانید آن را چاپ کنید.

یا می تواند در یک کارت فیزیکی مانند این کارت به شما مراجعه کند.

نصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADAS

نماد "ADAS" را انتخاب کنید ، این رابط به شما اطلاعات مربوط به سیستم ADAS و گزینه های مختلفی را ارائه می دهد که Autel ارائه می دهد.

ثبت نام "ADAS" را انتخاب کنید ، این به ما می گوید که دستگاه ما محدود به قاب ADAS نیست. "تأیید" و سپس "تأیید" را انتخاب کنید.

نصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADASنصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADASنصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADAS

"راه حل کامل ADAS" را انتخاب کنید.

سپس ، از شما می خواهد شماره کارت را وارد کنید. بنابراین از شماره کارتی که دریافت می کنید یا نسخه دیجیتالی استفاده کنید. اعداد را مطابق فرم تایپ کنید.

برای پایان دادن به روند محدود کردن و ثبت نام ، روی "ثبت نام" کلیک کنید.

نصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADAS

بعد ، ما باید ابزار را به روز کنیم تا تمام نرم افزار ADAS را بدست آوریم.

به صفحه اصلی برگردید و منوی "Update" را فشار دهید.

مجوز بروزرسانی تکمیل شد. برای راه اندازی برنامه Maxis ، روی تأیید ضربه بزنید. این برنامه برای ما مجدداً راه اندازی می شود تا همه به روزرسانی ها را انجام دهیم.

نماد "ADAS" در صفحه اول تغییر کرده است ، درعوض تغییر کرده است و در زیر نماد "Diagnostics" قرار دارد.

نصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADASنصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADAS

نماد "بروزرسانی" را انتخاب کنید و تمام به روزرسانی هایی را که می توانید در حال حاضر برای اتومبیل خود انجام دهید مشاهده کنید.

23 به روزرسانی در اینجا موجود است.

فقط به روزرسانی که می خواهید انجام دهید را انتخاب کنید یا می توانید همه را انتخاب کنید ، سپس روی دکمه بارگیری کلیک کنید تا تمام شود.

نصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADASنصب و راه اندازی نسخه ADAS Autel MaxiSys Tablet ADAS

با تشکر برای خواندن مقاله فنی من در مورد نصب نسخه ارتقاgrade داده های ADAS سری قرص Autel MaxiSys.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول ، می توانید به وب سایت auteldiag.com مراجعه کرده و نگاهی بیندازید



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Xtool X100 Pad به عنوان اولین برنامه ریز کلید تبلت در جهان از عملکردهای دیگری به غیر از تشخیص موتور OBD-II پشتیبانی می کند ، به عنوان مثال ، برنامه نویسی کلید ، تنظیم مسافت پیموده شده ، تنظیم مجدد نور سرویس روغن ، تنظیم مجدد چراغ تسمه تایم ، تنظیم مجدد چراغ هشدار فشار تایر ، تنظیم مجدد EPB تنظیم مجدد ، کالیبراسیون زاویه فرمان و غیره

اگرچه از عملکردهای ویژه پشتیبانی شده و پوشش وسیله نقلیه نسبت به Xtool X100 Pad2 Pro و Xtool X100 Pad3 محدودتر است و از تشخیص کامل سیستم پشتیبانی نمی کند ، با این وجود ابزار خوبی با سخت افزار با کیفیت بالا و عملکرد بالا است. قیمت آن در پایین ترین برنامه نویسان کنونی Xtool پایین ترین است ، بنابراین من آن را به DIYer اتومبیل توصیه می کنم که به تشخیص اتومبیل بسیار حرفه ای احتیاج ندارند ، مناسب تر برای کسانی که توابع اساسی تشخیص اتومبیل را با قیمت بی نظیر می خواهند.

XTOOL X100 PAD SEAT نمای کلی عملکرد برنامه نویسی کلیدی

در بخش زیر ، دو نسخه مختلف از اطلاعات دقیق نرم افزار ذکر شده است

بیایید هنگام استفاده از X100 PAD برای برنامه ریزی کلیدهای اتومبیل برای نام تجاری اتومبیل SEAT ، شباهت ها و تفاوت های دو نسخه نرم افزاری را با هم بررسی کنیم.

نسخه نرم افزار Immobilizer: V27.75

عملکرد تشخیصی

  • موتور 01
  • 09 کنترل مرکزی
  • 17 داشبورد
  • 25 ایموبیلایزر
  • 35 قفل مرکزی
  • 46 ماژول راحتی مرکزی
  • 02 گیربکس اتوماتیک
  • 03 ترمز ضد قفل
  • 08 تهویه مطبوع اتوماتیک
  • 15 کیسه هوا
  • 16 فرمان
  • 19 دروازه می تواند
  • 44 فرمان برقی
  • 53 ترمز دستی
  • 55 لامپ زنون
  • 56 رادیو
  • 76 کمک پارکینگ

کد امنیتی را بخوانید

  • 17 داشبورد
  • 25 ایموبیلایزر
  • موتور 01

کلیدهای برنامه

  • 17 داشبورد
  • 25 ایموبیلایزر

برنامه از راه دور

  • 09 کنترل مرکزی (CANBUS)
  • 09 کنترل مرکزی (UDS)
  • 35 قفل مرکزی (KWP1281)

نوع 1

نوع 2

  • 46 ماژول راحتی مرکزی (KWP1281)

نوع 1

نوع 2

  • 46 ماژول راحتی مرکزی (KWP2000)
  • 46 ماژول راحتی مرکزی (CANBUS)

همگام سازی ECU

  • Imm2

ECU موتور را عوض کنید

ECU ایموبیلایزر را جایگزین کنید

  • Imm3

ECU موتور را عوض کنید

داشبورد را عوض کنید

  • Imm3.5

ECU موتور را عوض کنید

ECU ایموبیلایزر را جایگزین کنید

سیستم ایموبیلایزر 4/5

  • 4 سیستم ایموبیلایزر
  • 5 سیستم ایموبیلایزر

کلید ایمو چهارم 96 بیتی (کپی / یادگیری)

پلت فرم MQB

پلت فرم MQB (آنلاین)

برنامه نویس کلیدی

نسخه نرم افزار Immobilizer: V27.97

عملکرد تشخیصی

  • موتور 01
  • 09 کنترل مرکزی
  • 17 داشبورد
  • 25 ایموبیلایزر
  • 35 قفل مرکزی
  • 46 ماژول راحتی مرکزی
  • 02 گیربکس اتوماتیک
  • 03 ترمز ضد قفل
  • 08 تهویه مطبوع اتوماتیک
  • 15 کیسه هوا
  • 16 فرمان
  • 19 دروازه می تواند
  • 44 فرمان برقی
  • 53 ترمز دستی
  • 55 لامپ زنون
  • 56 رادیو
  • 76 کمک پارکینگ

کد امنیتی را بخوانید

  • 17 داشبورد
  • 25 ایموبیلایزر
  • موتور 01

کلیدهای برنامه

  • VW

17 داشبورد

25 ایموبیلایزر

موتور 01

سانتانا ویستا

لاویدا

توارگ (03-07)

سوسک

-2006

2007-

دیگر

  • AUDI

17 داشبورد

25 ایموبیلایزر

موتور 01

  • SKODA

17 داشبورد

25 ایموبیلایزر

موتور 01

  • صندلی

17 داشبورد

25 ایموبیلایزر

موتور 01

  • GTI

BJB

BXE

کلیدهای برنامه

  • 17 داشبورد
  • 25 ایموبیلایزر
  • جتا (2010-)
  • GTI

برنامه از راه دور

  • 09 کنترل مرکزی (CANBUS)
  • 09 کنترل مرکزی (UDS)
  • 35 قفل مرکزی (KWP1281)

نوع 1

نوع 2

  • 46 ماژول راحتی مرکزی (KWP1281)

نوع 1

نوع 2

  • 46 ماژول راحتی مرکزی (KWP2000)
  • 46 ماژول راحتی مرکزی (CANBUS)

همگام سازی ECU

  • Imm2

ECU موتور را عوض کنید

ECU ایموبیلایزر را جایگزین کنید

  • Imm3

ECU موتور را عوض کنید

داشبورد را عوض کنید

  • Imm3.5

ECU موتور را عوض کنید

ECU ایموبیلایزر را جایگزین کنید

سیستم ایموبیلایزر 4/5

  • 4 سیستم ایموبیلایزر

Q7 A6L_C6

آئودی A3 / TT / R8

گوش دادن به A1 / Q3 NEC + 24C64 (-2014)

آئودی A4R8 (2005-)

آئودی A4R4 (-2004)

  • 5 سیستم ایموبیلایزر
  • A8 / Phaeton / Touareg / Bentley (تراشه 46)
  • پورشه کاین 2007–2010

کلید ایمو چهارم 96 بیتی (کپی / یادگیری)

پلت فرم MQB

پلت فرم MQB (آنلاین)

A6L / Q7 (آنلاین)

برنامه نویس کلیدی

اگر می خواهید Xtool Key Programmer و خدمات آن را خریداری کنید ، لطفا دریغ نکنید که به وب سایت xtool.co.uk بروید و آن را بررسی کنید!



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Xtool X100 Pad3 ، برجسته ترین ابزار اسکن OBD2 فعلی Xtool Key Programmer ، می تواند راه حل مناسبی برای کارگاه ها و تکنسین هایی باشد که خواهان تشخیص اتومبیل حرفه ای هستند. همراه با تمام تشخیص سیستم شامل حالت موتور OBDII 10 است. از نظر پوشش خودرو ، لیست مشابه ماشین با X100 Pad2 pro را دارد. اما با تجهیز به باتری قوی تر ، فضای ذخیره سازی بزرگتر و سرعت کار بیشتر ، قدرت خود را ایجاد می کند. تاکنون ، می توان گفت با این مزیت های بی نظیر متعدد ، سایر برنامه نویسان اصلی مشابه را در این دسته از Xtool شکست می دهد.

بازخورد کاربر برنامه نویس کلیدی XTOOL X100 PAD3 OBD2

در محتوای زیر ، بیایید بازخورد کاربر را در مورد این اسکنر تشخیصی ببینیم و سعی کنیم در مورد نیازهای عملی یا مشکلاتی که مشتریان بیشتر به آنها توجه دارند ، بیشتر بدانیم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 1:

تجهیزات بسیار خوب ، کیفیت عالی. X100 Pad23 مطابق با توضیحات ، کیفیت عالی است. خیلی سریع اومد پشتیبانی فروشنده در سطح بالا. به سرعت به تمام سوالات مطرح شده پاسخ داد. من فروشنده را خوب و مسئولیت پذیر توصیه می کنم

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 2:

حمل و نقل بسیار سریع ، محصول 100 happy سرمایه گذاری شاد. با x100 pad3 ، می توانم با خوشحالی برنامه نویسی کلیدهای مرسدس و BMW / Mini یا شبیه سازی کلیدهای موجود را انجام دهم. همچنین ، امکان تشخیص ، برنامه نویسی و برنامه نویسی اتومبیل من با نام تجاری اتومبیل های مرسدس و Bmw / Mini امکان پذیر است. عالی! سلام از گواتمالا.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 3:

من مدت طولانی است که به دنبال دستگاه های تشخیص Xtool هستم. سرانجام ، من Xtool Pad3 را با همه تشخیص سیستم ، برنامه نویسی کلیدی ، کدگذاری TPMS ، اصلاح مسافت پیموده شده ، همه سیستم های انتقال ، کیسه های هوا و غیره پیدا کردم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 4:

فروشنده را پیشنهاد دهید ، خدمات فوق العاده سریع! Pad 3 نسخه به روز شده Pad 2 است. Pad 3 ابزاری قدرتمندتر با گزینه های بیشتر است.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 5:

همه چیز خوب پیش رفت. بسته PAD3 را دریافت کرد ، دو ماشین را آزمایش کرد ، در حال حاضر مشکلی پیدا نکرده اید. همراه با آداپتور KC100 & EEPROM - قدرتمند

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 6:

حمل و نقل بسیار سریع وارد فنلاند 20.08.2020. PAD3 توابع ویژه پیشرفته ، توابع تشخیصی OBD2 را تأمین می کند ... این همان چیزی است که من به آن نیاز دارم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 7:

من PAD3 را به موقع دریافت می کنم و بسیار خوب کار می کنم. این از بیشتر وسایل نقلیه برای برنامه نویسی کلیدی ، بهتر از پد x100 پشتیبانی می کند. ابزار خوبیه!

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 8:

Pad3 برای ماشین فورد من عملکرد تمام کلیدهای از دست رفته را دارد. کاملاً خارق العاده عمل می کند ، هرگز چنین ابزار قدرتمندی را در مارک های دیگر ندیده اید. می توانم بگویم ، بسیار راضی از این واحد ، دوستانی را که در تعمیرگاه کار می کنند توصیه می کنم.

اگر می خواهید درباره برنامه نویسان کلید Xtool بیشتر بدانید ، آن را در وب سایت xtool.co.uk بررسی کنید .



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

این مقاله به سوالی که اغلب قفل سازها می پرسند "تفاوت بین دستگاه برش کلید Xhorse Condor Mini Plus و Dolphin XP005 چیست؟" کدام یک برای نیازهای من مناسب است؟ " به طور کلی ، CONDOR MINI Plus نسبت به Dolphin XP005 پایدارتر کار می کند ، Dolphin XP005 قابل حمل است و برای کارهای برش کلید در فضای باز مناسب است.

پاراگرافهای زیر شامل موارد مثبت و منفی ادعایی رسمی ، همچنین بررسی قفل سازان از هر دو دستگاه برش کلیدی خواهد بود.

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

CONDOR MINI Plus از جنبه های زیر بهتر از Dolphin XP005 است:

  1. عمر مکانیکی بیشتر است.
  2. برش کلید دقیق تر است.
  3. CONDOR MINI Plus با 3 میلیون شوک الکتریکی قدرت بیشتری دارد.

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

تصویر: قطع 75190 کلید به طور مداوم

Xhorse CONDOR XC-MINI Plus جوانب مثبت:

  1. دارای PCB داخلی کاملاً جدید.
  2. صفحه قابل تنظیم با 3 مشخصات ارائه می شود که به کاربر اجازه می دهد صفحه را در ارتفاع مناسب تنظیم کرده و از مشکل انعکاس در مقابل نور خورشید جلوگیری کند.
  3. پوشش محافظ تراشه های برش برای جلوگیری از ورود بقایای کلید به داخل دستگاه اضافه می شود و پس از روشن شدن برق از اتصال کوتاه جلوگیری می شود (موقعیت پوشش محافظ Condor Mini باز است و قابل تضمین نیست)
  4. دارای پوشش گرد و غبار بزرگتر و سینی پایین بزرگتر ، که از ایمنی بیشتری نسبت به CONDOR XC-MINI برخوردار است.
  5. در قسمت زیرین یک دهانه وجود دارد و همچنین یک سینی گیرنده برای دریافت آوار وجود دارد که باعث افزایش مکانیسم محافظت و طولانی شدن عمر دستگاه می شود.

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

تصویر: Xhorse Condor Mini plus همراه با صفحه نمایش قابل تنظیم است.

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

تصویر: Condor Mini plus دارای پوشش محافظ تراشه های برش است.

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

تصویر: Condor Mini plus دارای یک سینی بزرگتر است.

Xhorse CONDOR XC-MINI Plus معایب:

حدود 799usd گرانتر از Dolphin XP005

ویژگی های Dolphin XP005:

  1. صفحه نمایش ندارد
  2. کلید مطابقت از طریق APP در حال اجرا با تلفن Android / IOS یا PAD.

مزایای Dolphin XP005:

  1. این قیمت ارزان تر از CONDOR MINI Plus است.
  2. وزن سبک تر است و آسان به فضای باز برای کاهش کلید.
  3. اشتراک همان گیره CONDOR MINI Plus .
  4. هنگامی که همه کلیدها گم می شوند می توانید کلید را قطع کنید : می توانید با اتصال به APP ، پایگاه داده تمام کلیدهای گمشده همان CONDOR MINI Plus است. توجه: لطفاً از اتصال شبکه اطمینان حاصل کنید.
  5. Dolphin باتری لیتیوم داخلی است که می تواند در مدت 3 ساعت کاملاً شارژ شود. وقتی باتری پر است ، می تواند 20 کلید را به طور مداوم قطع کند ، اگر کلید قطع نشود ، مدت زمان آماده به کار طولانی است.

دلفین با استفاده از نکاتی:

پوشش محافظ نسبتاً کوچکتر از Condor Mini Plus است ، به شما یادآوری می شود که برای جلوگیری از پرواز بقایا به سمت بالا ، از عینک استفاده کنید.

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

تصویر: سمت چپ Dolphin XP005 است ، سمت راست CONDOR MINI Plus است.

قسمت 3. بررسی Condor XC Mini Plus در مقابل Dolphin Review

شاهرخ XC مینی به علاوه بررسی

  1. من امروز یک سوزوکی آلتو 2010 با کاندور کردم ، تیغه hu133r kd عالی کار کرد.
  2. کلید رمزگشایی HU100 امروز با Condor XC mini plus ، sec e9 نمی تواند. Condor برش HU100 را اشتباه ، از مسیر گسترده و بسیار از چپ انجام داد. گاز را در sec e9 قرار دهید ، کلید perfekt را برش دهید ، اما نمی توانید رمزگشایی کنید.

3. پژو 107 va6 است

Va2T در 107 تا 2013 .
و من امروز یکی کردم کاملاً رمزگشایی و برش خورده است.
Va6 با چشم رمزگشایی شده و به صورت دستی روی کارت va2eh2 وارد شوید.
من فقط اینها را در سیتروئن DS می بینم و در کارهای روزمره واقعا به کار می گیرم.

  1. تعداد کمی از کلیدهای قدیمی (HU64) را رمزگشایی کردم ، بنابراین مشکلی وجود ندارد. سپس از رمزگشایی عکس گرفت و کدگذاری دستی را روی HU64–3 نوشت و مشکلی نداشت.
  2. Dolphin و condor mini هر دو از یک پایگاه داده استفاده می کنند
  3. در ابتدا ، Cant ولوو HU56R را قطع کرد ، همیشه برش… 2.5 میلی متر.

ابتدا به من گفتند "شما باید برش -0،35 را تنظیم کنید و همه خوب است."

مثل این

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

  1. آنچه در بالا است اصلی است.
    بعد از بریدن یک کلید ، که کار نمی کند ، من کاندور را کالیبره کردم.
    یک کلید جدید برش دهید ، در تصویر نشان داده شده است.
    آن را با کولیس بررسی کنید. عالی به نظر می رسد
    اما قفل را باز نمی کند.
    سازمان قفل را صاف باز می کند
    آیا ممکن است شانه باشد ، تیغه مرکز را عوض کند؟
    ماشین دیگر در مغازه من نیست ، و این کلید را برای مشتری ارسال می کنم.
    من اینجا چه چیزی از دست می دهم ، این کلید باید کار کند؟!؟

دستگاه برش Xhorse Condor Mini Plus Vs Dolphin XP005

پاسخ: hu64 دارای 3 نوع نوک است ، زاویه آن 3 نوع متفاوت است ، تصویری که در بالا قرار داده اید hu64–3 است ، نقطه ضعف hu64–2 است ، شما باید فرشته صحیح آن را انتخاب کنید ، شانه آن از تیغه هیچ کاری در مورد باز کردن قفل نخواهد کرد ،

  1. Condor mini PLUS فاقد باتری در داخل است ، باید به کابل برق متصل شوید.

نظرات دستگاه برش کلید دلفین :
رمزگشایی و برش تیغه سبک قدیمی HU64: موفقیت نتیجه
از گزنده استفاده کنید و به سبک جدید HU64–3 بنویسید: نتیجه موفقیت

این اولین بار است که واقعاً مثر واقع می شود.
این همیشه به نوعی زودتر شکست خورده است.
مطمئن نیستم که به روزرسانی وجود داشته باشد ، که این کلاهبرداری را انجام داد.

این قفل درب در شرایط بسیار خوبی قرار داشت. واقعاً روان کار می کرد. اضافه کردن هیچ روانکاری

1.5 میلیمتر که دستگاه می گوید توصیه می شود.

...

برای به روزرسانی

www.xhorsevvdi.com



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

KEY TOOL MAX و MINI OBD TOOL ترکیبی عالی برای کار شما است. قفل ساز با این دو دستگاه به معنای واقعی کلمه می تواند هر کاری را به پایان برساند. و کلید هوشمند xhorse برای کلیدهای عملکرد keylessgo است. در اینجا بررسی است:

qashqai 2018 کاملاً با کلید هوشمند xhorse کار کرد

بررسی qashqai 2018 کاملاً با Xhorse Smart Remote کار کرد

حداکثر ابزار کلیدی

بررسی qashqai 2018 کاملاً با Xhorse Smart Remote کار کردبررسی qashqai 2018 کاملاً با Xhorse Smart Remote کار کرد

www.xhorsevvdi.com



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel TPMS Tools یک محصول نماینده دارد ، محکم و جمع و جور Autel MaxiTPMS TS508 ، که یک دستگاه همه کاره است و عملکردهای گسترده ای را انجام می دهد. با انجام توابع اساسی یا پیشرفته یا هر دو با هم ، هنوز کار را سریعتر و هوشمندتر انجام می دهد.

Autel TS508 TPMS می تواند نتایج دقیقی ارائه دهد و استفاده از آن برای اکثر افرادی که دوست دارند روی ماشین خود کار کنند بسیار آسان است. شما دو حالت سرویس خواهید داشت که می توانید حالت سریع و پیشرفته را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، شما را قادر به انجام وظایفی مانند خواندن سنسورهای TPMS ، سنسورهای برنامه ، نگه داشتن زبانه ها در مورد وضعیت سلامتی TPMS و فعال کردن همه سنسورهای شناخته شده TPMS می کند.

Autel TS508 Professional TPMS Tool Review 2020

این مقاله از هفت جنبه مهم بررسی عینی درباره Autel TS508 را انجام می دهد. و بعداً ، اطلاعات بیشتری در مورد مزایا و معایب آن نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

نمای کلی هفت وجهی از Autel TS508

  1. ساخت و ساز

با تلاش فراوان برای ایجاد ابزارهای با دوام و قابل اعتماد ، ابزار Autel TS508 TPMS به خوبی ساخته شده است تا عمر طولانی داشته باشد. از طراحی ارگونومیک با محفظه محکم و روکش لاستیکی بهره می برد. اینها اطمینان حاصل می کنند که به خوبی محافظت شده و می تواند در برابر شرایط سخت کف گاراژ مقاومت کند.

  1. رابط کاربر بصری

ویژگی بارز دیگری که Autel را از مارک های دیگر متمایز می کند این است که سبک ایجاد دستگاه های استفاده آسان را حفظ می کند. ابزار Autel ts508 دارای ناوبری بصری و دستورالعمل های گام به گام روی صفحه است که استفاده از آن آسان است. علاوه بر این ، هر دو پاسخ بصری و شنیداری را برای تأیید عملکرد حسگرها در صورت لزوم فراهم می کند.

  1. سازگاری

تا زمانی که وسایل نقلیه شما به سیستم TPMS مجهز باشند ، این دستگاه عملکرد بهتری نسبت به محصولات مشابه در مارک های دیگر دارد. این شامل وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی است. اما قبل از خرید ، بررسی کنید که آیا سازگار بودن آن با مدل و مدل اتومبیل شما مطابق شکایت برخی افراد است.

  1. عملکرد

یا حالت سریع یا پیشرفته را برای کار با ماشین انتخاب می کنید ، این ابزاری همه کاره است که عاشق آن خواهید شد. حالت سریع عملکردهای اساسی TPMS مانند سنسور اسکن ، سنسور برنامه ، اطلاعات سنسور و روش یادگیری مجدد را انجام می دهد ، در حالی که حالت پیشرفته وظایفی مانند روش یادگیری مجدد نمایشگر ، بررسی سنسور و تشخیص سیستم TPMS ، سنسورهای برنامه MX و انجام موقعیت سنسور را انجام می دهد دوباره یاد بگیرید

اگر می خواهید سنسورها را برنامه ریزی کنید ، باید یکی از روشهای زیر را انتخاب کنید: کپی با فعال سازی ، کپی با OBD ، ایجاد خودکار 1 تا 16 سنسور و کپی با ورودی دستی. همچنین ، می توانید کدهای TPMS را بخوانید / پاک کنید ، شناسه سنسور ECU را بخوانید ، DTC را از ECU بخوانید ، شرایط مطابقت شناسه ECU را بررسی کنید و موارد دیگر.

  1. منوی چند زبانه

چنین گزینه های زبانی به عنوان فرانسوی ، انگلیسی یا اسپانیایی پشتیبانی می شوند. انگلیسی زبان پیش فرض است اما به راحتی می توانید آن را به زبان دلخواه تغییر دهید.

  1. به روزرسانی های نرم افزار مادام العمر

برای استفاده از این واحد در جدیدترین مدلهای اتومبیل ، باید دارای جدیدترین نرم افزار باشید. این بروزرسانی ها برای تمام عمر رایگان و رایگان هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ابزار TPMS را در وب سایت رسمی Autel ثبت کنید و آخرین نرم افزار را از طریق کابل USB برای اتصال با رایانه خود بارگیری کنید.

  1. لوازم جانبی اضافی

این لوازم جانبی اضافی دارد که استفاده از آن را ساده می کند و شامل کابل USB ، کابل OBDII ، کیف حمل ، کتابچه راهنمای کاربر و CD است.

از مزایا و معایب Autel MaxiTPMS TS508 مطلع شوید

مزایای:

  • دارای یک باتری لیتیوم پلیمر قابل شارژ قدرتمند
  • کاربر را قادر می سازد دستی OE ID را به MX وارد کند
  • این دارای 4 گزینه برنامه نویسی سنسور MX برای راحتی است
  • با استفاده از کابل OBD2 برای یادگیری مجدد شناسه سنسور با ماژول TPMS متصل می شود
  • روشهای یادگیری خاص خودرو را نشان می دهد
  • با دو حالت سرویس ، تعمیرات سریعتر و دقیق تر TPMS را ارائه می دهد
  • DTC را از ECU بخوانید و DTC را پاک کنید
  • ساخت و ساز جمع و جور و مستحکم
  • پوشش لاستیکی محافظ برای افزایش طول عمر واحد
  • به روزرسانی نرم افزار رایگان
  • 1 سال گارانتی

معایب:

  • برای به روزرسانی به نوعی کمی تلاش بیشتر لازم است
  • کمی گران تر از محصولات مشابه مارک های مختلف

به طور خلاصه:

ابزار Autel TS508 TPMS تشخیصی برای تکنسین ها ، کارکنان تعمیرگاه ها و علاقه مندان به خودرو مناسب است ، زیرا طیف وسیعی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد و می تواند عملکردهای اساسی و پیشرفته را انجام دهد. از آنجا که در عملکرد بسیار کارآمد است و همراه با به روزرسانی نرم افزار رایگان و یک سال ضمانت است ، خرید آن یک سرمایه خوب است که ارزش پول شما را خواهد داشت. اما ، شما باید اطمینان حاصل کنید که قبل از ساخت و ساز و مدل خودروی شما سازگار است خریدنش

اگر می خواهید ابزارهای Autel Professional TPMS را بخرید ، به وب سایت auteldiag.com خوش آمدید تا نگاهی بیندازید و انتخاب خود را انجام دهید!



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()