بررسی اسکن Autel MaxiDiag MD808 Pro 2020
نوشته شده توسط : sukabulie

به عنوان ترکیبی از ویژگی های Autel Maxicheck Pro و Autel MD802 ، اسکنر تشخیصی Autel MaxDiag MD808 Pro می تواند یک تشخیص تمام سیستم را انجام دهد و تمام عملکردهای OBD2 را ارائه دهد. این دستگاه همچنین عملکردهای پیشرفته ای را انجام می دهد و از اکثر وسایل نقلیه سازگار با OBD2 که از سال 1996 تولید شده اند و اتومبیل های جدید و کامیون های سبک داخلی ، اروپایی و آسیایی پشتیبانی می کند. این گزینه ایده آل برای کسانی است که می خواهند یک اسکنر خودکار obd2 با قیمت مناسب خریداری کنند. اگرچه ممکن است جایگزین ارزان تری مانند اسکنر Autel AL619 پیدا کنید ، اما چند ویژگی پیشرفته که MD808 دارد را از دست خواهید داد.

از آنجا که Autel MD808 Pro به صورت فشرده طراحی و مجهز شده است و دارای ویژگی های آسان برای استفاده است ، از همه مهمتر ، می تواند تمام سیستم های موجود را از جمله موتور ، SRS ، سیستم انتقال قدرت و ABS را اسکن کند ، این یک ابزار شگفت انگیز برای دارندگان اتومبیل ، مکانیک های مبتدی و اتومبیل است. علاقه مندان

Autel MaxiDiag MD808 Pro Scan Tool Review 2020

پس از معرفی عمومی کد خوان AL619 ، می توانیم شرح همه جانبه آن را از TEN ASPECTS بررسی کنیم .

1. ساخت و ساز فشرده و محکم

اگر بدنبال دستگاهی بوده اید که مدتی دوام داشته باشد و سالها استفاده از آن را به شما ارائه دهد ، اسکنر Autel MaxiDiag ابزاری عالی برای شما خواهد بود. این دستگاه به صورت بادوام از مواد پلاستیکی سخت ساخته شده است که می تواند در برابر ضربه و خرد شدن در اثر استفاده روزانه مقاومت کند. علاوه بر این ، از یک آستین لاستیکی استفاده می کند که نه تنها یک چسبندگی محکم ارائه می دهد بلکه همچنین دستگاه را از خرد شدن یا آسیب دیدن تصادفی هنگام سقوط محافظت می کند. همچنین در برابر آب و چربی مقاوم است. بنابراین ، کاملاً برای کف گاراژ ساخته شده است.

2. سبک و قابل حمل

این دستگاه با ابعاد 13 10 10.5 4 4 اینچ ، دستگاهی بسیار جمع و جور است که به راحتی توسط یک دست بزرگسال قابل کنترل است. همچنین وزن آن در حدود 3.4 پوند است ، که به این معنی است که هنگام بازرسی یا نگهداری از وسایل نقلیه مشتری خود ، وزن کمی دارد و برای حمل بار نیست. علاوه بر این ، آن دارای یک کیف حمل است که باعث می شود کارها حتی در مورد ذخیره سازی و حمل و نقل مناسب ابزار نیز برای کاربر راحت تر باشد.

3. پوشش وسایل نقلیه گسترده

چه با وسایل نقلیه اروپایی ، اتومبیل های آسیایی یا وسایل نقلیه داخلی سرو کار داشته باشید ، این ابزار بیشتر آنها را پوشش می دهد. از کلیه وسایل نقلیه سازگار با OBD2 که از سال 1996 و جدیدتر تولید شده اند پشتیبانی می کند. از جمله اتومبیل های مشهوری که شامل آن می شود شامل GM ، Ford ، Benz ، BMW ، نیسان ، تویوتا ، بنتلی ، VW ، ولوو ، آکورا ، کیا ، هوندا ، جگوار ، لندرور و غیره است. و دریابید که آیا این مدل و سال وسیله نقلیه شما را پوشش می دهد.

4. توابع اساسی و پیشرفته

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، این ابزار عملکردهای اسکنرهای Autel Maxicheck Pro و Autel MD802 را با هم ترکیب می کند. بنابراین ، شما قادر به انجام توابع اساسی و برخی توابع پیشرفته خواهید بود. شما می توانید کدهای خطا را بخوانید و پاک کنید ، کدهای ABS / SRS را بخوانید و پاک کنید ، مشاهده داده های قاب ثابت ، مشاهده ، نمودار ، ذخیره و پخش داده های زنده ، خواندن و پاک کردن کدهای انتقال ، تعاریف کد نمایش ، انجام وضعیت آمادگی I / M و انجام خدماتی مانند تنظیم مجدد سنسور زاویه فرمان ، تنظیم مجدد نور روغن ، سرویس نگهداری باتری ، سرویس ترمز دستی الکترونیکی و سرویس بازسازی فیلتر ذرات دیزل.

5. چهار تشخیص اصلی سیستم

جدا از انجام بسیاری از عملکردها ، این ابزار اسکن همچنین می تواند تمام سیستم های اصلی مانند موتور ، انتقال قدرت ، ABS و SRS را اسکن کند. برای تعیین کدهای خاص خودرو ، به طور خودکار مارک ، مدل و سال خودرو را مشخص می کند. بنابراین ، دستگاه هیچ چیز را شانس نمی گذارد زیرا به طور خودکار خطاهای موجود در همه سیستم های موجود را اسکن می کند.

6. رابط کاربری بصری

اسکنر Autel MD808 Pro از یک رابط کاربری بصری برخوردار است. در نتیجه ، حتی یک مبتدی نیز با استفاده از این ابزار کار راحتی خواهد داشت. هیچ کلید پیچیده ای وجود ندارد زیرا همه دکمه ها به وضوح برچسب گذاری شده اند. علاوه بر این ، این یک صفحه نمایش بزرگ رنگی TFT با رزولوشن 840 80 480 دارد. این تصاویر و آیکون های واضح را برای استفاده آسان فراهم می کند. در صورت مشاهده چالش ، فقط به راهنمای کاربر در مورد اقدامات بعدی مراجعه کنید.

7. منوی چند زبانه

مشابه سایر اسکنرهای Autel ، دستگاه خواننده کد تشخیصی MaxiDiag MD808 با منویی چند زبانه ارائه می شود. در این حالت ، MD808 pro 3 زبان انگلیسی (زبان پیش فرض) ، اسپانیایی و فرانسوی را ارائه می دهد. برای تغییر زبان ابزار اسکن خود با تیم پشتیبانی Autel تماس بگیرید.

8. سازگار با Android ، iOS و Windows

برخلاف برخی از کد خوان های موجود در بازار ، بیشتر اسکنرهای Autel را می توان در هر سیستم عاملی به روز کرد. این مورد در مورد MD808 pro وجود دارد زیرا می تواند در دستگاه های ویندوز ، Android یا iOS به روز شود. بنابراین ، بدون توجه به سیستمی که استفاده می کنید ، مشکلی نخواهید داشت.

9. به روز رسانی رایگان در طول زندگی

برای اینکه از به روزرسانی های مادام العمر رایگان توسط Autel لذت ببرید ، باید با ثبت اسکنر Autel شروع به بارگیری و به روزرسانی ها را بارگیری کنید. با به روزرسانی رایگان نرم افزار مادام العمر ، دیگر نگران منسوخ شدن ابزار یا توانایی مدیریت آخرین مشکلات اتومبیل نخواهید بود. برای داشتن جدیدترین نرم افزارها و رفع اشکالات ، هر از گاهی آن را به روز کنید.

10. ضمانت یک ساله

اتل به خریداران محصول یک سال ضمانت ارائه می دهد. این بدان معناست که در صورت دریافت محصول آسیب دیده یا نقص در مواد و یا کار ، شما آزادانه می توانید محصول را پس دهید.

حتی اگر Autel MaxiCheck Pro یک اسکنر تشخیصی برجسته خودرو است ، به دلیل محدود بودن فناوری تشخیص وسایل نقلیه و تلاش ها و زمانی که محققان برای آن اختصاص داده اند ، هنوز هم معایبی دارد. بیایید اکنون آن را بررسی کنیم.

در حال حاضر سه معایب وجود دارد:

1. این به عملکرد باتری ماشین بستگی دارد. یکی از بزرگترین چالشهای استفاده از این اسکنر Autel این است که به عملکرد باتری ماشین متکی است. این به این معنی است که وقتی ماشین خاموش است ، دستگاه روشن نمی شود.

2. قبل از استفاده باید به روز شود. این بسیار ناامید کننده است ، به خصوص اگر شما فوراً نیاز دارید که بلافاصله استفاده از این ابزار را شروع کنید. از شما خواسته می شود قبل از استفاده از اسکنر ، ثبت نام کنید و سپس آن را به روز کنید. اما پس از آن ، همه چیز آسان و سریع انجام خواهد شد.

3. دارای مشکلات سازگاری است. قبل از خرید این اسکنر ، اطمینان حاصل کنید که آیا عملکردی را که می خواهید در ساخت و مدل خودروی شما انجام دهد ، با سازنده تأیید می کنید.

به طور خلاصه:

از آنجا که اسکنر Autel MD808 Pro می تواند ویژگی های اساسی و پیشرفته را ارائه دهد ، برای مکانیک های مبتدی ، علاقه مندان به خودرو و DIYers مناسب است. برای استفاده موثر از این ابزار به دانش زیادی در مورد ابزار اسکن نیاز ندارید. استفاده از آن با دکمه ها و آیکون هایی با برچسب واضح بسیار آسان و در دست گرفتن با طراحی جمع و جور و ارگونومیک بسیار راحت است.

این اسکنر می تواند اساسی ترین عملکردها و همچنین کدگذاری ECU را انجام دهد. با چنین ویژگی ها و عملکردهایی ، این یک اسکنر عالی برای مکانیک هایی است که به دنبال یک اسکنر تشخیصی مقرون به صرفه و همه کاره با پوشش وسیع خودرو هستند. امیدوارم این مقاله بتواند در انتخاب مناسب ترین ابزار اسکن برای مشتریان کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: