نوشته شده توسط : sukabulie

سری تبلت های XTOOL شامل محصولات دو دسته "برنامه نویس کلیدی" و "ابزار تشخیص" است. ابزارهای کلیدی برنامه نویسی مانند X100 Pad3 و X100 Pad2 برای تشخیص اتومبیل در حمایت از خودرو ، تفاوت در این است که X100 Pad3 از تشخیص همه سیستم پشتیبانی می کند در حالی که X100 Pad2 Pro فقط چهار سیستم است. تمام محصولات گروه "ابزار تشخیص" مانند PS90 pro ، A80 H6 و EZ500 از تشخیص اتومبیل پشتیبانی می کنند. یکی از تفاوتهای عمده این است که آیا محصول مشخص شده از تشخیص کامل سیستم پشتیبانی می کند یا خیر. این نیز یکی از دلایلی است که باعث می شود قیمت هر محصول از این دسته متفاوت باشد.

XTOOL Tablet Series Car Diagnosis FIAT V10.40

اکنون ، بیایید اطلاعات دقیق و به روز شده Car Diagnosis FIAT V10.40 را بررسی کنیم

زبانهای پشتیبانی شده: روسی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتغالی ، اسپانیایی ، لهستانی ، انگلیسی ، چینی سنتی ، چینی ساده شده ، ایتالیایی ویتنامی

به روز رسانی:

1. جدیداً مدل سال 2019 500X ، سال مدل 2018 اضافه شده: 500L ، GIULIA ، STELVIO ، سال مدل 2017 STELVIO و مدل اصلی TORO ، 500L ، VIAGIO ، PUNTO EVO ، OTTIMO ، Novo Uno FL ، MOBI ، FREEMONT ، FIORINO QUBO ، Egea / Tipo Sedan / HB / SW ، DUCATO ، DOBLO '، CINQUECENTO / 500/959 ، فیات پاندا ، 500X ، 500 و مدل های دیگر برنامه کالیبراسیون PROXI ، ORC (کیسه هوا)) کالیبراسیون Proxi ، MTA (گیربکس اتوماتیک دستی) پیکربندی Proxi ، درخواست LIN بررسی ، درخواست بررسی خط LIN ، بررسی سنسور اولتراسونیک LIN ، فرمان کنترل نور LED ، آژیر شروع ITM ، حالت تست چرخه انتشار فعال کننده FCM ، برنامه راه اندازی مجدد ECU ، کالیبراسیون ECMProxi ، کالیبراسیون AFLS ، شروع اولیه ABS ، قفل کد VIN کارخانه ، خواندن Proxi ، اجباری یادگیری AF (سوخت هوا) ، بنزین AF اجباری (سوخت هوا) ، الکل AF (سوخت هوا) اجباری ، تزریق 4 جایگزین ، تزریق 3 جایگزین ،تعویض تزریق 2 ، تعویض تزریق 1 ، مقداردهی اولیه EPPM ، پاکسازی سوisf استفاده از TLC ، تعویض انژکتور سیلندر 3 ، تعویض انژکتور سیلندر 2 ، تعویض انژکتور سیلندر 1 ، سنسور اکسیژن 1 مقداردهی اولیه ، محور آینه دید عقب راننده Y فرمان ، محور آینه نمای راننده x فرمان ، تغییر تست موقعیت اهرم (62TE) ، تنظیم مجدد فاز جلو ، تعویض منیفولد ورودی و سایر عملکردهای خاص.

2.1. Newly added 2019 model year 500X, 2018 model year: 500L, GIULIA, STELVIO, 2017 model year STELVIO and original model SEDICI, BRAVO (198), PHEDRA (180), STILO, QUBO, Grande PUNTO, DOBLO ‘, 500, Novo Uno FL, Giulietta, ULYSSE (179) and other vehicles Danger warning lights, roof lights, rear side lights/right light instructions, front side lights/left light instructions, central control lock, central control unlock , Speedometer, tachometer, rear fog light warning light, seat belt warning light, climate control compressor, fuel injector 1, fuel injector 2, fuel injector 3, fuel injector 4, fuel pump relay command, Air conditioning relay control, throttle solenoid valve, air conditioning relay control, air nozzle 1 and other action tests.

3. جدیداً مدل سال 2019 500X ، سال مدل 2018 اضافه شده: 500L ، GIULIA ، STELVIO ، سال مدل 2017 STELVIO و بهینه سازی مدل اصلی FREEMONT، STILO VAN، 300 / MAGNUM / CHARGER (قبل از 2011) / THEMA، Egea-Tipo Sedan -HB-SW ، TORO ، Novo Uno FL ، TOWM & COUNTRY / CARAVAN / VOYAGER ، YPSILON ، GIULIA و سایر اطلاعات نسخه مدل ، خواندن کد ، پاکسازی کد ، خواندن جریان داده ها ، توابع ویژه و سایر ساختارهای پایگاه داده عملکردی.

4. اضافه شدن توابع تشخیص خودکار خودرو و سیستم اسکن خودکار.

اگر می خواهید ابزار حرفه ای اتومبیل Xtool را بخرید ، به وب سایت xtool.co.uk خوش آمدید و خودتان آن را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel MaxiSys MS906BT ابزار تشخیصی است که اسکن OBD همان و قابلیت های تست به عنوان Autel MaxiSys MS906 اسکنر تشخیصی. این دو اسکنر تشخیصی حرفه ای خودرو می توانند کدهای خطا را بخوانند و پاک کنند ، داده های زنده را بخوانند ، کدگذاری ECU ، آزمایش های محرک و سازگاری را انجام دهند. بعلاوه ، تفاوت بین آنها دشوار است زیرا آنها از لحاظ ظاهری ظاهری مشابه دارند.

با وجود شباهت زیاد ، Autel MS906BT دارای برخی از ویژگی ها و ویژگی های اضافی است که MS906 ندارد. برای مثال شما MS906BT می تواند با استفاده از VCI به سیستم OBD خودرو متصل شود ، در حالی که MS906 نمی تواند. علاوه بر این ، کد خوان MS906 از افزودنیهای دوربین بازرسی دیجیتال و اسیلوسکوپ پشتیبانی می کند ، در حالی که MS906 از آنها پشتیبانی نمی کند.

حتی اگر ابزار اسکن MS906BT عملکردهای مشابه Autel MaxiSys MS908 را داشته باشد ، حمل و نقل و استفاده از آن کاملاً کوچکتر و راحت تر است.

نقد و بررسی Autel MaxiSys MS906BT Automotive Diagnostic Tool 2020

فقط آشنایی کلی با Autel MS906BT به دور از شناخت کامل آن است ، بنابراین در قسمت زیر می توانیم شرح کامل آن را از Nine Aspects بررسی کنیم .

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

این یکی از گسترده ترین ابزارهای اسکن اتومبیل است که تا به حال با آن روبرو خواهید شد. این خودرو دارای پوشش استثنایی وسایل نقلیه با بیش از 80 مدل داخلی و اروپایی و آسیایی ساخت و مدل است.

2. صفحه نمایش بزرگ

از یک صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی بهره می برد که کار با آن آسان است. فقط احساس خواهید کرد که از یک تبلت معمولی استفاده می کنید. صفحه نمایش نه تنها بزرگ است بلکه دارای رزولوشن 1024 76 768 است. این بدان معنی است که در همه شرایط نوری نتایج روشنی خواهید گرفت.

3. رابط کاربر بصری

دسترسی به آیکون های روی صفحه لمسی آسان است و به راحتی با لمس عملکرد مورد نظر خود به سرعت پاسخ می دهند. علاوه بر این ، دارای یک منوی چند زبانه است که زبان آموزان مختلف را آسان می کند.

4. پردازنده سریع

با سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته ای سریع ، این یک اسکنر مناسب برای تعمیرگاه های بزرگ گاراژ و تعمیر اتومبیل است. از پردازنده 6 هسته ای قدرتمند Exynos 5260 استفاده می کند که بسیار سریع است.

5. طیف گسترده ای از توابع

این یک ابزار اسکن شگفت انگیز برای تکنسین ها و مکانیک هایی است که به دنبال یک کد خوان پیشرفته هستند که می تواند توابع اساسی ، عملکردهای پیشرفته و توابع ویژه را انجام دهد. برخی از توابع آن شامل کدهای خطای خواندن / پاک کردن ، داده های زنده ، تنظیم مجدد روغن ، کدگذاری ECU ، سرویس DPF ، EPB ، BMS ، تطبیق و بسیاری موارد دیگر است.

6. پشتیبانی پیشرفته

دلیل دیگر اینکه این ابزار اسکن سایر اسکنرهای سطح بالای بازار را شکست می دهد این است که از پشتیبانی همه جانبه برخوردار می شوید. اتصال Wi-Fi به کاربر اجازه می دهد تا با سایر تکنسین ها ارتباط برقرار کند یا تعمیرات و نکات تأیید شده را به صورت آنلاین بررسی کند. و اگر می خواهید مستقیماً با سازنده تماس بگیرید ، می توانید از ویژگی ثبت اطلاعات تعاملی استفاده کنید.

7. باتری لیتیوم-پلیمر قابل شارژ داخلی

این یک ابزار اسکن قدرتمند است که باتری خود را دارد. باتری لیتیوم-پلیمر 10 ، 0000 میلی آمپری 3.7v داخلی دو برابر ابزار اسکن MS906 است. 14 ساعت استفاده مداوم و بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می کند.

8. جمع و جور و قابل حمل

با ابعاد 25.6 x 16.7 x 7.4 اینچ ، MS907BT یک باتری بسیار جمع و جور و راحت برای حمل یا استفاده است. همچنین وزن آن 19.25 است که در مقایسه با سایر اسکنرهای این رده کاملاً سبک است.

9. ضمانت یک ساله

سازنده همچنین با 12 ماه ضمانت به کاربر پیشنهاد می دهد. این به خریدار اطمینان می دهد که کالای با کیفیتی را دریافت می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل ، در بازگشت اسکنر آزاد است.

حتی اگر Autel MS906BT یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان از آن صرف کرده اند ، بازهم دارای معایبی است. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر دو معایب وجود دارد:

1. به روز رسانی محدود. یکی از چالش های استفاده از این ابزار اسکن این است که شما باید پس از یک سال هزینه به روزرسانی ها را پرداخت کنید. این با توجه به قیمت اولیه و کیفیت ابزار اسکن بسیار ناامید کننده است. این می توانست یک به روزرسانی مادام العمر باشد.

2. مشکلات سازگاری با تیم پشتیبانی Autel در تماس باشید و ببینید آیا کد خوان با ساخت و مدل خودروی شما سازگار است یا خیر.

به طور خلاصه:

Autel MS906BT گزینه ای ایده آل برای کسانی است که در جستجوی یک ابزار اسکن پیشرفته تر با قیمت فوق العاده هستند. این نه تنها می تواند اساسی ترین توابع را انجام دهد ، بلکه تعدادی از توابع پیشرفته مانند کدگذاری ECU و ثبت اطلاعات را نیز انجام می دهد. این باعث می شود که این کار برای مکانیک های حرفه ای و همچنین یک DIYer که مدل های مختلف اتومبیل را اداره می کند و همچنین می تواند به آنها کمک کند تا با مشکلات کوچک اتومبیل خود کنار بیایند و صرفه جویی زیادی در وقت و زمان داشته باشد ، مناسب باشد.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

سلام بچه ها! خیلی خوشحالم که مثل همیشه دستورالعمل های به روز شده برای ابزارهای Autel Scan را روی وسایل نقلیه به اشتراک می گذارم . من اخیراً فهمیدم که Autel Maxicheck Pro می تواند در وسایل نقلیه با ترمز ABS خونریزی OBD2 خودکار انجام دهد.

من به موقعیتی برخوردم که فکر می کردم ممکن است ماژول ABS من هوا در آن گیر کرده باشد و همه جا آنلاین همه گفتند که یک اسکنر GM Tech II را برای انجام خونریزی خودکار تعریف می کند و همه به صورت آنلاین نشان می دهند که خونریزی می شود اما همه آنها برای انجام این فرآیند ، یک اسکنر گران قیمت و گران قیمت تهیه کرده است.

سعی کردم ماژول ABS را فعال کنم تا هوا را از کامیون ترمز درام عقب نیم تنه GMC Sierra 2006 خود خارج کنم. اما در واقع در ماژول ABS هوا وجود داشت و من نمی توانستم پدال را برگردانم ، به نوعی در این مسئله گیر کردم. اما خوش شانس هستم که این ابزار را از auteldiag.com خریداری کرده ام ، این مشکل با موفقیت برطرف شد.

بیایید با هم ببینیم چگونه این کار را انجام می دهیم! مراحل خاص به شرح زیر ارائه می شود.

روشهای عملیاتی خاص:

لطفاً بخاطر بسپارید که ماشین را با استفاده از کابل OBDII به MaxiCheck Pro متصل کرده و قبل از این کار ترمز خودکار را روشن کنید.

رفتن به [ABS / SRS] >> [USA] >> [GM]

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

سپس ، صفحه پیام "تاریخ پردازش ، لطفاً منتظر بمانید" را فوری می کند.

خیلی زود می آید که به صفحه بعدی بروید تا سال مدل خودروی خود را انتخاب کنید و نوع آن را انتخاب کنید.

به یک دلیل ، باید یک نکته را ذکر کنم ، وقتی اسکن نور موتور بافته شده را انجام می دهید ، به طور خودکار وسیله نقلیه را شناسایی می کند ، اما وقتی این معامله ABS را انجام می دهید ، باید تمام اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه را به صورت دستی پاسخ دهید.

بنابراین مال من یک کامیون سبک GMC است ، بگذارید شماره 2 روی صفحه را انتخاب کنم.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

پس از آن ، از شما می خواهد که نوع تهویه مطبوع اتومبیل خود را انتخاب کنید.

در اینجا ، من کامیون دوم را انتخاب می کنم.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

در مورد وزن ناخالص خودرو ، اولی متناسب با کامیون من است.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

بعد ، از شما می خواهد سیستم ترمز وسیله نقلیه خود را انتخاب کنید. برای حرکت روی [ترمزهای عقب درام] کلیک کنید.

دو گزینه در صفحه "Control Unit" نمایش داده می شود. اولی را انتخاب کنید.

سپس وارد "منوی عملکرد" ​​می شود که پنج گزینه در آن لیست شده است.

[حرکت ویژه] و [خونریزی خودکار] را برای حرکت انتخاب کنید.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

برای شروع کار ، در صفحه "خونریزی خودکار" ، [ادامه] >> [شروع] >> [بله] را فشار دهید.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

ترمز را نگه دارید و چندین بار پدال را خاموش کنید. صفحه به شما پیام "بدون DTCs ، خودکار خونریزی انجام شده" را می گوید.

راهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABSراهنمای ترمزهای Autes MaxiCheck Pro GMC Sierra 2006 Auto Bleed ABS

خوب ضربه بزنید و سپس به صفحه اصلی این ابزار برگردید.

تبریک می گویم! آره کامیون من با این ترمزهای خودکار خونریزی ABS کد خطایی ندارد.

با تشکر از شما برای به روز رسانی فناوری من با ما باشید. شما می توانید یکی را از وب سایت auteldiag.com تهیه کنید



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

آیا پژو 406 2004 من جایگزین bsi شده ام با ماشین ecu جدید کلیدهای عالی برنامه را شروع می کند ، اما نمی توان کنترل از راه دور بیش از 7 نوع کنترل از راه دور با 433 مگاهرتز را برای کلیدهای اتومبیل psa برنامه ریزی شده اما بدون ریموت همگام سازی نکرد.

چگونه می توان کلید ریموت را همگام سازی نکرد Peugeot 406 2004؟

نکات:

من com2000 را تغییر دادم چون فکر می کنم گیرنده شانس ندارد

سعی کرد با فشار دادن 10 کلید در 10 ثانیه همگام سازی شود بدون شانس

قفل مرکزی با کلید از در خارج و داخل خوب کار می کند

نیاز به کمک دارید که کدام راه دور کار می کند و چگونه همگام سازی می شود

ترانسپوندر را تغییر داد اما تراشه ID46 تراشه خارجی آن از راه دور ساخته نشده است.

چطور انجام دادن:

داده های کنترل از راه دور نیز در سال 7936 ثبت شده است. یک کنترل از راه دور از xhorse یا keydiy اضافه کنید

شما به یک قطعه اصلی از راه دور خیر نیاز دارید. 6554.RA یا معادل آن اگر ابزاری برای خواندن دارید باید از راه دور کد شبکه 04DA را انتقال دهد.

اخیراً یکی انجام شده است. ریموت فوق العاده بی سیم کار نمی کند. اما یکی که نیمه فوق العاده از راه دور کار کرده است . مثل اینکه یادم نیست کدام سریال xhorse است ، فردا بررسی می کند. اما چیزی که می تواند فقط چند نوع تراشه ایمو مانند 7–10 (7935 ، 7936 و سایر موارد) را تقلید کند ، من معتقدم که این اولین تلاش xhorse برای ریموت جهانی بود. من فقط آن را از طریق تشخیص برنامه ریزی کردم ، سپس مانند یک مرد دیوانه همه دکمه ها را فشار می دادم ، چراغ را خاموش می کردم و بعد از 1-2 دقیقه BAM و ریموت شروع به کار می کردم. مطمئن شوید که آن را با VVDI تولید کرده اید ، نه یک ابزار کلیدی و اطمینان حاصل کنید که به شما می گوید از راه دور با تراشه NXP استفاده کنید ، پس مطمئن شوید که نوع مناسبی است.

کلید ماشین از راه دور 433 مگاهرتز:

PEUGEOT 406 2002 Transponder PHILIPS Crypto2 ID46 JMA TP12، TPX4 PCF7941 یا کلید PCF7936

PEUGEOT 407 2004 Transponder PHILIPS Crypto2 ID46 JMA TP12 TPX4 PCF7941 یا کلید PCF7936

https://www.xhorsevvdi.com/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

این مقاله به طور عمده روش نحوه استفاده از Autel MaxiSys MS908S Pro ، یکی از پیشرفته ترین ابزارهای تشخیصی Autel ، برای انجام به روزرسانی و ثبت باتری BMW را نشان می دهد.

قبل از مراحل کار ، بیایید با دانش سیستم مدیریت باتری (BMS) BMW آشنا شویم ، که یک مفهوم بسیار مهم در مورد باتری ماشین است.

The BMS is an electronic system that manages the rechargeable battery by protecting that battery from operating outside of a safe operating area, monitoring its state, calculating secondary data, reporting that data, controlling its environment, authenticating and balancing in the computer in this BWM is constantly monitoring the battery into charging cycles. It will charge differently as the battery decays through time but the computer has to know what the cold cranking amps are of the battery, the style of battery and sometimes even the serial number of the battery to be able to manage that system.

BMW has six different options for co-current amps for reserving capacity even changing from a lead-acid to an AGM battery.

اکنون قصد داریم آن را از باتری اسید سرب قدیمی آن به AGM تبدیل کنیم. باتری AGM مزایای زیادی دارد. این فقط الکترونیکی و لوازم اضافی را خیلی بهتر کنترل می کند.

پیش بروید و به آن AGM قدم بگذارید نه تنها ظرفیت ذخیره شده بیشتری دارید بلکه عمر باتری نیز طولانی تر خواهد شد.

اکنون ، ما به روند ارتقا و ثبت نام باتری BWM با Autel MS908S Pro می پردازیم.

راهنمای گام به گام:

نمایه خودرو را تأیید کنید.

مدل اتومبیل برای این آزمایش BWM 335i N54 2008 است.

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

بله را انتخاب کنید تا ارتباط وسیله نقلیه برقرار شود.

ارتباط با اتومبیل به دلیل علامت گذاری سبز در VCI در حال انجام است. این بدان معناست که VCI در حال برقراری ارتباط با اتومبیلی است که با تبلت ارتباط برقرار می کند.

فقط چند ثانیه صبر کنید زیرا دستگاه به طور خودکار به جلو حرکت می کند:

بارگیری داده های سیستم -> خواندن اطلاعات واحد کنترل -> ورود به "منوی اصلی"

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

"برنامه نویسی" را انتخاب کنید >> اطلاعات خودرو را دوباره شناسایی کرده و برای ادامه تأیید را فشار دهید

سپس دستگاه از شما س ifال می کند که آیا واحدهای کنترل تعویض شده اند یا خیر.

اگر واحدهای کنترل اتومبیل خود را تعویض نکردید ، NO را انتخاب کنید.

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

"اصلاحات / تبدیل ها" را انتخاب کنید. این برنامه به رابط کاربری همه گزینه های تبدیل باتری که قرار است انجام دهیم ، وارد می شود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که باتری AGM را درون آن قرار می دهیم ، بنابراین متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی در مورد اصلاح و تبدیل وجود دارد ، اما همه آنها باتری نیستند.

تمام کاری که ما باید انجام دهیم تمرکز روی صفحه باتری است که اولین باتری است.

”Retrofit 90 Ah AGM battery” (دقیقاً متناسب با ماشین آزمایش شده در اینجا)

ما یک "برنامه اقدامات" را خواهیم دید.

این ماده می گوید که عناصر سفارش خودرو "باتری A090 AGM 90 Ah plant" اضافه شده است و ما یک باتری اسید Led معمولی 90 Ah را حذف کردیم.

Autel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نامAutel MaxiSys MS908S Pro BMW باتری ارتقا و ثبت نام

همین! با تشکر برای خواندن این مقاله فنی و امیدوارم که کمک کند.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

عملکرد تاریخچه خودرو Autel MaxiCOM MK908 & Autel MaxiCOM MK908P در برنامه مدیر فروشگاه است ، سوابق مربوط به سابقه آزمایش خودرو را ذخیره می کند و تمام اطلاعات را در یک لیست جدول بررسی آسان نمایش می دهد ، که می توانید جزئیات خلاصه شده را مشاهده کنید و سایر اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید در مورد وسیله نقلیه آزمایش و ورود به سیستم تشخیصی و غیره

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

این ویژگی همچنین دسترسی مستقیم به وسیله نقلیه قبلاً آزمایش شده را فراهم می کند و اجازه می دهد بدون انجام شناسایی مجدد خودرو ، یک جلسه تشخیصی را دوباره راه اندازی کنید.

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

چگونه می توان یک جلسه تست برای وسیله نقلیه ضبط شده فعال کرد؟

1. از فهرست اصلی Autel MK908 / MK908P روی برنامه "Shop Manager" ضربه بزنید.

2. "سابقه خودرو" را انتخاب کنید.

3. روی دکمه "Diagnostics" در پایین ضربه بزنید: تصویر کوچک مورد ضبط شده وسیله نقلیه.

4. با ضربه زدن روی تصویر کوچک ، یک مورد ضبط وسیله نقلیه را انتخاب کنید.

5- برگه ثبت سوابق آزمایشی نمایش داده می شود ، اطلاعات ثبت شده وسیله آزمایش ضبط شده را بررسی کرده و روی دکمه "تشخیص" در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

6. صفحه تشخیص دستگاه نمایش داده می شود ، اکنون یک جلسه تشخیص جدید فعال شده است.

برگ سوابق تست تاریخی خودروی آزمایش شده ، یک فرم داده دقیق است که شامل کلیه اطلاعات عمومی خودرو مانند سال خودرو ، ساخت و مدل و غیره است و کدهای مشکل تشخیصی بازیابی شده از جلسات آزمون قبلی و همچنین سایر خدمات جزئیاتی که می تواند توسط خود تکنسین به صورت دستی اضافه شود.

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

چگونه می توان برگه سوابق آزمون تاریخی را ویرایش کرد؟

1. از فهرست اصلی Autel MK908 / MK908P روی برنامه "Shop Manager" ضربه بزنید.

2. "سابقه خودرو" را انتخاب کنید.

3. تصویر بندي سابقه خاص خودرو را از بخش اصلي انتخاب كنيد. برگه سابقه تست تاريخي نشان داده مي شود.

4. برای شروع ویرایش روی دکمه "ویرایش" ضربه بزنید.

5. برای وارد کردن اطلاعات مربوطه ، روی هر مورد ضربه بزنید یا فایلها و تصاویر پیوست را اضافه کنید.

[توجه: شماره VIN وسیله نقلیه یا مجوز و حساب اطلاعات مشتری به طور پیش فرض با هم مرتبط هستند. با اضافه کردن یکی از اطلاعات ، مورد دیگر در برگه ثبت به طور خودکار مرتبط می شود ، البته به شرطی که مورد بعدی وجود داشته باشد.]

6. روی "افزودن" به "مشتری" ضربه بزنید تا برگه سوابق آزمون تاریخی را به یک حساب مشتری موجود مرتبط کنید ، یا یک حساب کاربری جدید جدید را اضافه کنید تا با سوابق آزمایش خودرو در ارتباط باشد.

7. برای ذخیره برگه ضبط شده به روز شده ، روی "تمام شد" ضربه بزنید یا برای خروج بدون ذخیره روی "لغو" ضربه بزنید.

عملکرد یادداشت های تاریخچه به شما امکان می دهد سوابق صوتی و ویدئویی ، یادداشت های متنی و عکس ها را اضافه کنید ، تا گزارش های کاری چندرسانه ای را برای حساب مشتری مرتبط نگه دارید ، که می تواند هنگام کار با مشتریان تکراری بسیار مفید باشد.

یادداشت برداری برای هر وسیله نقلیه سرویس شده برای هر مشتری ، شما را همیشه در مسیر کسب و کار و به خوبی سازماندهی خواهد کرد.

چگونه به یادداشت های تاریخ دسترسی پیدا کنیم؟

1. از فهرست اصلی Autel MK908 / MK908P روی برنامه "Shop Manager" ضربه بزنید.

2. "تاریخچه خودرو" را انتخاب کنید.

3. موردی را برای سوابق تاریخچه وسیله نقلیه انتخاب کنید تا برگ سوابق آزمون تاریخی باز شود.

4. روی دکمه "یادداشت های تاریخچه" در نوار بالا ضربه بزنید. اکنون صفحه یادداشت های تاریخ نمایش داده می شود.

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

چگونه می توان یک یادداشت را در یادداشت های تاریخ اضافه کرد؟

1. به "یادداشت های تاریخچه" دسترسی پیدا کنید.

2. روی دکمه "افزودن یادداشت" ضربه بزنید. یک پنجره ویرایش نمایش داده می شود.

3. برای وارد کردن عنوان یادداشت ، روی نوار عنوان ضربه بزنید.

4- برای ویرایش یادداشت یا یادداشت نوشتاری ، روی فضای خالی زیر ضربه بزنید.

5- یک دکمه عملکرد در بالا انتخاب کنید تا پرونده ها را به هر شکلی که انتخاب می کنید اضافه کنید.

6. برای ذخیره یادداشت ، روی "ذخیره" ضربه بزنید ؛ برای خارج شدن بدون صرفه جویی ، روی "صرف نظر کردن" یا "لغو" ضربه بزنید.

دکمه های عملکرد در یادداشت های تاریخچه

چگونه از عملکرد تاریخچه خودرو Autel MK908 / MK908P استفاده کنیم؟

س questionsالات بیشتری در مورد اسکنر تشخیصی Autel MK908 & Autel MK908P ، لطفا با ما تماس بگیرید: https://www.auteldiag.com/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

Autel MaxiCom MK808 Automotive Diagnostic Tool یک گزینه ایده آل برای آن دسته از دارندگان فروشگاه های اتومبیل یا مکانیک حرفه ای است که به دنبال یک ابزار اسکن OBD2 مقرون به صرفه ، با کاربرد آسان و قابل اعتماد هستند. از آنجا که ترکیبی از ابزار اسکن Autel MaxiDiag ELite MD802 و Autel MaxiCheck Pro است ، Autel MK808 شیک ، قابل حمل است و عملکردهای اساسی و پیشرفته را پوشش می دهد. این باعث می شود که این یک ابزار عالی برای DIYers و مکانیک های حرفه ای و همچنین تکنسین ها باشد. علاوه بر این ، MK808 با پوشش دادن بسیاری از وسایل نقلیه و ارائه نتایج سریع ، همچنین با پردازنده چهار هسته ای سریع کار می کند و دارای حافظه 32 گیگابایتی بزرگ است.

Autel MaxiCOM MK808 Automotive Diagnostic Tool Review 2020

پس از معرفی عمومی Autel MK808 ، ما می توانیم توصیف همه جانبه آن را از Nine Aspects بررسی کنیم.

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

اولین چیزی که تحت تأثیر اسکنر Autel Maxicom MK808 قرار خواهید گرفت این است که دارای پوشش وسیع خودرو است. این دستگاه با اکثر وسایل نقلیه OBD2 تولید شده از سال 1996 و جدیدتر سازگار است. این دستگاه در سال 1996 ، مستقر در ایالات متحده ، 2000 خودروی مستقر در اتحادیه اروپا و جدیدتر فعالیت می کند. برخی از مارک های اتومبیل که این خودرو را پوشش می دهد شامل جگوار ، بوگاتی ، سوزوکی ، پورشه ، مزدا ، آئودی ، جنرال موتورز ، تویوتا ، فورد ، بی ام و ، میتسوبیشی ، سوبارو ، هوندا ، شورولت و غیره است.

2. رابط کاربر بصری

استفاده از این ابزار اسکن نسیم است. هیچ دکمه ای برای فشار دادن یا کابل برای اتصال وجود ندارد. Wi-Fi فعال است و در صفحه LCD بزرگ 7 اینچی همه عملکردها به راحتی قابل دسترسی هستند. صفحه نمایش ترد است و به راحتی کدهای آن را می خوانید یا پاک می کنید. علاوه بر این ، از یک منوی چند زبانه برخوردار است که به شما امکان می دهد برای استفاده آسان به یک زبان انتخابی تغییر دهید.

3. طراحی جمع و جور و براق

چه در زیر کاپوت و چه در اتومبیل خود کار کنید ، این ابزار اسکن هرگز برای شما سنگین نخواهد بود. به لطف طراحی جمع و جور و براق آن که به راحتی قابل استفاده و استفاده است. بعلاوه ، نگهداری دستگاه پس از استفاده آسان است زیرا در جعبه ابزار یا حتی کوله پشتی شما جای می گیرد. اما مجبور نیستید که آن را در کوله پشتی نگه دارید زیرا دارای کیف حمل مخصوص و محکم و بادوام است.

4. سریع و قابل اعتماد

چه کسی اسکنر سریع و مطمئن نمی خواهد؟ اسکنر تشخیصی Autel Maxicom MK808 بسیار سریع و قابل اعتماد است. این سیستم عامل دارای سیستم عامل Android 4.4.4 با پردازنده چهار هسته ای سریع c-cortex A-9 است. این امر باعث می شود کار یک مکانیک یا تکنسین مشغول به همان سرعتی باشد که او قادر است مشکل را خیلی سریع تشخیص دهد.

5. طیف گسترده ای از توابع

این یک کد خوان سطح ورودی نیست. این توابع اساسی را ارائه می دهد اما همچنین دارای برخی از توابع پیشرفته و ویژه نیز هست. می توانید از آن برای خواندن یا پاک کردن کدهای خطا ، انجام تنظیم مجدد روغن ، مشاهده داده های زنده یا انجام خدمات ویژه استفاده کنید. همچنین ، تمام عملکردهای OBD2 را انجام می دهد و عملکردهای خاصی مانند سرویس BMS ، تنظیم مجدد EPB ، سرویس TPMS ، SAS ، IMMO ، سرویس DPF و خونریزی ترمز ABS را انجام می دهد. علاوه بر این ، این کد خوان توانایی تشخیص همه سیستم ها مانند سیستم ترمز ، سیستم انتشار ، سیستم نور ، سیستم سوخت ، ABS ، موتور ، SRS ، سیستم برف پاک کن ، انتقال و غیره را دارد.

6. اتصال بی سیم

یکی از لذتهای استفاده از این اسکنر تشخیصی اتومبیل آسان بودن اتصال و به روزرسانی آن است. این دارای اتصال بی سیم است که باعث می شود راحت باشد زیرا می توانید از راه دور از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که با اتصال Wi-Fi همراه است و نه Bluetooth VCI. با استفاده از این عملکرد می توانید کدهای خطا را بخوانید یا پاک کنید در حالی که روی نیمکت نشسته اید و لزوماً در اتومبیل نیست.

7. زمان اجرای عالی

انرژی اسکنر Autel Maxicom MK808 توسط یک باتری لیتیوم-پلیمر 3200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. باتری از طریق منبع تغذیه 5 VDC شارژ می شود. علاوه بر این ، زمان اجرای عالی 4.5 ساعت استفاده مداوم را برای کاربر فراهم می کند. این بدان معناست که شما قبل از شارژ مجدد دستگاه از آن در چندین وسیله نقلیه استفاده خواهید کرد.

8. به روز رسانی اینترنت

اگر مدل اتومبیل جدیدی را خریداری کرده اید و می خواهید این ابزار را به روز کنید ، دیگر جای نگرانی نیست. ابزار اسکن MK808 یک سال بروزرسانی رایگان را در اختیار خریدار قرار می دهد. گرچه نوشته شده است که سازنده به روزرسانی های مادام العمر را به صورت رایگان ارائه می دهد و این مورد نیست. پس از یک سال ، شما باید هزینه به روزرسانی ها را پرداخت کنید یا فقط دستگاه را بدون به روزرسانی آن استفاده کنید.

بیایید مزایا و معایب Autel MK808 را ببینیم

مزایای:

1. نمایش داده های زنده در متن ، نمودار و آنالوگ

2. پشتیبانی از توابع IMMO

3. تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان (SAS)

4. پشتیبانی مجدد سنسور TPMS

5. لنت ترمز دستی را پس از تعویض دوباره یاد بگیرید

6. بازنشستگی مسافت پیموده شده خدمات و فواصل سرویس

7. پشتیبانی از ثبت باتری و تنظیم مجدد آن

صفحه LCD 8.7 اینچی

9. سیستم عامل Android 4.4.4

10. پردازنده Cortex-A9 (1.5 گیگاهرتز)

11. Wi-Fi فعال و حافظه 32 گیگابایتی

12. کدها را بخوانید و پاک کنید

معایب:

1. ممکن است با برخی از مدل ها و مدل های خودرو سازگاری داشته باشد

2. از برنامه نویسی کلیدهای جدید پشتیبانی نمی کند

3. با به روزرسانی های مادام العمر رایگان همراه نیست

به طور خلاصه:

اسکنر Autel Maxicom MK808 یک اسکنر عالی برای دارندگان فروشگاه های خودرو ، علاقه مندان جدی به DIY و تکنسین های حرفه ای است. این ویژگی ها و توابع زیادی برای ارائه دارد اما با قیمتی مقرون به صرفه یا می توان گفت بسیار بی نظیر فروخته می شود. استفاده از آن آسان ، سریع ، قابل اعتماد ، دقیق و دارای پوشش وسایل نقلیه بزرگ است. علاوه بر این ، خریدار یک سال به روزرسانی رایگان و یک سال گارانتی دریافت می کند. با استفاده از این اسکنر تشخیصی ، برای مراجعه به نمایندگی اتومبیل برای مشکلات کوچک اتومبیل ، هزینه زیادی صرفه جویی خواهید کرد. می توانید اتومبیل را خودتان بررسی کنید و برخی از مشکلات آسان اتومبیل را به راحتی حل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

از آنجا که Autel AutoLink AL619 قادر به بازیابی کد اختصاصی ، عمومی و معلق در تولید کننده است ، بدون شک یک کد خوان همه کاره با چنین توانایی قدرتمندی در تشخیص و پاک کردن سیستم ترمز ضد قفل و سیستم مهار ایمنی است. این دو ویژگی ایمنی بسیار مهم برای هر خودرویی است. AL619 به غیر از ارائه یک نمایش بصری با LED ، صداهای صوتی را نیز ارائه می دهد. این تکنیک صوتی داخلی هنگام اسکنر و تعمیر کامل اسکنر به کاربر اطلاع می دهد.

علاوه بر این ، با طیف گسترده ای از وسایل نقلیه سازگار با OBD1 ، OBD2 و CAN سازگار است. این شامل بیش از 50 مارک خودرو از آسیا ، اروپا و بازار داخلی است. این یک طراحی جمع و جور و سبک است زیرا فقط 4.1 در 1.5 در 7.8 اینچ اندازه دارد. با استفاده از این دو ویژگی ، این یک کد خوان تشخیصی قابل استفاده ساده و قابل حمل است.

علاوه بر این ، این ویژگی پیام رسانی IM را دارد که به کاربر توانایی دریافت فیدهای داده زنده و توانایی بررسی انتشارات وضعیت را می دهد.

بنابراین می توان گفت ، Autel AL619 طیف گسترده ای از عملکردها مانند بازیابی اطلاعات خودرو ، بازیابی و پاک کردن کدها را در ABS & SRS ، مشاهده داده های قاب منجمد و خواندن ، ذخیره و پخش جریان زنده داده ها را انجام می دهد.

Autel AutoLink AL619 Code Reader Review 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، می توانیم شرح همه جانبه آن را از شش جنبه بررسی کنیم.

1. پوشش وسایل نقلیه گسترده

یکی از دلایل اصلی اینکه چرا افراد از یک ابزار اسکن اولیه به یک کد خوان پیشرفته تر می رسند ، پوشش دادن وسایل نقلیه بیشتر و انجام طیف وسیعی از وظایف است. اسکنر Autel AL619 خودروهای OBD1 ، OBD2 و CAN را پوشش می دهد. این شامل بیش از 50 مارک خودرو - وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی است. برخی از مارک های اتومبیل که Autel AL619 بر روی آنها کار می کند شامل مرسدس ، پژو ، جگوار ، فورد ، BMW ، GM ، میتسوبیشی ، هوندا ، هیوندای ، سوبارو ، VW ، لندرور و غیره است.

2. قابلیت اطمینان

اگر به دنبال یک ابزار اسکن قابل اطمینان هستید ، کد خوان Autel AL619 ابزاری عالی برای شماست. این اسکنر نه تنها قابل اعتماد است بلکه بسیار دقیق نیز می باشد. بنابراین ، با استفاده از این اسکنر اطمینان حاصل خواهید کرد که هر بار که چراغ موتور چک یا چراغ SRS روشن می شود ، نتایج دقیق دریافت می کنید. علاوه بر این ، اسکنر دارای یک صفحه نمایش صوتی و LCD داخلی است که کار مکانیک را ساده می کند.

3. طیف گسترده ای از توابع

خواه بخواهید عیب های موجود در ترمزهای ضد قفل ، سیستم های مهار اضافی و سیستم های کیسه هوا را تشخیص دهید ، این دستگاه به کمک شما می آید. همچنین ، می تواند برای خواندن ، ذخیره و پخش جریان های داده زنده استفاده شود. سایر عملکردهای مهم شامل خاموش کردن چراغ چک موتور ، پاک کردن کدها و تنظیم مجدد مانیتورها است. این چیزی فراتر از یک خواننده کد اساسی است و می تواند برای طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار گیرد.

4. رابط کاربری بصری

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این کد خوان دارای ویژگی های آسان برای استفاده است. این یک صفحه نمایش بزرگ LCD رنگی دارد که اطلاعات شناسایی شده از سیستم رایانه اتومبیل شما را نمایش می دهد. صفحه LCD اجازه می دهد تا نتایج حتی در مناطق کم نور نیز خوانده شود. این صدا داخلی است که به شما کمک می کند تا نتایج را از دست ندهید. در حالی که دکمه های کاملاً مشخص شده ، استفاده از دستگاه را حتی برای مبتدیان نیز ساده می کند. با منوی چند زبانه آن می توانید به زبانی بروید که با آن مشکلی ندارید.

5. کیفیت بالا و ارزش زیبایی

Autel AL619 کاملاً طراحی شده و برای چشم بسیار جذاب است. علاوه بر این ، به دلیل سرعت انعطاف پذیری بالا ، قابلیت اسکن عالی را دارد. با ترکیب این دو ویژگی ، اسکنر تشخیصی AL619 را از نظر عملکرد بسیار مطمئن و کارآمد می کند.

6. اسکنر مناسب بودجه

حتی اگر این اسکنر دارای ویژگی های اضافی باشد که آن را برای تکنسین ها و همچنین مکانیک ایده آل می کند ، با قیمت بسیار خوبی به فروش می رسد. بنابراین ، ویژگی های اضافی دریافت می کنید که در یک ابزار ساده و قابل اعتماد در کد خوان های اساسی یافت نمی شوند. علاوه بر این ، استفاده از آن بسیار آسان است و همراه با به روزرسانی مادام العمر رایگان است.

در مورد اطلاعات اصلی Autel AL519 چطور؟

با ALL 1996 و سایر وسایل نقلیه جدیدتر قابل استفاده است.

سازگار با وسایل نقلیه داخلی ، اروپایی و آسیایی.

کدهای سیستم ABS / SRS را بر روی مدلهای اصلی که در سال 1996 یا بعد ایجاد شده اند شناسایی می کند.

اطلاعات وسیله نقلیه (VIN ، CIN و CVN) را می خواند.

کدهای عمومی (P0 ، P2 ، P3 و U0) ، خاص تولید کننده (P1 ، P3 و U1) و کدهای معلق را بازیابی می کند.

کارت حافظه TF برای پشتیبان گیری از داده ها و به روزرسانی های نرم افزار.

چراغ های خطای نشانگر سوf عملکرد (MIL) و ABS / SRS را خاموش می کند ، کدها را برداشته و مانیتورها را مرتب می کند.

اسکن ها داده های زنده PCM و سنسورهای زنده را جمع آوری و بازیابی می کنند.

مزایا و معایب Autel AL519 را با هم بررسی کنید:

مزایای:

1. این یک محصول ضروری برای حرفه ای ها است. Autel یک توسعه دهنده پیشرفته است بنابراین ابزارهای حرفه ای و قابل اعتمادی را تولید می کند که قیمت مناسبی دارند.

2. رابط کاربری آسان برای استفاده از دکمه. به راحتی می توانید سیستم ترمز ضد قفل و کدهای سیستم مهار اضافی را بخوانید و تمیز کنید. شرح هر کد نیز نشان داده شده است بنابراین به تشخیص مشکلات کمک می کند

3. ارزان است این اسکنر دقیقاً مانند اسکنرهای دیگر بسیار گران تر کار می کند. یک انتخاب عالی برای کسانی که می خواهند پس انداز کنند و یک محصول مفید دریافت کنند

4. این یک صفحه نمایش رنگی عالی دارد

5. عملیات را سریع انجام می دهد زیرا استفاده از ابزار اسکن سریع و آسان است

معایب:

این محصول مانند هر محصول دیگری جنبه های خوب و بدی دارد.

به طور خلاصه:

به عنوان یک اسکنر مفید با قیمت مناسب ، Autel AL619 برای همه افرادی که دارای خودروهای 1996 و جدیدتر هستند مناسب است. این می تواند سیستم های ABS و SRS را بررسی کند ، کدها را بخواند و پاک کند و غیره. این اسکنر در هزینه و وقت شما صرفه جویی می کند زیرا شما می توانید به سرعت و با استفاده از آن ماشین خود را سریعاً چک کنید و به سرعت بسیاری از مشکلات اتومبیل را برطرف کرده و مالک را راضی نگه دارید.

صادقانه بگویم ، اگر می خواهید از یک کد خوان اولیه به یک ابزار حرفه ای تر اسکن اتومبیل با قیمت مناسب برسید ، اسکنر Autel AL619 برای شما مناسب است. این اسکنر محکم ساخته شده و از نظر عملکرد بسیار قابل اعتماد است. از این ویژگی می توان به راحتی از صفحه نمایش LCD ، دکمه هایی با برچسب واضح و منوی چند زبانه استفاده کرد. این ابزار بیش از 50 مارک خودرو را پوشش می دهد و می تواند به روز شود. این برای DIYers ، تکنسین ها و صاحبان مغازه های تعمیر خودرو مناسب است. بنابراین انتخاب خود را بسته به نیازهای عملی شخصی انجام دهید. این مقاله مروری در هنگام خرید کد خوان AUTEL به شما کمک خواهد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

ابزارهای حرفه ای Xtool فعالیت فلش فروشی خود را در روز جهانی خرید "11.11" آغاز می کنند. در این بازه زمانی خرید دیوانه وار محدود ، از همه مشتریان ، اگر می خواهید کمترین قیمت را برای محصولات با کیفیت بهتر در کل سال بپردازید ، خوش آمدید به Xtool.co.uk 11.09–11.18 بیایید.

ابزارهای OBD را که می خواهید قبلاً خریداری کنید به سبد خرید اضافه کنید یا مستقیماً سفارش دهید ، پول را پرداخت کنید و سپس ابزار را با خوشحالی به خانه برسانید.

می توانید پیش نمایش تمام این محصولات 11.11 در فروش را در ستون " 11.11 فروش " از وب سایت xtool.co.uk داشته باشید.

با بیرون آمدن فعالیت تبلیغاتی ، این محصولات مقرون به صرفه تر خواهد بود یا می توان گفت به ترتیب با قیمت بی نظیر ، حتی تا 60٪ تخفیف دارند.

این فعالیت تبلیغاتی شامل بسیاری از محصولات نمایندگی فروش گرم در چندین دسته OBD2 مانند "برنامه نویس کلید Xtool ، ابزار تشخیص Xtool ، خوانندگان کد Xtool و غیره" است. محصولات این دسته ها در 3 وب سایت رسمی فروش برتر هستند. مشتریان می توانند برای به روزرسانی ابزارها یا تهیه نوع جدیدی از ابزارها با قیمت تخفیف مناسب ، انتخاب های خود را انجام دهند.

جشنواره جهانی خرید محصولات حرفه ای XTOOL "11.11"

بیایید معرفی مختصر این سه دسته را ببینیم:

برنامه نویس کلیدی Xtool نه تنها برنامه نویسی کلید حرفه ای ، بلکه نیازهای ویژه ویژه کارگاه را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. درست مانند X-100 PAD2 یک تبلت با آخرین فن آوری ها برای انجام برنامه نویسی کلیدی ، تنظیم مسافت پیموده شده ، تنظیم مجدد نور روغن و غیره. که می تواند نیازهای واقعی کاربران مختلف مانند کارخانه تعمیرات اتومبیل و کارگاه را برآورده کند.

ابزار تشخیص Xtool بر روی محصولات پیشرفته و سبک جدید مبتنی بر سیستم Android و برنامه اینترنت متمرکز است. ابزار تشخیصی XTOOL مجهز به پوشش وسیع خودرو ، توابع تشخیصی قوی ، عملکردهای ویژه و رایانه لوحی مدرن با کیفیت بالا است. می بینید که محصولاتی مانند Xtool PS90 دارای مزیت کاربردی اینترنت هستند که داده های تشخیصی ، تصویر ، ویدئو و جستجو در راه حل های مربوطه و تجربه آنلاین شما را به اشتراک می گذارد.

خواننده کد XTOOL از تشخیص سیستم موتور ، شاسی ، بدنه و تجهیزات الکتریکی پشتیبانی می کند. این می تواند به شما کمک کند تا به طور خودکار خودرو را شناسایی کنید ، کد خطای خودرو را بخوانید ، کدهای متداول مختلف را به تفصیل تفسیر کنید تا مالکان اتومبیل به راحتی بتوانند مشکلات خودرو را کشف کنند.

بیا دیگه! کمترین قیمت محصولات با کیفیت بالا OBD2 سال را دریافت کنید.

در مرحله بعدی ، بیایید قیمت اصلی VS را برای محصولات نمایندگی مشاهده کنیم.

 

Items

Original Price

Promotion Price

Xtool X100 Pad3

£756.00

£743.00

Xtool X100 Pad2 Pro

£710.00

£654.00

Xtool X100 Pad2

£559.00

£519.00

Xtool X100 Pad

£319.00

£295.00

Xtool X100 Pro2

£183.00

£167.00

Xtool PS90

£741.00

£719.00

Xtool PS90 Pro

£1,519.00

£1,479.00

Xtool EZ500

£639.00

£607.00

Xtool EZ400 Pro

£399.00

£383.00

Xtool EZ300 Pro

£199.00

£183.00

Xtool A80 H6

£639.00

£591.00

XTOOL Anyscan A30

£127.00

£116.00

XTOOL iOBD2 Mini 

£20.00

£17.00

بیا دیگه! کمترین قیمت محصولات با کیفیت بالا Xtool OBD2 سال را دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sukabulie

سوال: کسی CAS3 + را توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL تولید می کند ؟ آیا این امن است؟ یا روی نیمکت بهتر است؟

آیا ساخت CAS3 + توسط OBD با VVDI BMW یا VVDI BIM TOOL بی خطر است؟

پیشکسوت DK تجربه خود را به اشتراک می گذارد:

اگر BMW باشد ، بهانه ای نیست که آن را روی میز نکشید تا کلید را با استفاده از برنامه نویس درست کنید. و همچنین پشتیبان گیری کاملی از شماره اتومبیل و اتومبیل دقیق خواهید داشت. و مجموعه پایگاه داده خود شما رشد خواهد کرد. آن قسمت برنامه نویسی برای CAS3 + برای اینکه بتواند کلیدها را از طریق OBD اضافه کند ، اقدامی دشوار است. من بسیاری از واحدهای CAS3 + را پشتیبان گیری روی میز انجام داده ام و سپس آن قسمت برنامه نویسی را با VVDI2 روی ماشین انجام داده ام و بعداً برخی اتومبیل ها بدون پشتیبان گیری انجام داده اند. تاکنون در برنامه نویسی شکست خورده ام. + 13 ولت در اتومبیل با منبع تغذیه خوب باید.

من این گزینه را مانند این می بینم. اگر BMW به ندرت کار می کنید ، CAS را بیرون بیاورید و روش File Make Key را انجام دهید. بهتر از پوزش ایمن است. اما اگر بسیاری از BMW ها را با واحدهای CAS3 کار می کنید و به ویژه پایگاه داده بزرگی با ماژول های پشتیبان cas3 دارید ، ابزارهایی برای خواندن ECU برای دریافت ISN داشته باشید و حتی اگر شما می دانید چگونه از WinKFP و NCS استفاده کنید و چه زمانی یا اگر برنامه نویسی می کنید کلیدها از طریق OBD بد می شوند شما می توانید به راحتی از برنامه ریزی کلید OBD خارج شوید. اگر همه چیز خوب پیش برود ، در برخی از زمان ها صرفه جویی می کنید.

همه اینها به شما بستگی دارد اگر می خواهید با انجام صرفه جویی در وقت و یا صرفه جویی در وقت روزانه OBD و یا هنگام نوشیدن یک قهوه ، آن را نیمکت / BDM کنید. یک MINI داستان کمی متفاوت است ..

Xhorsevvdi.com همچنین بازخورد برخی از کاربران را دریافت کرد.

نمونه، مثال:

1. برنامه VVDI2 و VVDI Pro BMW CAS3 + خوب

2. با استفاده از برنامه نویس VVDI2 ISN را از BMW CAS3 + رمزگذاری کنید .

...

لذت بردن!



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()